Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 4. 12h:11' EZ A 1090. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 1091. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
bb 2 135 199 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot) |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
179 | 180 | 181 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
ee 317 117 162 | eladod a 317. tárgyat a 117. tárgyat a 162. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 7 4 18 | mozogsz 7 4 18 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf farkát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a brutális morf testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 13 életpontot sebeztél. A brutális morf leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 kristályfolyadék. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
lm 20 38 39 | mozogsz 20 38 39 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf jobb oldalát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a brutális morf testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a brutális morf testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a brutális morf testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 18 életpontot sebeztél. A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A brutális morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 fenőkő. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a domináns morf testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A domináns morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a domináns morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A domináns morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 8 spiritusz. 3 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a brutális morf testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A brutális morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a brutális morf testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a brutális morf testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A brutális morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A brutális morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 angyalok gyűrűje. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
lm 22 29 34 | mozogsz 22 29 34 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf fejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a lomha morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 mihlanil nyíl (ld. enc.). 2 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
lm 40 14 19 | mozogsz 40 14 19 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 184 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló bal első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiamorfáló testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 122 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 2 sötét ital (Nincs mibe rakni 2 sötét italt.) és 1 titanitdukát (ld. enc.). 3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 335, gyógyulás: 0, összesen: -335 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (35 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf bal első lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a harcias morf testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf bal karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálos morf jobb lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a halálos morf bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a halálos morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 10 ragasztó. 3 194 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
lm 10 5 26 | mozogsz 10 5 26 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a harcias morf bal vállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a harcias morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 2 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf farkát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a védelmező morf bal szárnyát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a védelmező morf testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a védelmező morf testét. Kritikus ütés! (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a védelmező morf fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A védelmező morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 1 ryuku védőkenőcs. 3 314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a domináns morf testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A domináns morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 50 arany és 1 hópelyhes kupa (ld. enc.). 3 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf bal vállát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a lomha morf bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lomha morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 4 manifeszt.nyúlvány és 1 kreiton esszencia. 2 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mágiamorfáló testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mágiamorfáló nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 angyalok gyűrűje. 3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
lm 49 45 46 | mozogsz 49 45 46 |
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a harcias morf jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 borkonyó bibe. 2 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 43 44 | mozogsz 43 44 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 98 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf bal karját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az éltető morf bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az éltető morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 2 kristályfolyadék, 2 életvíz (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 2 életvízet.) és 4 ork csodaszer. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 213, gyógyulás: 0, összesen: -213 ÉP}
|
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
(Továbbmész...) [180,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sivatagi doareg nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a sivatagi doareg sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [179,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sivatagi doareg került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 8 kaját. 2 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dehidrátor testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kronokukac testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [177,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sivatagi doareg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sivatagi doareg bal középső lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával épp hogy megvágod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 8 kaját. 2 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 5.]
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 507 0 | energia fejlesztése 3 |
KABAL-SÚJTÁS Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd). |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. |
HÓPELYHES KUPA (1660. TÁRGY) Ha még emlékszel a Nagy Hóvihar időszakára, mely pár évvel a Nagy Világégés után következett be, köszönhetően annak, hogy az Anyagi Létsík egy darabig egybenyílt az Örök Fagy Létsíkjával, akkor nyilván tisztában vagy vele, hogyan is néz ki egy hópehely. Ilyesféle változatos, szürke alapon fehér színű minták jelennek meg ennek a kupának a külső mintázatában. Hogy mit is kezdj vele? Vétek lenne, wargpini vörössel összekoszolni, mint a kupákat a fogadókban általában. Többre hivatott annál, önts át a Szent Kelyhedből 5 isteni könnycseppet bele (a H 1660 paranccsal 20 TVP-ért), és meglátod. Ha a rögvest forrni és formálódni kezdő folyadékot ezután a földre öntöd, az ott felduzzad, szétterül, és egy tükörsima átjárókapuvá válik. A borzasztóan hideg szellő, ami odaátról árad, rémisztő, és meg is akadályoz benne, hogy átlépj a kapun. A kupa hatalma bár lenyűgöző, de véges, csupán pár percig képes az átjáró nyitvatartására. Hogy ez idő alatt a tomboló hóviharon kívül mi jöhet még át rajta, nem tudhatod. Sajnos miután használtad a kupát, egy fordulón keresztül nem tudod újra. |
ÉLETVÍZ (1500. TÁRGY) Ha azt hiszed, már mindent tudsz a világról, ostoba vagy, de ha úgy gondolod, pont eleget tudsz, tán még ostobább! Amikor először találkozol ezzel a kristálytiszta, íztelen folyadékkal, botor módon egyszerű forrásvíznek nézed, pedig a Ghallán ismert és használt gyógyító varázsitalok hatása meg sem közelíti az életvízét. Szinte minden ártó hatású bűbájt képes egy pillanat alatt semmivé oszlatni, minek hatására fiatalabbnak és erőteljesebbnek érzed magad. Ha sikerül szert tenned rá, féltő gonddal bánj vele! [Ha valamilyen ártó varázslat hatása alatt állsz (pl. lassulás, sorvasztás vagy egyéb átok), automatikusan nyelni fogsz egy adagot a folyadékból 1 TVP-ért (ha több gond is emészt, arányosan többet nyelsz, több TVP-ért), s ekkor az ártó mágia azonnal megszűnik.] |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
Erő: | 34 (46) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 27 (32) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 33 (42) | Védekezés: | 46 (51) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 32 (39) | Életpont: | 610/387 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 20 (44) | Varázspont: | 725/603 | Pénz: | 7225 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 36/35 | Pszi pont: | 186/241 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/10 | szúrófegyverek: | *29/100 (+11%) |
vágófegyverek: | 23/22 (+22%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 27/38 (+12%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
177,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 180 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/57 | 2. nyomkövetés: | 69/25 (+18%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 12/70 | 5. csapdakészítés: | 28/36 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 8/38 (+36%) |
7. gyógyítás: | 51/86 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 20/47 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 24/79 (+17%) | 12. taumaturgia: | 47/57 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 2/79 | 14. versengés: | 18/64 (+18%) | 15. harcművészetek: | 9/39 (+50%) |
16. zene: | 11/36 | 17. szörnyismeret: | 20/74 (+22%) | 18. pszi: | *20/100 |
19. vadászat: | 26/68 (+12%) | 20. bányászat: | 30/97 | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
108 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 7 | khatiszon kristály (#2322) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fenőkő (#1618) | |||
8 | fiatalság itala (#473) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | hópelyhes kupa (#1660) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 3 | kristályfolyadék (#449) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | mihlanil nyíl (#597) | 2 | mithril (#352) | 8 | ork csodaszer (#1228) | |||
10 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
7 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | titanitdukát (#1480) |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|