Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 20. 12h:06' EZ A 1088. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 1089. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
ft 9098 1 | támadod a 9098. kalandozót |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1228 4 | használod az 1228. tárgyat |
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő és egy ezüst nyaklánc. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ében halálhajcsár fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 38 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 46 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő és egy vasérc. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár jobb lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ében halálhajcsár bal vállát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 24 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Barnega testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Barnega testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a Barnega testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Barnega összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 1 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
ve 92 4 | megveszed a 92. tárgyat 4 |
ee 1137 64 674 | eladod az 1137. tárgyat a 64. tárgyat a 674. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [169,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb, 2 ezüst gyűrű, 7 arany, egy ezüst kulcs, egy aranytű és egy fekete gyöngy. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [170,65] Amerre csak a szem ellát, dombok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegyi góliát bal oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi góliát bal vállát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [172,64] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy orgoró!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az orgoró fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bányarém jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bányarém testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a bányarém testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bányarém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bányarém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi jobb karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ekharion bébi lába tövét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mutáns csont. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,64] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 194.]
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 7 70 16 | mozogsz 7 70 16 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az éltető morf jobb első lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az éltető morf karmával. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az éltető morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az éltető morf farkát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az éltető morf nyakát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az éltető morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 manifeszt.nyúlvány. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}
lm 18 52 25 | mozogsz 18 52 25 |
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
lm 34 61 63 | mozogsz 34 61 63 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló farkát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló nyakát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló leken néhány pofont. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 50 arany. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az éltető morf bal szárnyát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az éltető morf testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az éltető morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az éltető morf bal első lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az éltető morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Az éltető morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az éltető morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 8 gyöngymangó és 3 sáfránypor. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a harcias morf testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A harcias morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. A harcias morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A harcias morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A harcias morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 1 ryuku védőkenőcs (ld. enc.) és 1 esszenciakristály. 3 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a halálos morf testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a halálos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálos morf testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a halálos morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 ryuku védőkenőcs. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
lm 45 | mozogsz 45 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf egyik fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a harcias morf testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 10 életpontot sebeztél. A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A harcias morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a harcias morf bal első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a harcias morf testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 borkonyó bibe. 3 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 43 73 | mozogsz 43 73 |
szk 761 | keresed a 761. szörnyet |
ef 2 504 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 507 0 | energia fejlesztése 3 |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 10-nél több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 10-nél többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
Erő: | 33 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 45 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 32 (39) | Életpont: | 598/302 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (44) | Varázspont: | 708/13 | Pénz: | 7298 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 36/20 | Pszi pont: | 186/165 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 22/10 | szúrófegyverek: | 29/81 (+18%) |
vágófegyverek: | 22/92 (+38%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 27/18 (+15%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
174,64 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 11. szinten, 1. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 174 |
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/57 | 2. nyomkövetés: | 68/95 | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 12/70 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 27/97 (+15%) | 6. csapdaészlelés: | 7/66 (+18%) |
7. gyógyítás: | 51/86 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 20/35 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 24/36 (+40%) | 12. taumaturgia: | 47/44 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 2/79 | 14. versengés: | 18/46 (+18%) | 15. harcművészetek: | 8/89 |
16. zene: | 11/36 | 17. szörnyismeret: | 20/52 | 18. pszi: | *20/100 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. bányászat: | 30/97 (+10%) | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 8/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 67 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 17 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 2 | dalb.kristálycsizma (#674) | 1 | drótszőr (#37) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2542 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | esszenciakristály (#350) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 8 | gyöngymangó (#135) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
17 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | 6 | khatiszon kristály (#2322) | |||
1 | kőszem (#304) | 4 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | rézdarab (#70) | 3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |
167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|