25. forduló, 27. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 3. 9h:06'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: máj. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-9] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy garokk trófea és egy mélységi grittang trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 165.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 165.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 145.]

fkt 23 3 1 felt. készítesz a 23. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett tüskét. [3 pontot használtál fel, van még 142.]

fkt 22 8 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

fkt 4 2 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

flh 6 23 felt. lőfegyver haszn. 6 a 23. tárggyal
Ok, FLH 6 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+12 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[26,-8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [27,-8] A bozótost dombság váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gitonga. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gitonga bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a gitonga jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gitonga jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gitonga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [28,-8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bolhakutya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bolhakutya fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával kissé megkarcolod a bolhakutya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[29,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [30,-8] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy rambó bogár. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a rambó bogár jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [22 pontot használtál fel, van még 25.]

kt 39 elkészíted a 39. tárgyat
Itt nincs gumifa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy zárnyitó készletet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 25.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[31,-7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Raia nevét! (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gonyolék lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszablyával alaposan megvágod a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gonyolék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 166 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GITONGA (76. SZÖRNY)
A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít.

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

RAIA MEGIDÉZÉSE
Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!"
Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 26. fordulód.

Erő: 12 Szint: 7 Merészség: 4/5 Magasság: 157 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 10 Életpont: 97/97 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 83 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 225 TP-t kaptál. Jelenleg 2 110 TP-d van. A következő szinthez még 1 890 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); dárda (#10) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
31,51 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 4 (+2)
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
követed a 4. fajt (max. 1 lépésig) főként északkeletre
lopsz az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)

Összsúly: 38.17 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 3 gyenge méreg (#26) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 3 dárda (#10) 1 evaporőr háj (#105)
3 madártoll (#112) 3 mérgezett tüske (#23) 6 sünmedve tüske (#14)
2 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31 32
-10
-9
-8
-7
-6
(25,-9) apró gnómlak (#531)
(26,-8) sünmedve (#33), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 1. jellempróba
(27,-8) oltár, olvasztókemence (#86), gitonga (#76)
(28,-8) tavacska, bolhakutya (#17)
(29,-8) evaporőr (#69), Tharr oltár
(30,-8) Raia oltár, rambó bogár (#14)
(31,-7) Raia rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), gonyolék (#13)

Üzenet küldése a karakternek