255. forduló, 257. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 5. 9h:16'
EZ A 291. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
292. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,39] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunkót. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 576.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1944 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 551.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

d 92 4 eldobod a 92. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

d 5 6 eldobod az 5. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

kf 278 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[127,40] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [128,41] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Látsz egy templomot. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Qulli Brann orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy sziklafészek van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [129,42] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz. 8 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Borzalmas Yonda egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy földsárkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a földsárkány farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Ryuku buzogánnyal eltalálod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a földsárkány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (4 életpontot sebezve). A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 493.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[130,43] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+108 életerő.) Felfedeztél egy hóhérbimbót. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Aranyeső, 1 Garokk, 1 Sötét motyogó, 1 Illúziópalota. Ez egy pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét motyogó, 1 Piromenyét, 1 Aranyeső, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Mákrózsa főzet. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Aranyeső, 1 Tisztítótűz, 1 Vérfürdető magszim, 1 Mákrózsa főzet. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Szerencsejáték, 1 Déja vu, 1 Sötét motyogó, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 483 tapasztalati pontot kaptál. 82 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,44] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 138 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+113 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nantosvelta irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kősisakos Thrór. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [132,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy épület van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 399.]

m 4 mozogsz délre
[132,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Észreveszel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ran'Amart Morgurth előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Csillaggal. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy bazaltelementál. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 391.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [1200 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)]
- Hmmm. Érdekes megfigyelések, sokat segítettél vele. Most már csak egy feladat maradt, az is nagyon egyszerű, mégis óvatosságra intelek. Messze északon van egy föld alá süllyedt várrom, oda kell elmenned. Valaha egy híres nekromanta, bizonyos Krákogó Sütőtök lakott benne, de a vár majdnem teljesen megsemmisült az Inváziós Háború során, mikor az egyik Thargodan bosszúból földrengésekkel eltemettette. Ebből a várból kell elhoznod egy apró szelencét. Figyelmeztetlek: a saját érdekedben is jobb, ha nem próbálod meg kinyitni! Beláthatatlan következményei lehetnek.

6 7 15 12 11
14
5 10
4 9
13
3 2 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 73. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 24, délre 15 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[131,47] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ekharion bébi trófea, egy ongóliant trófea és egy bunthar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [130,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Johnnyu Lee lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy grok-képződmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 362.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben rövid kardot fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (3 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 342.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben rövid kardot fogsz. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 322.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ea 107 2 eladod a 107. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ee 410 197 195 eladod a 410. tárgyat a 197. tárgyat a 195. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ee 665 282 669 eladod a 665. tárgyat a 282. tárgyat a 669. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ee 151 102 99 eladod a 151. tárgyat a 102. tárgyat a 99. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 322.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. BP: alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+3 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 300/191 Jellem: jó (422) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 421/1 Pénz: 847 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/65 EFejl: 7
Eddig összesen 1311 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6102 TP-t kaptál. Jelenleg 663627 TP-d van. A következő szinthez még 136373 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, Tguarkhan. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 251 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/29 (+16%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/41
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: 24/95 (+8%) lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 42/29 (+22%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 12/23 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/21 6. gyógyítás: 77/103 (+40%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 20/9 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 27/2 (-3%) 11. taumaturgia: 25/10 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/54 (+10%)
13. versengés: 7/14 (+8%) 14. zene: 25/86 15. szörnyismeret: 10/47 (+30%)
16. pszi: 9/76 (+6%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 25/83 (+55%) 20. úszás: 8/33 (+10%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), gonoszok (#988), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 95.44 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
102 arany (#50) 5 bunkó (#5) 1 drótszőr (#37)
4 kötél (#92)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 pular kristály (#239)
4 rézdarab (#70) 1 tankány karom (#237) 1 vashegyű nyíl (#176)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,39) ryuku légiós (#361)
(127,40) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(128,41) troll ritualista (#365), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(129,42) emberevők (#119), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely, földsárkány (#359)
(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137), trosnyogó szakóca (#192)
(130,43) kardszárnyú pocok (#152), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(130,48) patak, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(131,44) ryuku csapásvezető (#778), gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Kősisakos Thrór (3587. kalandozó)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), Silverina (2081. kalandozó)
(132,45) oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), Csillag (4549. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek