Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 7. 9h:07' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 37, gyógyulás: 19, összesen: -18 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt sullár nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 36, gyógyulás: 21, összesen: -15 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [114,72] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos nyakát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [116,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [117,74] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
h 434 | használod a 434. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 434 | használod a 434. tárgyat |
in 1403 35 59 | leírod az 1403. kalandozónak a 35. szörnyet az 59. tárgyat |
in 1403 65 232 | leírod az 1403. kalandozónak a 65. szörnyet a 232. tárgyat |
in 1403 155 239 | leírod az 1403. kalandozónak a 155. szörnyet a 239. tárgyat |
v 96 98 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
[98,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 11, gyógyulás: 66, összesen: +55 ÉP}
a 214 3361 2 | átadod a 214. tárgyat a 3361. kalandozónak (2 darabot) |
a 153 3361 6 | átadod a 153. tárgyat a 3361. kalandozónak (6 darabot) |
a 152 3361 5 | átadod a 152. tárgyat a 3361. kalandozónak (5 darabot) |
a 205 3361 1 | átadod a 205. tárgyat a 3361. kalandozónak (1 darabot) |
in 3361 65 59 | leírod a 3361. kalandozónak a 65. szörnyet az 59. tárgyat |
in 3361 96 62 | leírod a 3361. kalandozónak a 96. szörnyet a 62. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 35 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 308/290 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (30) | Varázspont: | 404/87 | Pénz: | 167 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/3 | EFejl: | 118 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19 | szúrófegyverek: | 25 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | * 24 | dobófegyverek: | 17 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 78 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 11 | 5. csapdakészítés: | 17 | 6. csapdaészlelés: | 8 |
7. gyógyítás: | 65 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 18 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 29 | 12. taumaturgia: | 25 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 3 | 15. harcművészetek: | 11 |
16. zene: | 7 | 17. szörnyismeret: | 11 | 18. zárnyitás: | 8 |
19. vadászat: | 38 | 20. bányászat: | 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
fagymágus (#650) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
Összsúly: 157.03 kg | Megterheltség: 131% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany (#50) | 12 | acéltű (#334) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | bumeráng (#249) | 4 | drótszőr (#37) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 16 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | pirkit (#153) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | raptor karom (#281) | 5 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
15 | tünde nyíl (#554) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
20 | víz (#27) |