Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 13. 0h:26' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
ep 146 120 | építed a 146. tárgyat 120 pontért |
h 143 | használod a 143. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a domináns morf nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf jobb középső lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a domináns morf nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált süvítő rája trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő domináns morf trófeát. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a változatos morf farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A változatos morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a változatos morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A változatos morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [52,3] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a süvítő rája farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [53,4] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a harcias morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kőevő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a brutális morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A brutális morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [54,6] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy uzbány volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [54,7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tazunkaróka. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tazunkaróka jobb hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a tazunkaróka bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 5 | kutatsz 1 pontért |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT) Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
NARANCS MORFPLAZMA (2449. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, narancssárga színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
Erő: | 18 (26) | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 11 (19) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 (19) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (26) | Életpont: | 313/91 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 11 (19) | Varázspont: | 199/108 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 11 (+1) |
lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64) << göcsörtös bunkó (#123) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
54,26 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 200. (összesen ölhető: 1170 ) |
Összsúly: 58.27 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
35 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 3 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |
49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|