250. forduló, 252. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:41'
EZ A 288. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
289. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,41] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+203 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 583.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1999 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 573.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 568.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 558.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ft 210 támadod a 210. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ft 159 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdető magszim, 1 Influenza, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Ellenvarázslat, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 483 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 64 aranyad, ami most már az övé.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol Lord Knighttal. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy cetbőr válltömést, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy khór darázs trófea színesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 10 madártollat. Ő örömmel bólint, és átnyújt 5 madártollat. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 533.]

be 572 2 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy szúrófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Kiderül azonban, hogy már túl tapasztalt vagy - így nem tudnak tanítani. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 528.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a dudán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+28 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 488.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
[9 pontot használtál fel, van még 479.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+76 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 449.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 419.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[135,41] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 410.]

ff 224 696 127 felt. fegyverváltás: 224 696 127
Felt. fegyverváltás: << varkaudar lándzsa << ryuku buzogány << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[134,40] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [133,39] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy jégtroll közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a jégtroll jeges testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a jégtroll testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a jégtroll nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges áeratikus hasnyák trófeát, és kinyersz egy alkalmas jégtroll trófeát. 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzalmas Yonda formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [132,38] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion bébi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ekharion bébi bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 91 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+111 életerő.) Találsz egy világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy erszényes elkarog előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 329.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 2 mozogsz 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ft 210 1 támadod a 210. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 2 mozogsz keletre
[133,38] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 320.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 5 4 9 mozogsz 5 4 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 11 12 21 mozogsz 11 12 21
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. BP: alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+4 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 265.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 10 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista nyakát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+114 életerő.) [55 pontot használtál fel, van még 170.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 170 pontod maradt, ebből a következő körre 170 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 300/229 Jellem: jó (409) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 415/161 Pénz: 1158 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/67 EFejl: 2
Eddig összesen 1281 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4890 TP-t kaptál. Jelenleg 639873 TP-d van. A következő szinthez még 160127 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 234 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/95 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/41
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: 24/66 (+6%) lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 41/65 (+20%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 11/108 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/87 6. gyógyítás: 76/93 (+40%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 19/79 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 26/55 (+4%) 11. taumaturgia: 24/90 (+13%) 12. szerencsejáték: 4/34 (+10%)
13. versengés: 6/108 (+8%) 14. zene: 25/46 (+40%) 15. szörnyismeret: 10/17 (+8%)
16. pszi: 9/46 (+6%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 24/93 (+55%) 20. úszás: 8/13 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 118.96 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
57 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 5 kaja (#2)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 1 jégszív (#282) 1 kazmár gyökér (#205)
5 madártoll (#112) 1 pular kristály (#239) 2 rézdarab (#70)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,38) ekharion bébi (#768), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(133,38) Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), troll ritualista (#365)
(133,39) jégtroll (#164), művészi porolit (#720), érclelőhely
(134,40) Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, érclelőhely
(135,41) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), 39. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek