253. forduló, 255. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 30. 10h:33'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,40] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 509. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 504. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 499. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 4 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

ef 10 521 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 28 VP-t.]

d 1577 eldobod az 1577. tárgyat
Elhajítasz 1 monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

d 45 eldobod a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

d 2 80 eldobod a 2. tárgyat (80 darabot)
Elhajítasz 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

d 70 10 eldobod a 70. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

d 677 4 eldobod a 677. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[119,40] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő pattanóböde mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [119,41] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 45, gyógyulás: 6, összesen: -39 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [118,42] Belegyalogolsz a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Az idő ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos!

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 13 VP-t.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált méregfogat fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip! (ld. enc.) {max. életpontja: 19-24.}

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 16 VP-t.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna! (ld. enc.) {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.}

Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy szigony! Felmarkolod. (ld. enc.) Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 16 VP-t.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[117,43] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 34, gyógyulás: 1, összesen: -33 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Találsz egy csillezsályát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [118,43] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Észreveszel egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. {max. életpontja: 43-48.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [119,43] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Találsz egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bibircsók-óriás közeledik. {támadása: 14.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [33 pontot használtál fel, van még 273. Kapsz 13 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[120,42] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [121,41] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy törpe bányát. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [122,40] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy barátság szent tüze van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 67, gyógyulás: 11, összesen: -56 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [17 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 6 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[123,39] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [6 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 2 VP-t.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 248.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 168. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 167.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 44 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 167 pontod maradt, ebből a következő körre 167 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 38 (57) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (47) Támadás: 43 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 (40) Életpont: 580/580 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (28) Varázspont: 748/431 Pénz: 34488 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 46/4 Pszi pont: 194/68 EFejl: 7
Eddig összesen 3178 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 618 TP-t kaptál. Jelenleg 2 439 662 TP-d van. A következő szinthez még 160 338 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, hordóagyú mameluk.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 (+26%) ökölvívás: 24/54 szúrófegyverek: 29/29 (+4%)
vágófegyverek: 25/70 (+4%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 25/22 (+6%)
dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 475 időszaki: 429

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/43 (+34%) 2. nyomkövetés: 53/10 (+5%) 3. mászás: 7/85
4. csapdakészítés: 13/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 62/55
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 9/75 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 21/25 (+3%) 11. taumaturgia: 36/20 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 14/29 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 24/56
16. szörnyismeret: 5/83 17. pszi: 26/24 (+11%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 24/89 20. bányászat: 31/97 (+21%) 21. úszás: 6/94 (+70%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1272, az összesen kapott pontszám: 127620. (összesen ölhető: 1272 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 75 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6505 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 7 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 8 nyílvessző (#108) 10 rézgolyó (#343)
4 sallank nyíl (#129) 2 tüske (#22) 71 ubuk tüske (#131)
1 * vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 3 nyu-shuriken (#157) 23 tolmokov-koktél (#351)
8 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 ritualista öv (#709) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
6 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
1 gyöngysor (#192) 1 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 7 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 5 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
2 ezüst karkötő (#158) 1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 4 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 127 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 128 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 3 aenouth ködkürt (#1554) 18 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 13 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 6 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 4 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313)
53 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500)
10 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
21 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675) 8 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183)
6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
80 álompor (#396) 124 átlátszó morfplazma (#2451) 3 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 131 bíbor morfplazma (#2450) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 14 dorony tüdő (#212) 40 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 13 elkarog szőr (#665) 7 ezüstdarab (#326)
117 fehér morfplazma (#2445) 29 fekete gyöngy (#99) 128 fekete morfplazma (#2446)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 62 gyöngymangó (#135)
12 hattyútoll (#1222) 5 hibátlan tűzopál (#1642) 5 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 61 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
5 kazmár gyökér (#205) 109 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68)
4 lapkorong (#80) 1 lélekkő (#1650) 144 lila morfplazma (#2448)
8 magszim bél (#103) 27 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 móri gyümölcs (#116) 121 narancs morfplazma (#2449) 4 nektoraf faggyú (#667)
17 óndarab (#85) 5 ovimon-bogyó (#207) 17 pirkit (#153)
3 polip szívóka (#391) 8 pular kristály (#239) 12 purifikátor háj (#269)
$3 quwarg tojás ($360) 5 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264)
7 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128)
134 sárga morfplazma (#2447) 3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 teknősesszencia (#702) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 vadász tatu bőr (#15)
5 varányszem (#30) 7 vasérc (#152) 14 vízionár szem (#102)
128 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213) 126 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 168.79 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 79 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 monstrum vállvédő (#1577) 10 rézdarab (#70) 4 szulfagor agyar (#677)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 5 kaktusztüske (#114)
1 nyílvessző (#108) 4 óndarab (#85) 3 polip szívóka (#391)
2 pular kristály (#239) 1 szigony (#389) 60 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121 122 123 124
38
39
40
41
42
43
44
(117,43) troll ritualista (#365), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(118,42) opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(118,43) törpe bánya (#435), érclelőhely, nyuhaj karbin (#110)
(119,40) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 34. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(119,41) kétfejű troll (#163), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(119,43) törpe bánya (#435), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(120,42) nyuhaj karbin (#110), törpe bánya (#435)
(121,41) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, quwarg harcos (#201)
(122,40) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Elenios oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)
(123,39) olvasztókemence (#86), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek