Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 20. 12h:18' EZ A 97. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 98. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
go 11 | gonoszkodsz: 11 |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kiszedsz egy tintacsiga trófeát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és diadalmasan beszerzel egy púpos burástya trófeát. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [48,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A lény gyors egymásutánban néhány kerek követ lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 2 életpontot vesztettél. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a Nehéz Norbi testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a Nehéz Norbi jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a bal válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a Nehéz Norbi izmos felsőtestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a Nehéz Norbi bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Nehéz Norbi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 parittya. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [50,31] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod az agglomerátor testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az agglomerátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [52,31] Még mindig az erdőben vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy színes dözmöng lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [53,32] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
Erő: | 8 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 118/87 | Jellem: | gonosz (21) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 152 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
53,105 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 5 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113) |
Összsúly: 37.58 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 4 | kötél (#92) | 1 | parittya (#18) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rézkulcs (#75) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | zöld üveg (#82) |
46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|