258. forduló, 260. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 9. 12h:14'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ZANDAR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,3] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 400.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 375.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [60 pontot használtál fel, van még 315.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

fse 1 felt. segítség 1 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ffk 300 300 felt.fv.kozkázata: 300 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[136,3] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknős került az utadba. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Miko Jamadzsi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [138,5] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Látsz egy ősi csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Akhilleusz előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 278.]

f 396 kísérletezel a 396. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 268.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt! 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 238.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 9 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt! 3.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! [30 pontot használtál fel, van még 208.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+80 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 178.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 148.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl és egy szöges páncél. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó jobb karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak, egy bronzpenge, egy rövid íj és egy díszes rézpajzs. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

fku 40 felt. kutatás 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[137,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal vállát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak, 3 sallank nyíl és egy szöges páncél. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,4] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-9 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember jobb karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tetemember nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mérg. ubuk tüske. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl, egy sallank nyíl, egy nyu-shuriken és egy kígyóbőr kesztyű. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gyilkos mókus vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 46.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[135,3] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Napsugár előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Antillával. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy ryuku ostromteknős trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 37.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 35.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 18, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a törpemammut. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 35 pontod maradt, ebből a következő körre 35 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 435 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia bíborosa vagy. Papi hited: 180. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 38 (41) Szint: 22 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 39 (42) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 30 Életpont: 339/198 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 776/4 Pénz: 1890 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 186/247 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 62
Eddig összesen 1811 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9151 TP-t kaptál. Jelenleg 922796 TP-d van. A következő szinthez még 77204 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 232. fordulódban 5335 arany került a bankszámládra. 6055 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/23 (+2%) szúrófegyverek: 19/16 (+14%) vágófegyverek: 22/94 (+12%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 26/59 (+6%) dobófegyverek: 17/68 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << varkaudar szablya (#516) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/36 2. nyomkövetés: 54/32 (+26%) 3. mászás: 8/19
4. csapdakészítés: 18/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/106 6. gyógyítás: 54/66
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 17/53 (+17%) 9. szörnyidomítás: 8/104
10. teológia: 36/96 (+14%) 11. taumaturgia: 29/83 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/0
13. versengés: 10/98 14. harcművészetek: 21/30 15. zene: 29/14
16. szörnyismeret: 24/4 (+25%) 17. pszi: 22/30 (+3%) 18. zárnyitás: 9/17
19. vadászat: 12/32 20. bányászat: 25/61 21. főzés: 11/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!
3.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 3)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 9 szopókő (#259) 18 tüske (#22)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 ilkin érc (#232) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nyu-shuriken (#157) 1 rövid íj (#107) 5 sallank nyíl (#129)
2 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(135,3) ryuku gárdisták (#360), Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), művészi porolit (#720), oltár, Antilla (1844. kalandozó)
(136,3) ryuku ostromteknősök (#362), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(136,4) élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(136,5) sírlidérc (#172), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,4) Fairlight rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(137,5) vérfürdető magszim (#148)
(138,5) ősi csatamező (#263), Raia oltár, művészi porolit (#720), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek