Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 30. 12h:25' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX |
kotb 9172 | belépés K.T.-be: 9172 |
d 18 | eldobod a 18. tárgyat |
ea 128 11 | eladod a 128. tárgyat 11 |
ea 124 1 | eladod a 124. tárgyat 1 |
ve 95 4 | megveszed a 95. tárgyat 4 |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
kt 96 | elkészíted a 96. tárgyat |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
ft 89 | támadod a 89. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ea 64 3 | eladod a 64. tárgyat 3 |
ea 11 1 | eladod a 11. tárgyat 1 |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zoloboo most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 5 mérgezett tüskét. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [49,19] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [50,19] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ITT IS JÁRTAM! Shinai Burástyák reszkessetek! Épül a gyámhivatal. " Felfedeztél egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokvarány lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a homokvarány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [52,19] Síkság, továbbra is csak síkság.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
BAKKURA BŐR (95. TÁRGY) A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni... |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
ZOLOBOO (77. SZÖRNY) A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit. |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY) A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 6 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 106/103 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 8/3 | Pénz: | 84 arany | Kép. pont: | -1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 | szúrófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bunkósbot (#9) << orgyilkos tőr (#225) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -); |
52,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. teológia: | 1 |
7. harcművészetek: | 7 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). apró gnómlak (531): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14. |
Összsúly: 31.70 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 3 | csontszablya (#64) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | rókafarok (#124) | 11 | sallank karom (#128) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | mérgezett tüske (#23) | 2 | varányszem (#30) | 1 | vizestömlő (#3) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|