252. forduló, 254. forduló, Little Green Snake összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 20. 12h:02'
EZ A 446. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
447. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2891
SZÁMLA : XXXX

LITTLE GREEN SNAKE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,111] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Alaria Volerdi csomagja, a következőt találod benne: 1 arany pikkelyvértet.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+539 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 807. hetének nyerőszámai: 24, 5, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a helytartói jogart, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 252. tárgyat a 820. tárggyal a 230. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a smaragd koszorút. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
KF 252 820 230 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
KF 171 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 456 1570 1117 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1570. tárggyal az 1117. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Leveszed a smaragd koszorút, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 1530 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 465.]

hh 1133 1534 313 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 444.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 403.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +81 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 402.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 372.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[101,110] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pszi elementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,112] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[18 pontot használtál fel, van még 354.]

kt 313 6 elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Legyártottál 6 gyógykenőcsöt. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 324.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[98,111] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,110] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,109] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő kőkorszaki szaki mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 77 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 306.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[96,108] Még mindig a városban vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 3 ezüsttőrt 24 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 14 rézdarabot 14 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 vasércet 2 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 108 100 megveszed a 108. tárgyat 100
Vásároltál 100 nyílvesszőt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Khór szobrát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.).

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork bérgyilász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy jósda (577. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 282.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 94 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar varázsló jobb karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal néhányszor meglegyinted a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

[75 pontot használtál fel, van még 207.]
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+55 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+49 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 167.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A fejlesztés sikeresen befejeződött! Az új képességet csak akkor használhatod, ha a Játékvezető véglegesítette. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 127.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
KF 228 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 119.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 25, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 119 pontod maradt, ebből a következő körre 119 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következő körben tehát 513 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

KARAKTERLAP

Little Green Snake, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 158 cm
IQ: 32 (52) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 54 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 344/214 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (37) Varázspont: 894/116 Pénz: 14231 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 104/84 EFejl: 74
Eddig összesen 1659 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16116 TP-t kaptál. Jelenleg 1088979 TP-d van. A következő szinthez még 111021 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, Rodrig. A 240. fordulódban 7100 arany került a bankszámládra. 7561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 71 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 24 11. taumaturgia: 41 12. szerencsejáték: 4
13. versengés: 16 14. zene: 3 15. szörnyismeret: 24
16. pszi: 10 17. zárnyitás: 15 18. vadászat: 10
19. bányászat: 9 20. főzés: 11 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
ZerOg DarksaiD (#1810) (csak egyszer), tormikus egér (#218), ragyás burástya (#111) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
mérges pók (#20), Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> tormikus egér (#218)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
51 arany (#50) 1 cru formázó minta (#300) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 2 kristálygömb (#265) 1 nagy aranykulcs (#246)
14 rézdarab (#70) 6 szárnyas hernyó (#69) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 csontszablya (#64) 1 ezüst kulcs (#184)
5 gyógykenőcs (#313) 1 kőszem (#304) 76 nyílvessző (#108)
1 ork csodaszer (#1228) 4 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
1 vas dobónyíl (#189) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), ork bérgyilász (#781), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar behemót (#189), varkaudar iszákos (#688), varkaudar varázsló (#271), vadász varkaudar (#108)
(96,107) Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(96,109) kőkorszaki szaki (#109)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(97,110) gátvakondok (#57), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár
(98,111) ork sámán (#345), oltár
(100,111) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 25. jellempróba, Tharr oltár, élőholt quwarg (#202)
(101,110) patak, 41. jellempróba, pszi elementál (#221)
(102,111) quwarg harcos (#201)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.03.13. ***
- 92. szint fölött nem volt tárolva a szerezhet‹ tapasztalati pont, illetve néhány szinttel kés‹bb átcsordult volna negatívba... javítottam ezeket.
- a kedvenc táborhely és a vasalt bunkók quwarg számláló képessége összeakadt, mivel ezek ugyanazt a változót használták valamiért. különvettem a 2 képességet. Ha egy VB-nek elromlott a quwarg számlálója az EK 503 kiadásakor, kérem, írjon a TF játékvezet‹nek.
- Ha valaki már a képességfát fejleszti, akkor az EF-es fejlesztésnél a KT-nál tárolt EF érték most már nem csökken (mert korábban el‹fordult, hogy lement 0-ra, és így nem tudtak tovább EF-elni)
- ľrnéztem a programot, sajnos elég sok kritikus warning ki volt kapcsolva, emiatt az elmúlt években jónéhány kisebb hiba felgyűlt benne, ami felel‹ssé tehet‹ több "gyanús" hibáért is. Ezek nagy részét sikerült helyrepofoznom.

Üzenet küldése a karakternek