254. forduló, 256. forduló, Little Green Snake összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 27. 9h:33'
EZ A 447. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
448. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2891
SZÁMLA : XXXX

LITTLE GREEN SNAKE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Gronkh-kal. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy Poomr Ko trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Alaria Volerdi a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 Rughar gyűrűjét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 6 kék orchideát (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 4. napon újból összefutsz Gronkh-kal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve mest. gerjesztés. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+279 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadász varkaudar fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 615.]

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 610.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1570. tárggyal az 1117. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 600.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

kf 518 kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat
Az ujjadra húzod a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

hh 1133 1534 313 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 579.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 538.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 537.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 470 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 530.]

ftv 38 159 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 159. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) quwarg harcos (#201)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kicsit megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 3140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 510.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 vasérc. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 425.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +75 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (22 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kissé megkarcolgatod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kissé megkarcolgatod az ongóliant testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [100,101] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,100] A dombság átmegy hegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 407.]

dd 64 152 162 eldobod a 64. tárgyat a 152. tárgyat a 162. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. Elhajítasz 6 vasércet. Elhajítasz 1 borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[101,99] Továbbra is alacsonyhegység.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Látsz egy világítótornyot. Látsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,98] Továbbra is alacsonyhegység.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy világítótorony van. Északra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,97] Továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 369.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[100,96] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [99,95] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz!

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 vaskulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,94] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz Törpillával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[66 pontot használtál fel, van még 303.]

m 6 mozogsz nyugatra
[97,94] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. [6 pontot használtál fel, van még 297.]

ef 20 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] A befejezéshez még 1358 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [200 pontot használtál fel, van még 97.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
KF 692 709 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 692 709 689 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 89.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 9, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 485 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MESTERSÉGES GERJESZTÉS (184. TUDATI KÉPESSÉG)
Ez a képesség abban nyújt segítséget, hogy a kör elején kapott TU pontjaid számát megnöveld. Természetesen mint mindenért, ezért is áldozatokat kell hoznod, hisz a gerjesztés annál jobb, minél több TU pontot fejlesztesz be az aktuális képességbe. Minden egyes befejlesztett TU után +1/7 TU regenerálást kaptok (tehát 7 fejlesztésre +1 TU, stb). A gerjesztés mindig csak a képesség kifejlesztéséig tart, utána újra kell kezdeni az egészet. A képesség permanens, használata külön parancs kiadását nem igényli.

RUGHAR GYŰRŰJE (518. TÁRGY)
Minden magát valamire tartó mágus kelléktárában szerepel ez az egyszerű varázstárgy, melyet viszonylag könnyen el lehet készíteni, ha ismered a varázslatkészítés varázslatot. Kell hozzá egy arany gyűrű, egy galachmit és egy moa smaragd, 100 arany, valamint 75 TVP és 300 varázspont. Ja, hogy mire is jó ez a kis csecsebecse? Ha viseled, minden sebző varázslatod nagyobbat fog sebezni (kockánként +1 sebzés), ezenkívül ilyen varázslataid ellen az ellenfél -3 mentődobást kap.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Little Green Snake, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 158 cm
IQ: 32 (52) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 349/231 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (35) Varázspont: 894/0 Pénz: 16278 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 104/84 EFejl: 20
Eddig összesen 1688 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20095 TP-t kaptál. Jelenleg 1127324 TP-d van. A következő szinthez még 72676 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 240. fordulódban 7100 arany került a bankszámládra. 7632 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 72 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 24 11. taumaturgia: 41 12. szerencsejáték: 4
13. versengés: 16 14. zene: 3 15. szörnyismeret: 25 (+1)
16. pszi: 10 17. zárnyitás: 15 18. vadászat: 10
19. bányászat: 11 (+1) 20. főzés: 11 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
ZerOg DarksaiD (#1810) (csak egyszer), tormikus egér (#218), ragyás burástya (#111) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
mérges pók (#20), Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> tormikus egér (#218)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borostyán függő (#162) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csontszablya (#64)
2 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 30 nyílvessző (#108) 1 tükör (#43)
1 vasérc (#152) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1010 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
2 borkonyó bibe (#312) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 grifftojás (#179) 5 kaktusztüske (#114) 17 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 1 obszidián függő (#195) 3 pirkit (#153)
4 quwarg tojás (#360) 1 téfea-agy (#172) 1 vaskulcs (#183)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), egy ismeretlen isten rúnaköve, Törpilla (3465. kalandozó)
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), griffőniksz (#106)
(100,96) Leah oltár, érclelőhely
(100,100) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(100,102) quwarg harcos (#201), ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Lord Steyr (3437. kalandozó)
(101,97) elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(101,98) világítótorony (#156), érclelőhely
(101,99) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek