257. forduló, 259. forduló, Little Green Snake összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 9. 9h:20'
EZ A 458. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
459. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2891
SZÁMLA : XXXX

LITTLE GREEN SNAKE KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,96] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Sheran cserepét (2500 arany kikiáltási áron), 1 Sheran cserepét (2501 arany kikiáltási áron), 1 vashegyű lándzsát (20 arany kikiáltási áron), 1 harci kalapácsot (20 arany kikiáltási áron), 1 mandibulakaszát (20 arany kikiáltási áron), 1 kristályfolyadékot (200 arany kikiáltási áron), 1 kristályfolyadékot (199 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Sheran cserepe (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 Sheran cserepe (eladási ár: 2501 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 vashegyű lándzsa (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 harci kalapács (eladási ár: 41 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 mandibulakasza (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 kristályfolyadék (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 1 kristályfolyadék (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+410 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 818. hetének nyerőszámai: 30, 6, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy halálmadár nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 67 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 415.]

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1570. tárggyal az 1117. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

hh 1133 1534 313 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 379.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 264 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüsttőrt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 338.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 4 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 470 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 336.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 306.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(114,96) halálmadár (#351), quwarg királynő (#153)

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a vortexmágus testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Varkaudar che-karddal felnyitod a vortexmágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal súrolod a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 2991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 2 ezüsttőrt 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 5 mocsári penkét 5 aranyért, 2 óndarabot 4 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért.
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 108 100 megveszed a 108. tárgyat 100
Vásároltál 100 nyílvesszőt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 69 100 megveszed a 69. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kf 553 363 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a tünde íjat, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[96,108] Továbbmész a város utcáján.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján.

Látsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 274.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 93 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy borostyán függő. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 189.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+57 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+51 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 149.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 6 3 1 mozogsz nyugatra, délkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[114,96] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
(Feltételes készítés:) Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 3 gyógykenőcsöt.

(Továbbmész...) [115,97] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [116,96] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. [47 pontot használtál fel, van még 102.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[117,95] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 5 álompor. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [118,94] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök?

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ezt a szerencsét. 2 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [119,93] Még mindig az erdőben vagy. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[18 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[120,93] Tovább barangolsz a fák között. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [121,93] Még mindig az erdőben vagy.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 72.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Sajnos csak 5 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 5 gyógykenőcsöt. [25 pontot használtál fel, van még 47.]

kt 1271 4 elkészíted az 1271. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 1 Sheran cserepe készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 1 Sheran cserepét. [30 pontot használtál fel, van még 17.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 758 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 765 778 351 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 30, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 397 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Little Green Snake, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 158 cm
IQ: 32 (52) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 349/385 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (35) Varázspont: 900/10 Pénz: 23325 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/23 Pszi pont: 114/94 EFejl: 33
Eddig összesen 1733 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20664 TP-t kaptál. Jelenleg 1183249 TP-d van. A következő szinthez még 16751 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 240. fordulódban 7100 arany került a bankszámládra. 7739 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 73 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 24 11. taumaturgia: 42 12. szerencsejáték: 4
13. versengés: 16 14. zene: 3 15. szörnyismeret: 25
16. pszi: 11 17. zárnyitás: 15 18. vadászat: 10
19. bányászat: 11 20. főzés: 11 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> tormikus egér (#218)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsszárny (#652) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 5 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 1 rézsisak (#72) 1 rókafarok (#124)
3 spiritusz (#170) 8 szárnyas hernyó (#69) 1 téfea-agy (#172)
1 vapár ág (#110) 1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar páncél (#294)
1 vaskulcs (#183) 56 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
915 arany (#50) 6 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162)
1 dözmöng szív (#122) 5 gyógykenőcs (#313) 2 madártoll (#112)
1 móri gyümölcs (#116) 81 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 Sheran cserepe (#1271) 4 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vortex talizmán (#812) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,96) halálmadár (#351), quwarg királynő (#153), purifikátor (#157)
(115,97) bávatag golombár (#165), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Raia oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(116,96) mély kút (#93), 21. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), százfogú (#53)
(117,95) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, oltár
(118,94) Elenios rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek