253. forduló, 255. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 29. 9h:18'
EZ A 663. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
664. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+176 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bunthar fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 587.]

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1206 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 567.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 557.]
[A parancs tárolásra került.]

f 733 kísérletezel a 733. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bunthar zsákot. (ld. enc.) 258 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 547.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nantosvelta hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [130,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy megsebzett ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Ököllel eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 66, gyógyulás: 21, összesen: -45 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy szöges páncél. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 119131 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -21 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 23, gyógyulás: 14, összesen: -9 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsthegyű nyíl, egy rákpajzs és egy szöges páncél. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+91 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 49, gyógyulás: 24, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [129,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [106 pontot használtál fel, van még 441.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[128,45] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [127,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [126,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 24, gyógyulás: 16, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 60 tüskét. Egészséged TF-elődött. [124 pontot használtál fel, van még 317.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[125,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 dalolás). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 46, gyógyulás: 20, összesen: -26 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szintszívó bal lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Nem találtad el. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 46, gyógyulás: 21, összesen: -25 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+92 életerő.)
Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [124,43] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kalhid orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [123,44] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Találsz egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz szőrös testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 tüskét. Egészséged TF-elődött. [139 pontot használtál fel, van még 178.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Egyvalaki megcsinálja,
Ezren megfogják utána,
Helyéről pedig el nem kerül,
Egyszerre van kívül s bévül.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a massza testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza egyik karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 53, gyógyulás: 18, összesen: -35 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Több metódus is létezik a létsíkok közötti utazásra. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [100 pontot használtál fel, van még 78.]

m 6 mozogsz nyugatra
[122,44] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 243 keresed a 243. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 57.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 57 pontod maradt, ebből a következő körre 57 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 452 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 19 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 25 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 29 Életpont: 281/214 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 30 Varázspont: 444/42 Pénz: 159 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/0 EFejl: 14
Eddig összesen 1102 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6079 TP-t kaptál. Jelenleg 346079 TP-d van. A következő szinthez még 103921 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 20 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/72 (+20%) szúrófegyverek: 23/35 (+1%) vágófegyverek: 12/81
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: 23/35 (+7%) dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/96 2. nyomkövetés: 62/23 (+12%) 3. mászás: 5/78 (+8%)
4. csapdakészítés: 10/88 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 70/81 (+40%)
7. titkosírás: 7/92 (+42%) 8. felderítés: 12/16 (+25%) 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 18/76 (+39%) 11. taumaturgia: 23/93 (+4%) 12. szerencsejáték: 4/2
13. versengés: 1/15 14. harcművészetek: 9/0 15. zene: 37/50
16. szörnyismeret: 22/42 (+18%) 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/32
19. bányászat: 11/13 (+15%) 20. dalolás: 19/10 (+28%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), trikornis (#104), nómenklatúra (#158), quwarg parafenomén (#248), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 87.53 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 orgyilkos tőr (#225) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 rákpajzs (#98)
2 rézdarab (#70) 2 szöges páncél (#65) 3 szvó-ektoplazma (#151)
40 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,44) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba
(123,44) grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bundás csirmáz (#93), massza (#217)
(124,43) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(125,43) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(126,44) ryuku gárdista (#360), Dornodon rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(127,45) zombi (#49), tetemember (#123), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,45) vaskohó (#155), Tharr oltár, 23. jellempróba, érclelőhely
(129,44) Raia rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár
(130,44) ryuku csapásvezető (#778), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, quwarg királynő (#153)
(131,44) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek