258. forduló, 260. forduló, Little Green Snake összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 19. 9h:34'
EZ A 459. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
460. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2891
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LITTLE GREEN SNAKE KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,93] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Sheran cserepét (2500 arany kikiáltási áron), 1 Sheran cserepét (2501 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
A táborozás 6. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy törpemammut. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lihahulilania. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Sheran cserepe (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 Sheran cserepe (eladási ár: 2501 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+410 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 820. hetének nyerőszámai: 15, 6, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy halálmadár nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 417.]

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1570. tárggyal az 1117. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

hh 1133 1534 313 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 381.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 kristálygömböt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 340.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +43 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1602 27 30 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 14 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 szvó-ektoplazmát kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 7 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 470 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 335.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 305.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kb 110 2 kiveszel a bankból a 110. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kt 1271 5 elkészíted az 1271. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 Sheran cserepét. Erőd TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 155.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(121,93) quwarg harcos (#201)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Észreveszel egy Arénagödröt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 2813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 135.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 95 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 6 arany és egy borostyán függő. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 50.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +49 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,93] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,93] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [123,93] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [18 pontot használtál fel, van még 32.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[124,93] Továbbra is síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [125,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.

(Továbbmész...) [126,92] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy móricserjét.

[18 pontot használtál fel, van még 14.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[127,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [128,93] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 765 778 351 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5271 961 691 leírod az 5271. kalandozónak a 961. szörnyet a 691. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Quwaxotix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5271 7076 693 leírod az 5271. kalandozónak a 7076. szörnyet a 693. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás szőröspók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5271 7122 705 leírod az 5271. kalandozónak a 7122. szörnyet a 705. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mély Grum. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kobudera csontot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5271 7123 709 leírod az 5271. kalandozónak a 7123. szörnyet a 709. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Vérmes Amazon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 15, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 398 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY)
A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit.
A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.]

KARAKTERLAP

Little Green Snake, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 24 Merészség: 10/1 Magasság: 158 cm
IQ: 32 (52) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 364/429 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 5
Szerencse: 32 (35) Varázspont: 923/110 Pénz: 28927 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 114/94 EFejl: 33
Eddig összesen 1743 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17218 TP-t kaptál. Jelenleg 1202467 TP-d van. A következő szinthez még 197533 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 240. fordulódban 7100 arany került a bankszámládra. 7774 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 73 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 24 11. taumaturgia: 42 12. szerencsejáték: 4
13. versengés: 16 14. zene: 3 15. szörnyismeret: 25
16. pszi: 11 17. zárnyitás: 15 18. vadászat: 10
19. bányászat: 11 20. főzés: 11 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> tormikus egér (#218)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 aranyló ugarhéj (#100) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 gyógykenőcs (#313) 18 nyílvessző (#108) 1 rókafarok (#124)
3 vapár ág (#110) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1031 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
6 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162) 1 dözmöng szív (#122)
1 halálhozó talizmán (#813) 3 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
1 móri gyümölcs (#116) 5 Sheran cserepe (#1271) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,93) quwarg harcos (#201)
(122,93) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(123,93) 40. jellempróba
(124,93) márványtorony (#175)
(125,92) oltár, 47. jellempróba
(126,92) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(127,93) Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba
(128,93) Fairlight rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek