253. forduló, 255. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 17. 9h:06'
EZ A 377. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
378. játékheted kezdete: szept. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű, bajuszos alakváltó férfival. Chara-din hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy olimpiai vasmedált, egy ónix masszavadítót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy őrült varázsló trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Stephan Severin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Hatalmas, a füvet széttaposó troll nyomok vannak a holmid mellett! Azt is megállapítod, hogy férfié. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy hosszú fekete hajszálat. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+352 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 990. hetének nyerőszámai: 25, 15, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 147. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 394.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 376.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 375.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyengén megütöd a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 8, gyógyulás: 18, összesen: +10 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 12 gyíkfüvet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 334.]

tv 231 támadó/véd. varázslat a 231. varázslatot
231. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 331.]

flh 26 350 felt. lőfegyver haszn. 26 a 350. tárggyal
Ok, FLH 26 350 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

hu 730 hulladék: 730
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd orrkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

bb 836 2064 70 beraksz a bankba a 836. tárgyat (2064 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Sshreakza amulettjét. Beraksz a bank széfjébe 1 quwarg ékkövet. Beraksz a bank széfjébe 26 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

v 144 1 elmormolod a 144. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a földelem idézése varázslatot! A föld lassan megmozdul, és alakot ölt. Egy agyagelementál tántorog előtted, a parancsaidra lesve! [-70 varázspont.] [+7% teo] [20 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[189,106] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, esszenciakristályt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 esszenciakristály. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyengén megütögeted a kék rothasztó testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 39, gyógyulás: 29, összesen: -10 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. (Önanalízis: +8% versengés.)
Rögtön felismered a boszorkány sátrát magad előtt. Teszel pár lépést az ellenkező irányba, de elkéstél a meneküléssel, a banya hangja megállít.
- Gyere csak be - mondja, és szélesre tárja előtted a sátor nyílását. Mérgelődsz egy sort, hiszen most nem akartad a boszit meglátogatni, de most már nincs mit tenni: engedelmeskedsz kérésének, és belépsz a sátrába. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a kazmár gyökér. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. - Feladat törölve - morogja az öregasszony, miközben kilépsz sátrának ajtaján.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. (Önanalízis: +11% vadászat.) Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. (Önanalízis: +11% zene.) Az egyik kanyarban egy fehérruhás női alak bontakozik ki előtted. Oldalán lévő sebére mutatva a segítségedet kéri. Közelebb lépsz és minden tudásodat elővéve megdörzsölöd a seb környékét. Örömmel tapasztalod, hogy a vérzés abbamarad, a szirén pedig elmosolyodik. (Önanalízis: +11% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A szirén egy épületre mutat a terem egyik sarkában.
- A következő próba ennek befejezése, kalandor - mondja. Közelebb sétálsz, és észreveszed a földön összevissza heverő köveket. Úgy tűnik, egyik sem illik a félig kész építmény falai közé. A szirén a fejét csóválja határozatlanságod láttán, majd megjegyzi: - Látom, ez nem fog menni. Eredj innét! 783 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. (Önanalízis: +8% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (173 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen az ősi szellem lép eléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod az ősi szellem testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az ősi szellem testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősi szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +11% vitalitás.) Az ősi szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 96, gyógyulás: 56, összesen: -40 ÉP}

Egy hatalmas terembe értél. Látszólag nem vezet tovább út az egyik irányba sem. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. Egy pillanat alatt felméred, hogy e nem mindennapi lény ellen nem sok esélyed, és valószínűleg csak egy finom fogásként végeznéd az étlapján. Mint a kámfor, úgy hagyod ott az ocsmányságot, visszafutva az úton, amerről érkeztél. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo] (Önanalízis: +8% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,115] Még mindig füves síkságon vagy. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 86 életpontot sebeztél. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az 5 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 59, gyógyulás: 102, összesen: +43 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi őrsáncot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 153, gyógyulás: 87, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg szellem testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával meghorzsolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3269 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 161, gyógyulás: 88, összesen: -73 ÉP}

Teleeszed magad. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[64 pontot használtál fel, van még 247.]

h 1387 310 64 használod az 1387. tárgyat
Thargodan illúzió nélkül kész öngyilkosság a Thargodan városba teleportálni, gyorsan megszakítod a varázslatot! [10 pontot használtál fel, van még 237.]

ve 205 14 megveszed a 205. tárgyat 14
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ve 151 8 megveszed a 151. tárgyat 8
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ve 129 7 megveszed a 129. tárgyat 7
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ve 8 1 megveszed a 8. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[201,115] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított fekete kaktuszt. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg szellem testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3370 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 144, gyógyulás: 107, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 18, gyógyulás: 35, összesen: +17 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Quwaxotix. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [202,115] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy kisebb quwarg isten ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [203,115] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Carou formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 201.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[203,114] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [203,113] Még mindig az erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [204,113] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 165.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[203,112] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A templomot építette az Inkvizíció, Dornodon tiszteletére! " Észreveszel egy vapár cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon híveié. Látsz egy álomvirágot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [203,111] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi őselementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. [+1% tau] Tüzet köpsz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel épp hogy eltalálod a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1035 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 37, gyógyulás: 25, összesen: -12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított mákrózsa bokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy malmot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 141.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(200,115) qwarg rohamosztagos (#242), királyi őrsánc (#1140), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg szellem (#676)
(201,115) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg szellem (#676), quwarg nagymester (#214), Quwaxotix (#961)
(202,115) quwarg nagymester (#214), márványtorony (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, quwarg parafenomén (#248), kisebb quwarg isten (#213)
(203,111) pszi őselementál (#258), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), malom (#1204), Raia oltár
(203,112) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(203,113) kihívás tornya (#502)
(203,115) Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(204,113) Chara-din monolitja (#534)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 131.]

ef 99 518 energia fejlesztése 99
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 17, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 397 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 39 (58) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 30 (36) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 30 (40) Védekezés: 79 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 41/45 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 422/402 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (43) Varázspont: 1036/975 Pénz: 638 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 36/15 Pszi pont: 155/233 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1673 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26644 TP-t kaptál. Jelenleg 2125473 TP-d van. A következő szinthez még 174527 TP szükséges. Trófeáid: quwarg őrparancsnok, küklopsz, Blounther apó. A 242. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 5326 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 17/85 (+30%) szúrófegyverek: *28/100 (+6%)
vágófegyverek: 17/40 (+5%) ütőfegyverek: 19/6 (+4%) lőfegyverek: 23/82 (+7%)
dobófegyverek: 24/1 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -25.); esszenciakristály (#350) (26 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -997.); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 203,111
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/64 (+22%) 2. nyomkövetés: 38/40 (+24%) 3. mászás: 13/99
4. csapdakészítés: 21/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 58/9 (+11%)
7. titkosírás: 3/56 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/32
10. teológia: 42/58 (+26%) 11. taumaturgia: 68/51 (+37%) 12. szerencsejáték: 3/59
13. versengés: 13/12 (+24%) 14. harcművészetek: 13/25 15. zene: 2/59 (+11%)
16. szörnyismeret: 10/60 17. pszi: *23/100 18. vadászat: 10/93 (+11%)
19. vitalitás: 1/20 (+11%) 20. bányászat: 17/85 21. úszás: 8/24
22. főzés: 3/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
mágikus ütés (#147) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 296, pontszámod: 3651.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 132 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 85 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 esszenciakristály (#350) 2 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
12 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 11 kerek kő (#19)
1 manakristály (#500) 1 nehezék (#258) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg ékkő (#2064) 26 rézdarab (#70) 1 Sshreakza amulettje (#836)
1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 3 fekete gyöngy (#99) 12 gyíkfű (#201)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), quwarg nagymester (#214), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek