254. forduló, 256. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:25'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 17. pontnál.
A táborozás 7. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rumi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1958 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 570.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 555.]

lm 20 2 1 mozogsz 20 2 1
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [19. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-71 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Egy norpadolótikát pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 5 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a norpadolótika testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a norpadolótika testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Elhajítod a vacak ryuku csapásvezető trófeát, és diadalmasan beszerzel egy norpadolótika trófeát. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár sisak, 1 bíbor erőöv (ld. enc.) és 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Utad során felfedezed egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Visszamész a kijárathoz, és kimész. [44 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 9 8 4 mozogsz 9 8 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[131,37] Még mindig dombos terepen vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Temető, 1 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Szerencsejáték, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 483 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 71 darab aranyérmét. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy friss csatamezőt. Találsz egy szent tölgyfát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Iron Cross vigyorog kajánul. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Utad során felfedezed Oedy el Keewy táborát. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[36 pontot használtál fel, van még 475.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben rövid kardot fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (4 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 455.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható rövid kardot markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 435.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[130,36] Vált a terep: ritka erdőben vagy.


(Továbbmész...) [129,36] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Dornodon templom van. Elrakod a távcsövet.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 408.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[128,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (5 életpontot sebezve). Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Ciang Csí közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 135 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+108 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+111 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 330.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

v 96 94 52 elmormolod a 96. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[126,38] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lao-Ce irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Ciang Csí. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a Ciang Csí testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a Ciang Csí testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a Ciang Csí támadó karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a Ciang Csí támadó karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+115 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 fáklyát. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [126,39] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,39] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

[87 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+5 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.]

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 188.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 188 pontod maradt, ebből a következő körre 188 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 584 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 300/179 Jellem: jó (420) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 421/0 Pénz: 949 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/65 EFejl: 6
Eddig összesen 1303 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6028 TP-t kaptál. Jelenleg 657525 TP-d van. A következő szinthez még 142475 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, Tguarkhan. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 248 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/13 (+18%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/41
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: 24/87 (+12%) lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 41/107 (+28%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 12/18 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/21 (+21%) 6. gyógyítás: 77/63 (+60%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 20/9 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 26/105 (+10%) 11. taumaturgia: 25/5 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/44 (+10%)
13. versengés: 7/6 (-2%) 14. zene: 25/86 15. szörnyismeret: 10/17
16. pszi: 9/70 (+6%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 25/28 (+15%) 20. úszás: 8/23 (+10%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), gonoszok (#988), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 121.27 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 bíbor erőöv (#291)
1 elkarog szőr (#665) 10 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kvazár sisak (#266) 1 rozmárfog (#1069) 4 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,38) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354), Ciang Csí (#978)
(126,39) Chara-din rúnaköve, kérődző etra (#368)
(127,38) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 48. jellempróba, Ciang Csí (#978)
(127,39) Raia rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(128,36) quwarg királynő (#153), gumifa (#38), Dornodon oltár, oltár
(128,37) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(129,36) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,36) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 30. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), Oedy el Keewy (1186. kalandozó), trosnyogó szakóca (#192)
(131,37) oltár, olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(131,38) a 72. labirintus bejárata, norpadolótika (#226), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek