252. forduló, 254. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:48'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Dezsnya-Dözsi-Rex-szel. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 12 arasznyi, azaz 3 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Folrang trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, félszemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kyorg szolgasárkány trófea és egy káoszdémon trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rothadó Agyhalál. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
A 3. napon összefutsz Ashymmal. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy vortex amulettjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Bropxat trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy kyorgölő kést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, piros szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy wayazamund szirén trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Szépséges Ma'yia trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy mihlanil dobótőr. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sötét Igbut. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
A 3. napon találkozol Rőtszakállú Kaldorral. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy torz fülkarikát, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy rubin góliát trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy mászó-karperecet, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét és egy vascarai csizmát visel. Ruházatát egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pinyó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
A 3. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot és egy teriadan karkötőt visel. Fegyverzetét egy bosszantó apróság trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kildar lossagor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán.
A 3. napon összeakadsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt és egy vortex amulettjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összefutsz Rothadó Agyhalállal. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kyorg szolgasárkány trófea és egy káoszdémon trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összefutsz egy barna hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy térfaló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vasököl. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 sáfrányport (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 dlathog kőzetet (130 arany), 1 ryuku hüvelykgyűrűt (2980 arany).
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+701 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 642. hetének nyerőszámai: 10, 12, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

v 169 999 35 elmormolod a 169. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

bb 258 10 beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 707 1321 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1321. tárggyal
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Az ujjadra húzod a ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

h 569 133 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a teljes gyógyulás varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ek 116 55 133 t. energia kisütése: 116 55 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

fkt 578 30 1 felt. készítesz az 578. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 2 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 574.]

t 783 1 támadod a 783. szörnyet
FT 783 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+473 varázspont, -946 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 574.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+995 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 569.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,85] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. A messzeségben füstoszlopot látsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Thargodan légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával megpöccinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1062, sebződés: 155, gyógyulás: 122, összesen: -33 ÉP}


(Továbbmész...) [366,84] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tűzelementál közeledik. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál testét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a tűzelementál bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. A tűzelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 91, gyógyulás: 75, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,84] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Thargodan légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós jobb lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával megpöccinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 182, gyógyulás: 147, összesen: -35 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 551.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[366,83] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dűnelord. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a dűnelord farkát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnelord testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 394, gyógyulás: 231, összesen: -163 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [365,82] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő Orkhan Thai nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy térfaló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vasököl. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,82] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia angyala. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala jobb vállát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala jobb lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a Raia angyala fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 33 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Raia angyala testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.)
A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10604 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 301, gyógyulás: 318, összesen: +17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [108 pontot használtál fel, van még 443.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[363,82] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dűnelord. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord farkát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a dűnelord testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 46 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a dűnelord örvénylő testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye!
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 277, gyógyulás: 281, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,81] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord örvénylő testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord testét. Kritikus ütés! (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 198, gyógyulás: 307, összesen: +109 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ron the Greywolf vigyorog kajánul. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy tűzelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a tűzelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 79, gyógyulás: 149, összesen: +70 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,81] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy méregféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a méregféreg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 169, gyógyulás: 168, összesen: -1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kátránygödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Yveraanával. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[86 pontot használtál fel, van még 357.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[361,82] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy dűnelord. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a dűnelord testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a dűnelord testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a dűnelord testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 42 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 99, gyógyulás: 144, összesen: +45 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ron the Greywolf előtt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uchako került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az uchako testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az uchako ízelt testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az uchako ízelt testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az uchako ízelt testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7793 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 54, gyógyulás: 142, összesen: +88 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 351.]

szk 311 keresed a 311. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Thargodan légióst. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

le 527 leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
[A parancs tárolásra került.]

hh 522 473 473 használod az 522. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 350.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 349.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 348.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 347.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 346.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 345.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 339.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 15, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következő körben tehát 594 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY)
A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 33 (38) Támadás: 48 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 63/146 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 986/1066 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 9
Szerencse: 44 (66) Varázspont: 1157/69 Pénz: 3952 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 28/4 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 20
Eddig összesen 2241 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 85834 TP-t kaptál. Jelenleg 3739965 TP-d van. A következő szinthez még 260035 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6025 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/44 ütőfegyverek: 35/87 (+13%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/29 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/49 2. nyomkövetés: 59/75 (+36%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 17/84 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 92/34 (+46%) 11. taumaturgia: 81/16 (+50%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/79 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 30/50 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 5/75
19. vitalitás: 1/39 20. bányászat: 31/66 (+4%) 21. úszás: 6/75
22. főzés: 12/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) áldomás II (#169) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 5 fiatalság itala (#473) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 2 küklopsz szem (#643) 1 Martian tekercse (#569)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 12 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170) 1 tudás gyöngye (#522)
2 varázskő (#305) 18 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)
2 dlathog kőzet (#829)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
142 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 2 borkonyó bibe (#312)
12 ében toboz (#578) 2 Huddens elixírje (#830) 1 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 31 sáfránypor (#211) 3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,82) dűnelordok (#341), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), uchako (#308)
(362,81) méregféreg (#784), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, Yveraana (1924. kalandozó)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzelementál (#276)
(363,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), dűnelord (#341)
(364,82) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Raia angyala (#333)
(365,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Orkhan Thai (#238), Vasököl (2771. kalandozó)
(365,85) Thargodan légiósok (#311)
(366,83) dűnelord (#341)
(366,84) tűzelementál (#276)
(367,84) Thargodan légiósok (#311)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.01.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek