258. forduló, 260. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 7. 12h:04'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: jan. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,92] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+3 tvp ). [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+518 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+197 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+4 kaja.) A lottó 1319. hetének nyerőszámai: 6, 30, 28. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 5 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 65 arany nyereményt kapsz. 1 db 3 találatos szelvényed volt. Erre összesen 951 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kétfejű troll nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-23 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 518.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-38 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 4. KP: kf 397 1558 1562 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat az 1558. tárggyal az 1562. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 5. KP: kf 1739 1578 1527 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal az 1527. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-28 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-28 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

* 8. KP: kf 1530 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 9. KP: bb 689 688 693 beraksz a bankba a 689. tárgyat (688 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku mellvértet. Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku sisakot. Beraksz a bank széfjébe 5 ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 10. KP: bb 690 692 815 beraksz a bankba a 690. tárgyat (692 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku kesztyűt. Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku csizmát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 500.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-28 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-28 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 499.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 499.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 889 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 497.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,91] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő jobb lábát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar felderítő vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2 253 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 49, gyógyulás: 54, összesen: +5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2960 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alpesi tehén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!

(Továbbmész...) [97,90] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy bibircsók-óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás jobb karját. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 1 073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 8, gyógyulás: 33, összesen: +25 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [98,89] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kérődző etra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kérődző etra jobb oldalát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal eltalálod a kérődző etra fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 13, gyógyulás: 42, összesen: +29 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy dermesztő lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 482.]

m 2 mozogsz keletre
[99,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kőkéssel kicsit megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy Thargodan csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy szekérkaravánt. Keletre tart. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Szakadt Csóró irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 477.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván keletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (síkságon): a távolban sok-sok kaffogó hebrencs nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; 12 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 27 mérföld zötykölődés után (síkságon): néhány uzbány bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; 39 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): van itt egy phua-kúp, egy művészi porolit; 42 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 447.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

94 95 96 97 98 99 100
88
89
90
91
92
93
(95,92) kétfejű troll (#163)
(96,91) varkaudar felderítő (#7133), oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely
(97,90) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(98,89) kérődző etra (#368), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(99,89) ryuku ostromteknős (#362), Tharr oltár, keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720)

[114,89] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr híveié.
[0 pontot használtál fel, van még 447.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[115,90] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ramirez Espanza egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [116,91] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elf kósza házát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy halálbokort. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a halálmadár testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 elf tekercset. 412 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [117,92] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bávatag golombár testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (32 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 83, gyógyulás: 37, összesen: -46 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[20 pontot használtál fel, van még 427.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) (+589 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 422.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[118,93] Tovább barangolsz a fák között.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Látsz egy elf kósza házát. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [119,94] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [120,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [15 pontot használtál fel, van még 407.]

m 3 mozogsz délkeletre
[121,96] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy dermesztő lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy rát-fát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

113 114 115 116 117 118 119 120 121 122
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(114,89) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(115,90) művészi porolit (#720), 34. jellempróba, Tharr oltár, ryuku légiós (#361)
(116,91) elf kósza háza (#681), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), halálmadár (#351)
(117,92) ork kunyhó (#1683), bávatag golombár (#165)
(118,93) elf kósza háza (#681), Sheran rúnaköve
(119,94) Raia oltár
(120,95) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 46. jellempróba
(121,96) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 7 ugh mérget 14 aranyért, 2 álomport 2 aranyért, 2 gyöngymangót 4 aranyért.
Összefutsz Éjféllel. Elenios tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy harci maszkot, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj!
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: mászókarom, megsemmisítő, nozar-thin medál, nyomkereső talizmán, ork csodaszer, ormánygőte csont, pirkit, pszi kő. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 392.]

ve 148 1 megveszed a 148. tárgyat 1
Vásároltál 1 mocsári penkét. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ve 150 1 megveszed a 150. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ve 665 7 megveszed a 665. tárgyat 7
Vásároltál 7 elkarog szőrt. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ef 39 533 energia fejlesztése 39
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 273.]

szk 781 361 765 keresed a 781. szörnyet a 361. szörnyet a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. BP: le 1558 0 0 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. BP: kf 709 253 689 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal a 689. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 8. BP: kb 689 688 693 kiveszel a bankból a 689. tárgyat (688 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku mellvértet. Kiveszel a bank széfjéből 2 ryuku sisakot. Kiveszel a bank széfjéből 5 ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 9. BP: kb 690 692 1 kiveszel a bankból a 690. tárgyat (692 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 ryuku kesztyűt. Kiveszel a bank széfjéből 2 ryuku csizmát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 3 28 fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[28 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 29, 20.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha ékszerként kitűzöd a ruhádra, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót.
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 31 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 35 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (33) Védekezés: 42 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 38/99 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 622/881 Jellem: gonosz (294) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (40) Varázspont: 1178/1038 Pénz: 1830 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 86/0 Pszi pont: 339/111 EFejl: 30
Eddig összesen 4756 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 577 TP-t kaptál. Jelenleg 3 985 146 TP-d van. A következő szinthez még 14 854 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ében halálhajcsár, acélkolosszus. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 6048 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/2 szúrófegyverek: 25/67 (+5%) vágófegyverek: 34/39 (+4%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 32/79 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
72,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 121,96
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 90,88
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/5 Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 204/29 (+144%) 2. nyomkövetés: 98/5 (+20%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 32/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/37
7. gyógyítás: 37/98 8. titkosírás: 3/47 9. felderítés: 9/14
10. szörnyidomítás: 14/34 11. teológia: 79/99 (+40%) 12. taumaturgia: 115/75 (+44%)
13. szerencsejáték: 5/31 14. versengés: 23/15 15. zene: 17/26
16. szörnyismeret: 57/98 (+37%) 17. pszi: 58/3 (+3%) 18. zárnyitás: 15/57
19. vadászat: 27/0 (+300%) 20. vitalitás: 5/61 21. bányászat: 31/14 (+2%)
22. úszás: 1/0 23. főzés: 19/77 (+11%) 24. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 38 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9959,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 175, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1760 (limit: 1780), a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 136345.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 108 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 968 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
3 * ryuku szablya (#695) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 11 szögletes kő (#17)
1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
19 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 17 nyílvessző (#108)
8 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131) 25 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 9 ezüstshuriken (#327) 10 tolmokov-koktél (#351)
12 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 kvazár sisak (#266) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 5 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
2 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 alligátorbőr cipő (#662) 2 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 9 gólem talizmán (#811)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 korinthai talizmán (#814) 2 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 4 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * mentát karkötő (#1551) 1 obszidián karkötő (#229) 2 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
40 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 66]
6 éjurna (#2368) [bennük 6 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 54]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
2 molluszk ház (#353) [bennük 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 9]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 540]
14 szent kehely (#257) [bennük 65 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 75]
31 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 372]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 294 korty víz (#27), fér még: 106]
7 zöld üveg (#82) [bennük 61 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 17 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 2 bőrkantár (#1125) 1 csontkulcs (#74)
3 destabilizátor (#1275) 12 ¤ deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 elf tekercs (#683) 1 esszenciafókusz (#2373) 4 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576)
15 gyógykenőcs (#313) 22 kaja (#2) 3 Korrum pálcája (#1545)
1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265) 3 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 10 megsemmisítő (#1540)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 37 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675)
15 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 2 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tudati fétis (#1151) 8 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 alligátorfog (#663) 27 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
3 aurach fog (#657) 1 bunthar bőr (#733) 3 csillezsályalevél (#1253)
37 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654) 4 dözmöng szív (#122)
7 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 10 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310) 8 grifftojás (#179)
1 halálvirág (#2371) 22 halcsont (#390) 60 hattyútoll (#1222)
1 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 2 jégszív (#282)
$9 kaktusztüske ($114) 2 kazmár gyökér (#205) 3 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 7 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 51 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
1 moa smaragd (#377) 1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148)
17 nektoraf faggyú (#667) 6 pirkit (#153) 4 pókláb (#1378)
11 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239) 60 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 13 sallank karom (#128) 1 sáska amulett (#668)
24 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
7 téfea-agy (#172) 4 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 Tiume batyuja ($660) 44 varányszem (#30) 4 vasérc (#152)
4 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 165.15 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 259 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (23 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
3 alligátorbőr (#661) 4 esszenciakristály (#350) 4 halálhozó talizmán (#813)
942 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 139 mákrózsa virág (#56)
9 manakristály (#500) 12 mutáns csont (#331) 16 pszi kő (#248)
144 purifikátor háj (#269) 17 rakolits por (#669) 5 rinóbőr (#651)
4 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránykő (#979) 47 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 1 súlyzó (#347) 6 tapasztalatkő (#975)
20 titanitdukát (#1480) 4 Trákin csákánya (#367) 26 trikornis szarv (#198)
7 varkaudar csont (#1113) 3 vortexvessző (#2331)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 34 hattyútoll (#1222)
10 Huddens elixírje (#830) 4277 isteni könnycsepp (#260) 2 ryuku mellvért (#689)
39 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731) 145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
500 csillezsályalevél (#1253) 985 csontkulcs (#74) 2104 csuklyavirág (#133)
950 dözmöng szív (#122) $870 ezüstdarab ($326) 6 fejsze (#1240)
18 féregbél (#1071) 2226 gyógykenőcs (#313) $891 gyöngymangó ($135)
7 halálfej szimbólum (#1417) 237 Huddens elixírje (#830) 826 isteni könnycsepp (#260)
192 jégpasztilla (#1566) 32 jégszilánk (#1128) 1427 kábító nyilacska (#1590)
2420 kaja (#2) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1371 pirkit (#153)
591 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360) 521 rókafarok (#124)
686 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 80 sötét ital (#284)
$589 szent jogar ($150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) 1832 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 2 fülemüle agyar (#267) 2 mandibulapenge (#125)
1 Morgan kristálya (#659) 1 rinóbőr (#651) 1 sáska amulett (#668)
1 tankány karom (#237) 7 ugh méreg (#166) 31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1053 arany (#50) 1 elf tekercs (#683) 7 elkarog szőr (#665)
7 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73
58
59
60
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Éjfél (5421. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek