256. forduló, 258. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 5. 12h:13'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,82] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+3 tvp ). [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Minden varázserőd visszatért. (+708 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+188 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+4 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szürke rinocérosz fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 1 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 398.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-38 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-28 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-28 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 8. KP: kf 1530 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 9. KP: kf 1527 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 383.]

av 13 alakváltás 13
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 380.]

a 176 4157 12 átadod a 176. tárgyat a 4157. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 12 vashegyű nyilat Ray Charles részére. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

hu 152 148 665 hulladék: 152 148 665
Hulladékgyűjtés törölve: vasérc. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

hu 183 240 76 hulladék: 183 240 76
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

hu 185 241 245 hulladék: 185 241 245
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz márványkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

bb 2 56 198 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 43 kaját. Beraksz a bank széfjébe 6 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 375.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csuklyavirágot ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

h 2184 használod a 2184. tárgyat
Előkapod a hátizsákodból Földanya nektárját, és gyorsan lenyeled. Kesernyés íze van. A hatás azonban nem marad el. Szervezeted teljesen megújul. (+3 max. életkor.) [1 pontot használtál fel, van még 369.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[87,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kőkéssel párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal megkarcolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 8, gyógyulás: 40, összesen: +32 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,83] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő garokk nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zombi. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [85,83] Még mindig bozótos. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy pszi elementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[84,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 8, gyógyulás: 33, összesen: +25 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sírlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy halálbokort. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,85] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mirg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [82,85] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bandita bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bandita jobb vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a bandita bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy. Szereztél 14 aranyat. 1 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy zombi. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 339.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+439 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 334.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[81,86] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

kld 43 küldetés végrehajtása 43
Nevén szólítod az orkok öreganyját, és mikor megjelenik az ajtóban, halkan odasúgod, hogy egyenest a varkaudarok fővezérétől, a Rombolótól hoztál üzenetet neki. A banya arckifejezése egyből megváltozik, mikor rájön, hogy ismered a titkát. Ártalmatlan, vén szipirtyóból hirtelen agyafúrt boszorkánnyá változik. Megragadja a karod, és beráncigál a kulipintyójába. Iszonyatos bűz, és kosz fogad odabenn. Csak nehezen tudsz úrrá lenni a gyomrod háborgásán. Hogy lehet képes bárki ilyen körülmények között élni? - tűnődsz, miközben a banya hellyel kínál. - No, hadd halljam azt az üzenetet! - rikácsolja Tuttog tánti, mire töviről-hegyire elsorolod, amit a Romboló betanított neked. - Az orkok nem avatkoznak az emberek dolgába - mondja, mikor végére érsz a mondókádnak. - Sokunkat megölték már olyan háborúkban, amit nem mi kezdtünk, és amit nem mi akartunk. Mi sosem akartunk háborút. Khór népe békében élt eddig mellettünk, és mi sem háborgattuk őket. úgy gondolom, hogyha visszautasítom Romboló ajánlatát, minket is ellenségének fog tekinteni, és harcosait ellenünk küldi. De ha mellé állok, akkor meg az emberek kezdenek el irtani minket. Nincs jó döntés! Az orkok nem akarnak harcolni. Az orkok csak élni akarnak. De inkább harcolok az emberek népével, ahogyan eddig is, és inkább bujkálok előlük, mint hogy a varkaudarokkal szálljak szembe... Mondd meg a Rombolónak, hogy Tuttog tánti megtanácskozza a vénekkel az ajánlatát, és a döntésünkről hamarosan értesítem őt. Most pedig menj! Gondolkodnom kell. [40 pontot használtál fel, van még 289.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[82,86] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy kék orchideacserjét.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,87] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy csontlepke repül el búvóhelyed felett. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [84,88] A bozótost dombság váltja fel. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a dombi yeti testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [15 pontot használtál fel, van még 274.]

m 2 mozogsz keletre
[85,88] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 299 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ryuku szablyával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
81
82
83
84
85
86
87
88
89
(81,86) ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393)
(82,85) bandita (#758)
(82,86) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(83,85) uzbány (#102), oltár
(83,87) 24. jellempróba, tetemember (#123)
(84,84) szürke rinocérosz (#346), Raia rúnaköve, 36. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(84,88) érclelőhely, dombi yeti (#366)
(85,83) patak, pszi elementál (#221)
(85,88) egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), manaelementál (#290)
(86,83) garokk (#73), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba
(87,82) vérfürdető magszim (#148), Raia rúnaköve, Raia oltár
(88,82) szürke rinocérosz (#346)

[72,59] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 5 bordacsontot 10 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 4 bronzkulcsot 36 aranyért, 4 darázsszárnyat 16 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 4 elkarog szőrt 4 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 3 fémrudat 24 aranyért, 1 fülemüle agyart 5 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 8 gyöngymangót 16 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kis aranykulcsot 16 aranyért, 1 márványkulcsot 16 aranyért, 5 mocsári penkét 5 aranyért, 3 nagy bronzkulcsot 42 aranyért, 1 smaragd kulcsot 24 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 8 tigroszlán fogat 8 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 302 ugh mérget 604 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért.
Összefutsz Tapírnyúzó Carmennel. Tharr ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tankány karmot és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 259.]

szk 781 163 361 keresed a 781. szörnyet a 163. szörnyet a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ef 50 533 energia fejlesztése 50
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-37 TU.] [259 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 28, 27.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 393 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 31 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 31 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 41 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 38/99 év
Egészség: 36 (39) Életpont: 600/887 Jellem: gonosz (294) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (37) Varázspont: 1172/1001 Pénz: 2517 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 86/13 Pszi pont: 334/62 EFejl: 30
Eddig összesen 4737 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 186 TP-t kaptál. Jelenleg 3 959 658 TP-d van. A következő szinthez még 40 342 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ében halálhajcsár, acélkolosszus. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 6048 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/2 szúrófegyverek: 25/60 (+1%) vágófegyverek: 34/31 (+3%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 32/72

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
72,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 85,88
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/5 Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 201/53 (+132%) 2. nyomkövetés: 97/75 (+45%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 32/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/37
7. gyógyítás: 37/98 8. titkosírás: 3/47 9. felderítés: 9/14
10. szörnyidomítás: 14/34 11. teológia: 79/27 (+28%) 12. taumaturgia: 114/35 (+44%)
13. szerencsejáték: 5/31 14. versengés: 23/15 15. zene: 17/26
16. szörnyismeret: 57/24 (+37%) 17. pszi: 57/2 (+99%) 18. zárnyitás: 15/57
19. vadászat: 24/0 20. vitalitás: 5/61 21. bányászat: 31/8 (+4%)
22. úszás: 1/0 23. főzés: 19/55 24. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer), elf tekercset (#683) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 38 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9969,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 175, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1760 (limit: 1770), a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 136345.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 63 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1134 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
3 * ryuku szablya (#695) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 11 szögletes kő (#17)
1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
19 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 2 nyílpuska lövedék (#547)
16 nyílvessző (#108) 5 tünde nyíl (#554) 8 tüske (#22)
14 ubuk tüske (#131) 25 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 9 ezüstshuriken (#327) 10 tolmokov-koktél (#351)
12 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 kvazár sisak (#266) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 grifftoll kesztyű (#1578) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 alligátorbőr cipő (#662) 2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 9 gólem talizmán (#811)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 korinthai talizmán (#814) 2 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 rothasztó talizmán (#815) 4 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * mentát karkötő (#1551) 1 obszidián karkötő (#229) 2 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
40 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 66]
6 éjurna (#2368) [bennük 6 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 54]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
2 molluszk ház (#353) [bennük 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 9]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 543]
14 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 70]
31 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 372]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 379 korty víz (#27), fér még: 21]
7 zöld üveg (#82) [bennük 61 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 17 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 2 bőrkantár (#1125) 1 csontkulcs (#74)
3 destabilizátor (#1275) 12 ¤ deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 esszenciafókusz (#2373) 1 ezüst kulcs (#184) 4 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576)
15 gyógykenőcs (#313) 7 kaja (#2) 3 Korrum pálcája (#1545)
1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265) 3 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 10 megsemmisítő (#1540)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 36 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675)
15 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 2 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tudati fétis (#1151) 8 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 alligátorfog (#663) 1 arx formázó minta (#298)
3 csillezsályalevél (#1253) 37 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654)
4 dözmöng szív (#122) 2 etra hályog (#712) 6 fekete gyöngy (#99)
10 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310)
8 grifftojás (#179) 1 halálvirág (#2371) 22 halcsont (#390)
60 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jégszív (#282) $9 kaktusztüske ($114) 1 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 7 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 49 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
1 moa smaragd (#377) 1 moa zafír (#381) 1 Morgan kristálya (#659)
17 nektoraf faggyú (#667) 6 pirkit (#153) 4 pókláb (#1378)
11 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239) 60 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 8 sallank karom (#128) 2 sáska amulett (#668)
24 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
7 téfea-agy (#172) 4 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 Tiume batyuja ($660) 44 varányszem (#30) 4 vasérc (#152)
4 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 158.79 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 259 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (26 db, BANKSZÉF MÉRETE: 26)
3 alligátorbőr (#661) 160 amniosz (#203) 1 bunthar bőr (#733)
4 esszenciakristály (#350) 4 halálhozó talizmán (#813) 942 kaja (#2)
2 kazmár gyökér (#205) 2 keg gomba (#1615) 139 mákrózsa virág (#56)
9 manakristály (#500) 12 mutáns csont (#331) 16 pszi kő (#248)
144 purifikátor háj (#269) 17 rakolits por (#669) 5 rinóbőr (#651)
3 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránykő (#979) 47 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 1 súlyzó (#347) 6 tapasztalatkő (#975)
20 titanitdukát (#1480) 4 Trákin csákánya (#367) 26 trikornis szarv (#198)
7 varkaudar csont (#1113) 3 vortexvessző (#2331)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 34 hattyútoll (#1222)
10 Huddens elixírje (#830) 4277 isteni könnycsepp (#260) 2 ryuku mellvért (#689)
39 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731) 145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
500 csillezsályalevél (#1253) 985 csontkulcs (#74) 2104 csuklyavirág (#133)
950 dözmöng szív (#122) $870 ezüstdarab ($326) 6 fejsze (#1240)
18 féregbél (#1071) 2226 gyógykenőcs (#313) $891 gyöngymangó ($135)
7 halálfej szimbólum (#1417) 237 Huddens elixírje (#830) 826 isteni könnycsepp (#260)
192 jégpasztilla (#1566) 32 jégszilánk (#1128) 1427 kábító nyilacska (#1590)
2450 kaja (#2) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1371 pirkit (#153)
591 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360) 521 rókafarok (#124)
686 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 80 sötét ital (#284)
$589 szent jogar ($150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) 1832 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 5 bordacsont (#16) 1 borostyán függő (#162)
4 bronzkulcs (#76) 4 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
4 elkarog szőr (#665) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117)
3 fémrúd (#104) 1 Földanya nektárja (#2184) 1 fülemüle agyar (#267)
1 gromak bőr (#268) 8 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260)
32 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kis aranykulcs (#240)
6 mákrózsa virág (#56) 1 márványkulcs (#245) 5 mocsári penke (#148)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 smaragd kulcs (#241) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 tankány karom (#237) 8 tigroszlán fog (#63) 1 troll csont (#704)
302 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csizma (#317)
12 vashegyű nyíl (#176) 1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
992 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 1 fekete gyöngy (#99)
1 magszim bél (#103) 1 rinóbőr (#651) 3 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169) 31 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73
58
59
60
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Tapírnyúzó Carmen (4567. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek