252. forduló, 254. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 14. 9h:02'
EZ A 376. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
377. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,107] koordinátán. Egész jól kipihented magad a fogadó padlásán. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Lázasan folynak a következő Alanori Olimpia előkészületei. Borax megbízott néhányat a legjobban képzett kalandozók közül, hogy kalandos küldetések során beszerezzék az idei fődíjakat.
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pásztorbotot (121 arany).
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sólyomszem tudása eltörpül a tied mellett: a lábnyom mintázata, a levegőben maradt köhintés alakja és az illatok alapján biztosan tudod, hogy a tolvaj Rhaetchiel volt. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+350 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 147. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 398.]
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 380.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 379.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 338.]

hu 181 151 129 hulladék: 181 151 129
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladékgyűjtés törölve: szvó-ektoplazma. Hulladékgyűjtés törölve: sallank nyíl. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

hu 8 196 hulladék: 8 196
Hulladékgyűjtés törölve: szöges bunkó. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

fkt 19 21 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (21 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

fkt 17 10 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

fkt 258 1 felt. készítesz a 258. tárgyat (1 darabot)
fkt 258 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

ff 28 127 513 felt. fegyverváltás: 28 127 513
Felt. fegyverváltás: << ököl << mandibulakasza << pásztorbot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

flh 18 176 felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal
Ok, FLH 18 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 5 mákrózsa virág[*], 16 smirglilevél[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 314.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 264.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[189,106] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz Alaronval. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy Raia csataszoknyáját, egy rinóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy Sshreakza amulettjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ősöreg góliát trófea, egy Quwaxotix trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Ch'Rash-sal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 161, gyógyulás: 90, összesen: -71 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyengén megütögeted a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Pásztorbottal gyengén megütögeted a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 172, gyógyulás: 89, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg jobb oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[24 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1098 használod az 1098. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [0 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1387 310 64 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,114) quwarg anyakirálynő (#269), északra tartó szekérkaraván (#1215), Sheran oltár, 40. jellempróba, vadász quwarg (#241)

[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 1 vasalt bunkót 35 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 230.]

ea 1539 1 eladod az 1539. tárgyat 1
Eladtál 1 térhajlító kavicsot. 230 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ve 176 10 megveszed a 176. tárgyat 10
Vásároltál 10 vashegyű nyilat. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ve 258 1 megveszed a 258. tárgyat 1
Vásároltál 1 nehezéket. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 115, gyógyulás: 38, összesen: -77 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus bal első lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 csuklyavirág. 3271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 20, gyógyulás: 46, összesen: +26 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 áldott kő (ld. enc.). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [196,115] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy ősquwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Alba Locsy vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 42, gyógyulás: 82, összesen: +40 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 21 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,115] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Találsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi őrsáncot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 24 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 8 madártoll. 3082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 45, gyógyulás: 60, összesen: +15 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy kisebb quwarg isten. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (109 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: csuklyavirág, ilkin érc, 8 pirkit, ezüstdarab. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A quwarg tűzköpő megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 250, gyógyulás: 116, összesen: -134 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [65 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[198,115] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vadász quwarg torát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 21, gyógyulás: 26, összesen: +5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal gyengén megütögeted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Pásztorbottal gyengén megütögeted a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 149, gyógyulás: 86, összesen: -63 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Quwargamanga. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [199,115] Még mindig az erdőben vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg tűzköpő fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vashegyű lándzsával megérinted a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 201, gyógyulás: 87, összesen: -114 ÉP}

Találsz egy elpusztított kék orchideacserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+4% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 15, gyógyulás: 26, összesen: +11 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 183, gyógyulás: 95, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [200,115] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy vadász quwarg! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg jobb vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 13, gyógyulás: 36, összesen: +23 ÉP}

Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 fekete gyöngy. 3071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 117, gyógyulás: 39, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg parafenomén! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd orrkarika (ld. enc.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [41 pontot használtál fel, van még 124.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,114) quwarg anyakirálynő (#269), északra tartó szekérkaraván (#1215), Sheran oltár, 40. jellempróba, vadász quwarg (#241), quwarg ősmágus (#302)
(196,115) ősquwarg (#300), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely, kisebb quwarg isten (#213), qwarg rohamosztagos (#242)
(197,115) phua-kúp (#372), királyi őrsánc (#1140), oltár, quwarg ősmágus (#302), kisebb quwarg isten (#213), quwarg tűzköpő (#678)
(198,115) vadász quwarg (#241), Chara-din monolitja (#534), quwarg anyakirálynő (#269), Quwargamanga (#963)
(199,115) quwarg tűzköpő (#678), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), quwarg nagymester (#214), quwarg anyakirálynő (#269)
(200,115) vadász quwarg (#241), királyi őrsánc (#1140), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 114.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 84.]

ef 99 518 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-63 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 18, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következő körben tehát 391 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÁSZTORBOT (513. TÁRGY)
A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY)
Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

Erő: 39 (58) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 30 (36) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 30 (40) Védekezés: 79 (84) Menekülés: 30 % Életkor: 41/43 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 422/359 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (43) Varázspont: 1036/274 Pénz: 575 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 36/23 Pszi pont: 155/237 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1663 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35746 TP-t kaptál. Jelenleg 2098829 TP-d van. A következő szinthez még 201171 TP szükséges. Trófeáid: quwarg őrparancsnok, küklopsz, Blounther apó. A 242. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 5301 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 17/55 (+25%) szúrófegyverek: 28/94 (+10%)
vágófegyverek: 17/35 (+5%) ütőfegyverek: 19/2 (+20%) lőfegyverek: 23/75 (+16%)
dobófegyverek: 24/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -997.); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 200,115
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/42 (+44%) 2. nyomkövetés: 38/16 (+33%) 3. mászás: 13/99
4. csapdakészítés: 21/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/54 6. gyógyítás: 57/98
7. titkosírás: 3/56 8. felderítés: 21/17 9. szörnyidomítás: 8/32
10. teológia: 42/32 (+21%) 11. taumaturgia: 68/14 (+51%) 12. szerencsejáték: 3/59
13. versengés: 12/88 14. harcművészetek: 13/25 15. zene: 2/48
16. szörnyismeret: 10/60 17. pszi: *23/100 18. vadászat: 10/82
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 17/85 (+17%) 21. úszás: 8/24
22. főzés: 3/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
mágikus ütés (#147) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 290, pontszámod: 3579.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 114 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 147 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
4 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 vasalt bunkó (#181) 4 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
117 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 1 csuklyavirág (#133)
3 fekete gyöngy (#99) 1 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2)
2 kék orchidea (#68) 11 kerek kő (#19) 8 madártoll (#112)
1 nehezék (#258) 3 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 1 smaragd orrkarika (#730) 4 ugh méreg (#166)
9 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek