Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 4. 12h:48' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 153 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany. 1 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 177, gyógyulás: 5, összesen: -172 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [130,11] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 29.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [130,10] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg felderítő. {támadása: 16.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az orgoró nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [130,8] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. {max. életpontja: 87-94.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst kulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [130,7] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy sziklafészek van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [130,5] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba jobb oldalát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 28 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 3 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 153, gyógyulás: 26, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [130,4] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 2 VP-t.]
h 234 40 | használod a 234. tárgyat |
gyk 639 40 | gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért |
gyk 639 40 | gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
Erő: | 38 (58) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 39 (48) | Támadás: | 45 (47) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 43 (48) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 30 (41) | Életpont: | 600/597 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (30) | Varázspont: | 774/75 | Pénz: | 34728 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 46/7 | Pszi pont: | 194/200 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 | ökölvívás: | 24/54 | szúrófegyverek: | 29/47 (+3%) |
vágófegyverek: | 25/88 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 25/47 (+7%) |
dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
130,35 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 488 időszaki: 442 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/43 | 2. nyomkövetés: | 53/65 (+30%) | 3. mászás: | 7/86 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 13/29 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 62/55 |
7. titkosírás: | 4/20 | 8. felderítés: | 9/94 (+19%) | 9. szörnyidomítás: | 14/38 |
10. teológia: | 21/41 (+3%) | 11. taumaturgia: | 37/56 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 14/83 (+18%) | 14. harcművészetek: | 24/9 | 15. zene: | 26/68 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/83 | 17. pszi: | 26/58 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 25/13 | 20. bányászat: | 32/31 (+18%) | 21. úszás: | 6/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1302, az összesen kapott pontszám: 130770. (összesen ölhető: 1302 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5964 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 9 | kerek kő (#19) | |||
7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 8 | nyílvessző (#108) | 10 | rézgolyó (#343) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 2 | tüske (#22) | 71 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | nyu-shuriken (#157) | |||
23 | tolmokov-koktél (#351) | 13 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 5 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | ritualista öv (#709) | 3 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
6 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | obszidián függő (#195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | * | gólem talizmán (#811) | ||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 8 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
3 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | |
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
32 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 133 csepp spiritusz (#170), fér még: 47] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
15 | uzbány csőr (#169) | [bennük 137 csepp ugh méreg (#166), fér még: 43] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 3 | aenouth ködkürt (#1554) | 18 | áldott kő (#642) | |||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 13 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
4 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 8 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 4 | gernim balzsam (#1894) | 19 | gyógykenőcs (#313) | |||
71 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
5 | krónika (#1725) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | 4 | manakristály (#500) | |||
11 | megsemmisítő (#1540) | 1 | morf esszencia (#2452) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
21 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 2 | sáfránykristály (#675) | 8 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
4 | titanitdukát (#1480) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | varázskő (#305) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 94 | álompor (#396) | 129 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 132 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | 14 | dorony tüdő (#212) | |||
50 | drótszőr (#37) | 4 | eknozol (#540) | 14 | elkarog szőr (#665) | |||
16 | ezüstdarab (#326) | 120 | fehér morfplazma (#2445) | 30 | fekete gyöngy (#99) | |||
131 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
4 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | |||
65 | gyöngymangó (#135) | 14 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
5 | hibátlan tűzopál (#1642) | 5 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
60 | kaktusztüske (#114) | 2 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | |||
109 | kék morfplazma (#2442) | 4 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 4 | lapkorong (#80) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
147 | lila morfplazma (#2448) | 8 | magszim bél (#103) | 27 | mákrózsa virág (#56) | |||
7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | móri gyümölcs (#116) | 126 | narancs morfplazma (#2449) | |||
4 | nektoraf faggyú (#667) | 19 | óndarab (#85) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
19 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | 8 | pular kristály (#239) | |||
14 | purifikátor háj (#269) | $5 | quwarg tojás ($360) | 6 | ramit kő (#226) | |||
5 | remák szív (#264) | 14 | rézdarab (#70) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
6 | sallank karom (#128) | 136 | sárga morfplazma (#2447) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
17 | sünmedve tüske (#14) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfin (#676) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 1 | teknősesszencia (#702) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 5 | varányszem (#30) | 17 | vasérc (#152) | |||
14 | vízionár szem (#102) | 132 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
130 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 188.83 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
62 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | álompor (#396) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csuklyavirág (#133) | 9 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | 4 | vasérc (#152) |
129 | 130 | 131 | |
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|
5 | |
|
|
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|