253. forduló, 255. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 21. 12h:09'
EZ A 1089. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
1090. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,64] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 8. szinten/térképen, az 1. pontnál.
Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!... Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+181 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 7. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 375.]

ft 239 1 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

ft 9098 1 támadod a 9098. kalandozót
FT 9098 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

bb 2 135 214 beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 45 kaját. Beraksz a bank széfjébe 11 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 3 manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 365.]

lm 7 70 18 mozogsz 7 70 18
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 47 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [64. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [70. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [10. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [18. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [46. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 323.]

ov 3 óvatosságod: 3
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 52 25 34 mozogsz 52 25 34
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [52. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [19. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [21. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 59 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 3 sötét ital [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út ismét kanyarodik. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [25. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 28. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [31. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 90 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [55. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [90 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 73 63 43 mozogsz 73 63 43
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [63. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [40. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 2 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lomha morf van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a lomha morf testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. A lomha morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (15 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a lomha morf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (15 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [43. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 73 mozogsz 73
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz előre. Újabb kanyar! [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 gyöngymangó, 14 madártoll, 2 sáfránypor, 5 ork csodaszer és 1 A Végzet dragnitja (ld. enc.) Megismersz egy új tárgytípust. (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 44 11
18
2 7 43 12
3 4 5 6 13 20 19 17
42
10
8 14 16
9 15
45 41 46
31 21
28
32 38 22
33 39 40 37 47 23 30 29 27
34 36 48 24 26
35 25
49

Ez a Végzet Vermének 9. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [35 pontot használtál fel, van még 158.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 334 3 elkészíted a 334. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 acéltűt. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 554 5 elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot)
Ez a tárgy csak szabadban készíthető! [0 pontot használtál fel, van még 145.]

flh 10 554 felt. lőfegyver haszn. 10 az 554. tárggyal
Ok, FLH 10 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az esőidézés varázslatot! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 140.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 3 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 135.]

* 2. BP: ef 3 507 0 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 114.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 28, 21.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 114 pontod maradt, ebből a következő körre 114 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 509 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A VÉGZET DRAGNITJA (2307. tárgy)
Ez az apró éjfekete kristályt a többi dragnithoz hasonlóan valamely viselhető tárgyadba illesztheted a FOK paranccsal. Ekkor eggyel megnöveli minden tulajdonságodat, és eggyel az MxTu-dat.

FÓKUSZKRISTÁLYOK
Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 33 (45) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 42 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 45 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 32 (39) Életpont: 598/471 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (44) Varázspont: 708/34 Pénz: 7324 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 36/23 Pszi pont: 186/210 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2082 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 047 TP-t kaptál. Jelenleg 2 181 618 TP-d van. A következő szinthez még 118 382 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, ében halálhajcsár, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 73 az új rendszer szerint. A 248. fordulódban 35534 arany került a bankszámládra. 36244 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 22/10 szúrófegyverek: 29/83 (+2%)
vágófegyverek: 22/92 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 27/18
dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
174,64 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 18. szinten, 1. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 174
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/57 2. nyomkövetés: 68/95 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/70 5. csapdakészítés: 28/12 (+15%) 6. csapdaészlelés: 7/90 (+24%)
7. gyógyítás: 51/86 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 20/41 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/64 11. teológia: 24/43 (+7%) 12. taumaturgia: 47/46 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/79 14. versengés: 18/46 15. harcművészetek: 8/89
16. zene: 11/36 17. szörnyismeret: 20/52 18. pszi: *20/100
19. vadászat: 26/56 20. bányászat: 30/97 21. úszás: 1/83
22. főzés: 8/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> brutális morf (#7620) lángcsóva (#31) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> éltető morf (#7625)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 16 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 7 gyöngymangó (#135) 42 kaja (#2)
3 kaktusztüske (#114) 25 khatiszon kristály (#2322) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 rákfatty váladék (#333)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 A Végzet dragnitja (#2307) 3 acéltű (#334)
14 madártoll (#112) 5 ork csodaszer (#1228) 2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

173 174 175
63
64
65
(174,64) lomha morf (#7621)

Üzenet küldése a karakternek