Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 27. 9h:03' EZ A 1089. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 1090. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 1228 3 | használod az 1228. tárgyat |
lm 3 9 4 | mozogsz 3 9 4 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf egyik karját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf fejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 jégpasztilla. 2 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálos morf bal lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 2 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
lm 13 15 20 | mozogsz 13 15 20 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf farkát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a védelmező morf testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf bal vállát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a védelmező morf testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 8 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 1 szent kehely. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 186, gyógyulás: 0, összesen: -186 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}
lm 33 35 39 | mozogsz 33 35 39 |
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a domináns morf testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A domináns morf a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a domináns morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a domináns morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 kvazár (ld. enc.). 3 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
lm 23 25 30 | mozogsz 23 25 30 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a harcias morf farkát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a harcias morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 1 tudás gyöngye. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a halálos morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 arany. 2 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf jobb vállát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a védelmező morf bal első lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a védelmező morf bal szárnyát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a védelmező morf testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 4 gyöngymangó és 1 titkos teleportkő (ld. enc.). 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
kt 554 5 | elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 2 504 | energia fejlesztése 2 |
kt 221 1 | elkészíted a 221. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. Kritikus ütés! (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [176,64] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. (ld. enc.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy patak van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sivatagi doareg nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg bal első lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a sivatagi doareg testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a sivatagi doareg fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 10 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [177,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 15 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával épp hogy eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 9 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [178,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Port kavar a távolban egy homokvihar. Találsz egy gránátkaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy oázis van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy dehidrátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dehidrátor testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [179,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sivatagi doareg került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sivatagi doareg fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával végigvagdosod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 9 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
fog 240 220 | elfogod a 240. szörnyet a 220. tárggyal |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [180,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 507 0 | energia fejlesztése 3 |
LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY) A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle. |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
TITKOS TELEPORTKŐ (1387. TÁRGY) Ez az ökölnyi méretű teleportkő szinte kiált azért, hogy a kezedbe zárd, és működésbe hozd, pusztán azzal, hogy a helyre koncentrálsz, ahol lenni szeretnél. A varázsenergiával átfűtött tárgyba a draklenek titkos varázslatának, egy ősi teleporttechnikának a formuláit zárták. Segítségével a Túlélők Földje majdnem mindegyik városába beteleportálhatsz, attól függetlenül, hogy a taumaturgia szakértelem terén mennyire is vagy jártas (a titkos teleportkő akár még a Sötét Föld városaiba is képes elteleportálni! - persze Thargodan illúzióra ekkor is szükséged lesz). Ha kilépsz az adott városból, a titkos teleportkő ereje visszarepít a mezőre, ahol azt használtad. Mivel azonban nem ismered a tárggyal kapcsolatos, vonatkozó ősi draklen varázsigéket, könnyen előfordulhat, hogy a tárgy egy-egy ilyen használat után elveszti erejét. Ehhez a H 1387 <x koordináta> <y koordináta> parancsot kell kiadnod. A használat költsége 10 TVP. Ha városi teleport (vagy a titkos teleportkő) hatása alatt állsz, a tárgy nem működik. A kivétel tárgyát képező települések: nem teleportálhatsz vissza a csatorna nyugati oldalára, illetve nem látogathatsz meg olyan várost, ahol annak előtte még nem jártál. Csak a felszínen használhatod, épületben, labirintusban nem működik. |
ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG) Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.) |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY) A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá. |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
Erő: | 34 (46) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 27 (32) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 45 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 32 (39) | Életpont: | 599/441 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (44) | Varázspont: | 708/4 | Pénz: | 7333 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 36/29 | Pszi pont: | 186/220 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/10 | szúrófegyverek: | 29/89 (+6%) |
vágófegyverek: | *22/100 (+8%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 27/26 (+8%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 180 |
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/57 | 2. nyomkövetés: | 69/7 (+12%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 12/70 | 5. csapdakészítés: | 28/24 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 8/2 (+12%) |
7. gyógyítás: | 51/86 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 20/41 |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 24/62 (+19%) | 12. taumaturgia: | 47/49 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/79 | 14. versengés: | 18/46 | 15. harcművészetek: | 8/89 |
16. zene: | 11/36 | 17. szörnyismeret: | 20/52 | 18. pszi: | *20/100 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. bányászat: | 30/97 | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/55 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 10 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | acéltű (#334) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kötél (#92) | 5 | madártoll (#112) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | dobóháló (#221) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | jégpasztilla (#1566) | 36 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
7 | khatiszon kristály (#2322) | 4 | kvazár (#244) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szent kehely (#257) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 4 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 21 | víz (#27) |
173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|