250. forduló, 260. forduló, Salvatore Aglieri összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 5. 9h:09'
EZ A 1036. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
1037. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 5 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5298
ingyenf: 1

SALVATORE AGLIERI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 nyomkereső talizmánt (410 arany), 1 Augur varázskönyvét (3150 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+263 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+92 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1210. hetének nyerőszámai: 5, 15, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 71 26 224 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 2. KP: vv 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 555.]

* 4. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

157 158 159
101
102
103

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 545.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 495.]

le 229 1165 leveszed/lerakod a 229. tárgyat az 1165. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt.
Lehúzod az ujjadról a kráken gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

kb 1297 1 kiveszel a bankból az 1297. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

kb 834 742 969 kiveszel a bankból a 834. tárgyat (742 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ogre övet. Kiveszel a bank széfjéből 1 Natharion amulettet. Kiveszel a bank széfjéből 1 drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

kf 1297 kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat
A csuklódra húzod a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

kf 820 2067 969 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 2067. tárggyal a 969. tárgyat
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 495.]
A ruhádra illeszted a q. demoralizátort. [0 pontot használtál fel, van még 495.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

a 1731 4808 1 átadod az 1731. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 T'vadar tőrét Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

a 1158 4808 1 átadod az 1158. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku vadászinget Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

a 1538 4808 1 átadod az 1538. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Amélia nyakláncát Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

aa 1922 842 1716 átadod az 1922. tárgyat a 842. tárgyat az 1716. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 20 hófehér dobónyilat Keelorn Darkmount részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hótarantula köpenyt Keelorn Darkmount részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Snafall jeges övét Keelorn Darkmount részére. [15 pontot használtál fel, van még 465.]

aa 1345 533 839 átadod az 1345. tárgyat az 533. tárgyat a 839. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián bőrnadrágot Keelorn Darkmount részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját Keelorn Darkmount részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ősplazmát Keelorn Darkmount részére. [15 pontot használtál fel, van még 450.]

aa 834 742 969 átadod a 834. tárgyat a 742. tárgyat a 969. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ogre övet Keelorn Darkmount részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Natharion amulettet Keelorn Darkmount részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 drakolder gyűrűt Keelorn Darkmount részére. [15 pontot használtál fel, van még 435.]

a 615 4808 1 átadod a 615. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Ovgun nyakláncát Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

a 722 4808 1 átadod a 722. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 háború gyűrűjét Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

a 529 4808 15 átadod az 529. tárgyat a 4808. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 15 angyalok gyűrűjét Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

a 642 4808 40 átadod a 642. tárgyat a 4808. kalandozónak (40 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 áldott követ Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

a 313 4808 225 átadod a 313. tárgyat a 4808. kalandozónak (225 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 225 gyógykenőcsöt Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

d 2 40 eldobod a 2. tárgyat (40 darabot)
Elhajítasz 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ve 451 1 megveszed a 451. tárgyat 1
Vásároltál 1 zangrozi csizmát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 405.]

pbe 9500 beraksz a bankba 9500 aranyat
(Csak 6298 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 57048 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[158,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy gumifát. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy kazmár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor bal lábát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével megkarcolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 147, gyógyulás: 112, összesen: -35 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
[5 pontot használtál fel, van még 400.]

v 198 187 106 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

157 158 159
101
102
103
(158,102) ősi csatamező (#263), Elenios oltár, ősdentor (#282)

[187,106] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 15000 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).
[-100 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 390.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [3 750 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Borax személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Borax titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

ft 165 1 támadod a 165. szörnyet
FT 165 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[188,105] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 133 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével végigvagdosod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 219 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 122, gyógyulás: 158, összesen: +36 ÉP}

Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).
Találkozol Suma Surmával. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy démoni palástot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nekrofun medált, egy nekromanta övcsatot, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy purifikátor övet, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,104] Még mindig a városban vagy. Megpróbálsz elosonni Techila batárjai mellett, de a félszemű gnóm nyilván az ördögökkel cimborál, mert előugrik valahonnan, és fenyegetőn neked szegezi a mutatóujját.
- Aláírtál egy kontraktust, kalandor! Nem szegheted meg! Remélem, jól tudod, hogy milyen kapcsolataim vannak! Gyorsan elfogy a türelmem, és akkor minden reggel profi bérgyilkosok fognak ébreszteni!
Az a nyavalyás nyilvánvalóan át akar verni valahogy. Csak tudnád, hogyan? Másképp nem fog kiderülni, csak, ha kötélnek állsz, és csatlakozol az expedícióhoz. (11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (10 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével megvagdalod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 118, gyógyulás: 145, összesen: +27 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,103] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet köpsz. 153 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével végigvagdosod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 101, gyógyulás: 163, összesen: +62 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 1 618 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Szerencsejáték, 2 Sötét motyogó, 1 Sötét halál. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Szerencsejáték, 3 Sötét motyogó. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Tisztítótűz, 4 Mákrózsa főzet. Ez póker! Vesztettél. 1 618 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 51 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah templomot. Északnyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy aranyfecske került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 68, gyógyulás: 115, összesen: +47 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 340.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[188,102] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy manilla-fát.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 124 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (38 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Továbbmész...) [189,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Látsz egy bíborcserjét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod]

Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (668. épület.)
[10 pontot használtál fel, van még 330.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Csak egyetlen kérdést engedj meg - fordulsz a szótlan bölcshöz. - Hogyan juthatnék drakolder szemhez? PING! A bölcs szemét döbbenten rád szegezi, majd lassan elmosolyodik. - szóval drakolder szemet akarsz? Haha! Ez jó... Rengeteg időt töltöttem a drakolderek tanulmányozásával (persze a mezőgazdasági tanulmányok közepette :), és ezért tudok róluk egyet s mást. Először is: a közelükbe se menj! De ha mégis, készülj fel a legrosszabbra. A triklem drakolderek e világ legnagyobb hatalmú teremtményei. Ha szembe akarsz valamelyikkel szállni, akkor először is valamilyen ősi relikviára van szükséged. Hmmm... - a bölcs a könyvei között keresgél, látható izgalommal. - Itt van... Fairlight varázsbotja! "Ezt a hihetetlen hatalmú tárgyat Fairlight, amikor az istenek közé került, hét darabra törte, és szétszórta Ghallán: azóta is sok-sok kalandozó indult útnak, hogy a bot darabjait összegyűjtse, és összerakja ismét. Sokaknak sikerült is, de miután küldetésüket, amelyhez a botra szükségük volt, végrehajtották, a bot darabjai ismét szétteleportáltak." Azt hiszem, túl gyenge vagy ahhoz, hogy ezt a nagyhatalmú varázstárgyat forgasd, de talán mégis megpróbálkozhatsz a dologgal. Ha a bot egyetlen darabját megszerzed, nem lesz gondod a többivel: segíteni tudok, hogy a meglevő darab segítségével a következő darabot megtaláljuk. -
Elszontyolodva kérdezed: - jó, jó, de hol találom meg az első darabot?
- Hmmm... talán... talán tudok segíteni, de nem ígérek semmit biztosra. De cserébe én is kérek valamit: régóta szükségem lenne három galachmitra, de képtelen vagyok szerezni! Ha hozol 3 galachmitot, és egy jó meleg zangrozi csizmát, hogy ne fagyjon szét a lábam, akkor megadom a segítséget életed legnagyobb kalandjához!
Próbálod győzködni a bölcset, hogy túl sokat kér, de hajthatatlannak tűnik: vagy megteszed, amit kért, vagy nem tud segíteni! [Vigyázz, a csizmát le kell venned először, mert beKF-elt tárgyat nem adsz át!] - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [625 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 111, délre 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

ef 20 511 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 3 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. BP: tf 1 14 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[14 pontot használtál fel, van még 166.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 400 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 13, 25.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 166 pontod maradt, ebből a következő körre 166 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AUGUR VARÁZSKÖNYVE (1097. TÁRGY)
Augur, a múlt méltó elismeréssel emlegetett varázslója volt. Elveszettnek hitt varázskönyvét kalandozók ezrei keresték, de nem került elő. A nagy érdeklődés a könyvben található sebezhetetlenné tevő varázslat leírásának volt köszönhető. Legalábbis a sok bárgyú kalandozó azt hitte, ez rejlik benne, de csak most derült ki: Augur legendás sérthetetlenségének titkát magával vitte a hullámsírba, amikor a másvilágra távozott. Valójában a könyvben az átkozott tárgyakkal való kísérletezés minden mozzanata, és eredménye szerepel. Persze a könyv kiolvasása nem elég ennek a tudásnak a teljes felölelésére, lapozgatása mégis segítségedre lehet: elég csak kiadnod a H 1097 parancsot, és a könyvben található varázsigék felolvasásával képes leszel elpusztítani az összes nálad levő szopókövet.

KARAKTERLAP

Salvatore Aglieri, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Chara-din főpapja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: felderítő (149). Ez a 255. fordulód.

Erő: 57 (78) Szint: 40 Merészség: 8/5 Magasság: 176 cm
IQ: 33 (43) Támadás: 86 (90) Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (31) Védekezés: 87 (95) Menekülés: 15 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 21 (37) Életpont: 1076/1194 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 36 (56) Varázspont: 1395/340 Pénz: 782 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 90/30 Pszi pont: 147/74 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2806 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49 040 TP-t kaptál. Jelenleg 8 511 054 TP-d van. A következő szinthez még 288 946 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 255. fordulódban 57048 arany került a bankszámládra. 57048 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/36 ökölvívás: 1/93 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 40/99 (+5%) ütőfegyverek: 7/9 lőfegyverek: 2/55
dobófegyverek: 32/0

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,101 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 199 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/42 2. nyomkövetés: 81/24 (+5%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 8/23 5. csapdakészítés: 30/79 (+7%) 6. csapdaészlelés: 4/15
7. gyógyítás: 40/47 8. titkosírás: 3/52 9. felderítés: 18/34
10. szörnyidomítás: 4/32 11. teológia: 54/9 (+208%) 12. taumaturgia: 79/11 (+20%)
13. szerencsejáték: 2/47 (+11%) 14. versengés: 4/64 (+27%) 15. zene: 8/75
16. szörnyismeret: 24/57 17. pszi: 25/45 (+3%) 18. zárnyitás: 13/11
19. vadászat: 4/55 20. bányászat: 16/97 21. testépítés: 34/47 (+12%)
22. úszás: 7/68

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), massza (#217), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), norpadolótika (#226) (csak egyszer), nanda (#224) (csak egyszer), orbitális mackósajt (#229) (csak egyszer), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (867,0) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiatüskék (#29) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124) tudatrombolás (#111) >> ezoterikus mardel (#184)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. (teljesítve)
2.) Nem állhatják utadat pitiáner csapdák. Akkor imádkozz, ha csapdaészlelésed legalább 10-es szintű!
3.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 646 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5908 arany (#50) 40 áldott kő (#642) 1 Amélia nyaklánca (#1538)
15 angyalok gyűrűje (#529) 3 galachmit (#310) 225 gyógykenőcs (#313)
1 háború gyűrűje (#722) 1 hoarián bőrnadrág (#1345) 20 hófehér dobónyíl (#1922)
1 hótarantula köpeny (#842) 39 kaja (#2) 1 ősplazma (#839)
1 Ovgun nyaklánca (#615) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 Snafall jeges öve (#1716)
1 T'vadar tőre (#1731) 1 tűzúr csizmája (#533)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 dentor bőr (#551) 2 gyöngymangó (#135)
1 teriádbőr karkötő (#1297) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190
100
101
102
103
104
105
106
107
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(188,102) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombárok (#165)
(188,103) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, 40. jellempróba, korinthai amőba (#420), aranyfecske (#283)
(188,104) 11. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), őrjáratozó katona (#274)
(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, őrjáratozó katona (#274), Suma Surma (6137. kalandozó)
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, régészeti lelőhely (#1208), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)

Üzenet küldése a karakternek