257. forduló, 259. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 15. 9h:55'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,48] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ork csodaszert (130 arany).
A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 390.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1866 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

kf 696 1 kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontpálcát, majd a jobb kezedbe veszed a ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben rövid kardot fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal felnyitod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megkarcolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 340.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az elektromos angolna testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megkarcolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 320.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [127,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). A ryuku gárdista vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 296.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[125,51] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,51] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor súrolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ryuku buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Vörös Pimperner hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Sh'Rusrun-Oxeval. Auráját mágikus vihar övezi. Chara-din tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
[16 pontot használtál fel, van még 280.]

be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

kf 329 1 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a ryuku buzogányt, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 8 12 15 mozogsz 8 12 15
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Összefutsz Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Egy Tguarkhant pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Elvesztette a varázserejét a csontpálca.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [95 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 12 11 8 mozogsz 12 11 8
Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 1 mozogsz 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

kf 696 1 kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontpálcát, majd a jobb kezedbe veszed a ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,50] A terep továbbra is ritka erdő. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Sötét halál, 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet, 1 Temető, 1 Piromenyét. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó szája szegletében apró ráncok jelennek meg.
- Talán ez az idegesség jele? - gondolod, és bátran emelsz a téten. Az árnymanó némi töprengés után úgy dönt, nem adja meg. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Déja vu, 1 Szerencsejáték, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Az árnymanó szája szegletében apró ráncok jelennek meg.
- Talán ez az idegesség jele? - gondolod, és bátran emelsz a téten. Az árnymanó némi töprengés után úgy dönt, nem adja meg. Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Tisztítótűz, 1 Sötét halál, 1 Déja vu, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Aranyeső. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 97 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz. (ld. enc.)

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,48] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 10 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+111 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [64 pontot használtál fel, van még 46.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[128,48] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy grok-képződményt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardszárnyú pocok lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy grok-képződmény van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 22.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható rövid kardot markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal megvágod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megcsapod az elektromos angolna testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

usz 20 úszol 2 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 394 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 296/166 Jellem: jó (424) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 421/2 Pénz: 807 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/67 EFejl: 9
Eddig összesen 1342 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3939 TP-t kaptál. Jelenleg 679543 TP-d van. A következő szinthez még 120457 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, Tguarkhan. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 258 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/77 (+24%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/71 (+12%)
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: *24/100 lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 42/101 (+40%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 12/33 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/69 6. gyógyítás: 78/59 (+20%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 20/19 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 27/49 (+15%) 11. taumaturgia: 25/45 (+15%) 12. szerencsejáték: 4/74 (+10%)
13. versengés: 7/30 (+8%) 14. zene: 25/88 (+2%) 15. szörnyismeret: 10/95 (+18%)
16. pszi: 9/88 (+6%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 25/98 (+15%) 20. úszás: 8/82 (+15%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
semlegesek (#989), gonoszok (#988), jók (#990), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 95.00 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 3 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
77 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranytermő erszény (#819)
1 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) manaelementál (#290), a 73. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sh'Rusrun-Oxe (1750. kalandozó), Vörös Veronika (1795. kalandozó), Tguarkhan (#212)
(125,50) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,49) 47. jellempróba, Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, ryuku gárdista (#360)
(127,48) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)
(127,50) oltár, 48. jellempróba
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(128,49) élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720)
(129,48) elektromos angolna (#196), tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Sajnos a karakterek fejlődésével és az új fegyverek bekerülésével az amúgy 2 pontos kritikus ütés KT képesség durván megerősödött a hasonló jellegű, sebzést adó képességekhez képest. Épp ezért egy korlátozással kell élnünk vele kapcsolatban, mely szerint mostantól a kritikus ütés esélye 60-as szörnyismeretnél maxol (azaz max. 20%), az általa adott plusz sebzés pedig az átlaghoz képest max. +30 lehet.

Üzenet küldése a karakternek