253. forduló, 255. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 4. 10h:18'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,73] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 18. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+502 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+184 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-36 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 405.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 405.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 405.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-28 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-28 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 8. KP: kf 1530 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 9. KP: kf 1527 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

ek 273 2 38 t. energia kisütése: 273 2 38
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 38 VP-nél kevesebb, 38 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-28 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 387.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-38 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

ek 7 6 9 t. energia kisütése: 7 6 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 csapdaészlelés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 382.]

lm 900 23 905 mozogsz 900 23 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [16. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [15. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.]
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.]
Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [23. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [55 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 24 900 25 mozogsz 24 900 25
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [24. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
[15 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 30 905 38 mozogsz 30 905 38
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [24. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [28. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [27. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [29. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [30. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. [34. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [35. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [38. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór maszkja (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy maszkot találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned.
[65 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 247.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Egészséged TF-elődött. (+580 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 242.]

kf 817 1138 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1138. tárggyal
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
A fejedre teszed a Khór maszkját. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 242.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-38 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

tv 33 150 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 150. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. 150. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[119,73] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Méregfoggal eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 37, gyógyulás: 52, összesen: +15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy drakolich. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,73] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ekharion bébi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az ekharion bébi fejét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal tökéletesen perforálod az ekharion bébi testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 58, gyógyulás: 62, összesen: +4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [117,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 37, gyógyulás: 44, összesen: +7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan csontváz ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 222.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[116,73] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde hólyag testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.

(Továbbmész...) [115,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy mutáns kopó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal megbököd a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 4, gyógyulás: 31, összesen: +27 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,73] A hegyvidéket síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Látsz egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt sullár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Raia tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló napkövét, egy ryuku sisakot, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy varkaudarölő éremet és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hírnök trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 fáklyát. Egészséged TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[113,74] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kétfejű troll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kétfejű troll bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal megdöföd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 25, gyógyulás: 42, összesen: +17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [112,73] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy élőholt sullár volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Leona vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan csontváz ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [15 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[110,73] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szeppent rákfatty került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 939 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [109,74] Továbbra is dombság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 294 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 42 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 5 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 185, gyógyulás: 30, összesen: -155 ÉP}


Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg az ezüst nyaklánc a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 ezüst nyaklánc, 1 csuklyavirág, 7 ovimon-bogyó, 10 kazmár gyökér, 24 smirglilevél.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orzag bilincse, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 988 tapasztalati pontot kaptál. 33 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 988 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. [50 pontot használtál fel, van még 133.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121
72
73
74
75
(109,74) mélységi grittangok (#103), oltár, olvasztókemence (#86), 38. jellempróba, vaskohó (#155), korinthai amőba (#420), érclelőhely
(110,73) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), szeppent rákfatty (#186)
(111,73) vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(112,73) egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(113,74) vaskohó (#155), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(114,73) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), nukleáris cickány (#155), egy törpe férfi
(115,74) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(116,73) pattanóböde (#145), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(117,73) kétfejű troll (#163), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 37. jellempróba, érclelőhely
(118,73) ekharion bébi (#768), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 42. jellempróba, érclelőhely
(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 30. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(120,73) a 191. labirintus bejárata

[97,69] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Abdul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Ray Charlessal. Tharr ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy szubreális vámpír trófea és egy zombi mester trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

szk 351 163 765 keresed a 351. szörnyet a 163. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 889 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 126.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 17, 16.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 516 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY)
Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 31 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 31 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 41 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 38/90 év
Egészség: 36 (39) Életpont: 597/634 Jellem: gonosz (294) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (37) Varázspont: 1160/24 Pénz: 1598 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 86/47 Pszi pont: 323/149 EFejl: 30
Eddig összesen 4689 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 755 TP-t kaptál. Jelenleg 3 886 562 TP-d van. A következő szinthez még 113 438 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ében halálhajcsár, acélkolosszus. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 6048 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/2 szúrófegyverek: 25/51 vágófegyverek: 34/13 (+7%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 32/60 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
97,69 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 109,74
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/4 Max életkor 181 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 200/93 (+144%) 2. nyomkövetés: 96/65 (+25%) 3. lopás: 4/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 31/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 18/37 (+18%)
7. gyógyítás: 37/98 8. titkosírás: 3/47 9. felderítés: 12/14 (+12%)
10. szörnyidomítás: 14/34 11. teológia: 77/79 (+44%) 12. taumaturgia: 112/92 (+78%)
13. szerencsejáték: 5/19 (+12%) 14. versengés: 22/95 (+20%) 15. zene: 17/26
16. szörnyismeret: 56/28 17. pszi: 55/3 (+98%) 18. zárnyitás: 18/57
19. vadászat: 24/0 20. vitalitás: 5/49 21. bányászat: 31/1 (+12%)
22. úszás: 1/0 23. főzés: 19/33 (+11%) 24. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer), elf tekercset (#683) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 38 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 175, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1742 (limit: 1765), a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134495.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 94 TU. szükséges még: 16 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1364 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
3 * ryuku szablya (#695) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 11 szögletes kő (#17)
1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
19 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 2 nyílpuska lövedék (#547)
16 nyílvessző (#108) 5 tünde nyíl (#554) 8 tüske (#22)
14 ubuk tüske (#131) 37 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 9 ezüstshuriken (#327) 10 tolmokov-koktél (#351)
12 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 kvazár sisak (#266) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 grifftoll kesztyű (#1578) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
2 * ryuku kesztyű (#690) $2 tankány karom ($237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 alligátorbőr cipő (#662) 2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
$1 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $1 ezüst nyaklánc ($117)
9 gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 korinthai talizmán (#814)
2 + nap szimbólum (#141) 2 * nekrofun medál (#253) 3 rothasztó talizmán (#815)
4 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * mentát karkötő (#1551) 2 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
40 * angyalok gyűrűje (#529) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 71]
6 éjurna (#2368) [bennük 28 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 32]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
2 molluszk ház (#353) [bennük 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 9]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 549]
13 szent kehely (#257) [bennük 75 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 55]
29 uzbány csőr (#169) [bennük $294 csepp ugh méreg ($166), fér még: 54]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 184 korty víz (#27), fér még: 216]
7 zöld üveg (#82) [bennük 61 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 17 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 2 bőrkantár (#1125) 4 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 destabilizátor (#1275) 12 ¤ deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 esszenciafókusz (#2373) 1 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 15 gyógykenőcs (#313) 15 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 3 Korrum pálcája (#1545) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 3 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 9 megsemmisítő (#1540)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
36 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224)
15 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 smaragd kulcs (#241)
2 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tudati fétis (#1151)
1 vaskulcs (#183) 8 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 alligátorfog (#663) 1 arx formázó minta (#298)
3 csillezsályalevél (#1253) 36 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654)
$4 darázsszárny ($652) $1 dorony tüdő ($212) 4 dözmöng szív (#122)
3 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 1 fekete gyöngy (#99)
$3 fémrúd ($104) 10 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
$4 fülemüle agyar ($267) 9 galachmit (#310) 8 grifftojás (#179)
$2 gyöngymangó ($135) 5 halálvirág (#2371) 22 halcsont (#390)
60 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jégszív (#282) $9 kaktusztüske ($114) $1 karbin plazma ($199)
1 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304) 2 kvazár (#244)
7 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655) 47 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 15 mákrózsa virág (#56) 1 moa smaragd (#377)
1 moa zafír (#381) 4 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
17 nektoraf faggyú (#667) 4 pirkit (#153) 4 pókláb (#1378)
11 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239) 60 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 8 sallank karom (#128)
2 sáska amulett (#668) 24 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) 7 téfea-agy (#172) 4 teknősesszencia (#702)
4 Thargodan esszencia (#328) $1 Tiume batyuja ($660) 2 trikornis szarv (#198)
$1 troll csont ($704) 44 varányszem (#30) $2 vasérc ($152)
4 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 169.98 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 259 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (26 db, BANKSZÉF MÉRETE: 26)
3 alligátorbőr (#661) 101 amniosz (#203) 1 bunthar bőr (#733)
4 esszenciakristály (#350) 4 halálhozó talizmán (#813) 899 kaja (#2)
2 kazmár gyökér (#205) 2 keg gomba (#1615) 118 mákrózsa virág (#56)
9 manakristály (#500) 12 mutáns csont (#331) 15 pszi kő (#248)
144 purifikátor háj (#269) 17 rakolits por (#669) 4 rinóbőr (#651)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 48 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 1 súlyzó (#347) 6 tapasztalatkő (#975)
20 titanitdukát (#1480) 4 Trákin csákánya (#367) 24 trikornis szarv (#198)
7 varkaudar csont (#1113) 3 vortexvessző (#2331)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 34 hattyútoll (#1222)
10 Huddens elixírje (#830) 4277 isteni könnycsepp (#260) 2 ryuku mellvért (#689)
39 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731) 145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
500 csillezsályalevél (#1253) 985 csontkulcs (#74) 2104 csuklyavirág (#133)
950 dözmöng szív (#122) $870 ezüstdarab ($326) 6 fejsze (#1240)
18 féregbél (#1071) 2226 gyógykenőcs (#313) $891 gyöngymangó ($135)
7 halálfej szimbólum (#1417) 237 Huddens elixírje (#830) 826 isteni könnycsepp (#260)
192 jégpasztilla (#1566) 32 jégszilánk (#1128) 1427 kábító nyilacska (#1590)
2450 kaja (#2) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1371 pirkit (#153)
591 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360) 521 rókafarok (#124)
686 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 80 sötét ital (#284)
$589 szent jogar ($150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) $1832 vasérc ($152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
72 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 3 tinta (#101)
32 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fáklya (#36) 7 kaja (#2) 1 Khór maszkja (#1138)
1 korinthai talizmán (#814) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 3 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170)
2 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek