250. forduló, 252. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 17. 12h:13'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,4] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+218 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kardfogú fülemüle nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle farkát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 536.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 516.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 516.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 513.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[134,3] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rezső a Cukrosbá lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-9 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,3] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Napsugár lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a ryuku gárdista testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy ryuku ostromteknős trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Antilla. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [136,3] Füves síkságra érkeztél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku ostromteknős nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. Kritikus ütés! (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Miko Jamadzsi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Veronával. Sheran tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt mágus trófea, egy kétfejű troll trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[37 pontot használtál fel, van még 476.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[136,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember támad rád.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a tetemember bűzlő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a tetemember bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsthegyű nyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.]
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 408.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[137,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [138,5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Akhilleusz lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 390.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ubuk tüske és egy bőrsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzsisak, 4 bronzhegyű nyíl és egy nyu-shuriken. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 350.]

m 3 mozogsz délkeletre
[139,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 341.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Iszonyatos a hangzavar itt. Az odakint forgó szélkerekek egy őrlő eszközt mozgatnak. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Egy ember ő a hétköznapokból, minden hátsó szándék nélkül. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 grifftojást, 1 rézkulcsot, 1 aranyló ugarhéjat, 1 borostyán függőt, 1 aranygyűrűt, 1 zöld üveget. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 336.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[138,7] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 327.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy ezüsttőr. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-9 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 302.]

h 233 150 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [150 pontot használtál fel, van még 152.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 150.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 28, 1.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 150 pontod maradt, ebből a következő körre 150 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 136. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 37 (42) Szint: 22 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 39 (45) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 333/249 Jellem: jó (769) Tul. pont: 1
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 679/214 Pénz: 2508 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 186/81
Eddig összesen 1710 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10675 TP-t kaptál. Jelenleg 845679 TP-d van. A következő szinthez még 154321 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 232. fordulódban 5335 arany került a bankszámládra. 5841 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *22/100 szúrófegyverek: 18/15 (+30%) vágófegyverek: *21/100
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: *25/100 (+6%) dobófegyverek: 16/81 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/25 2. nyomkövetés: 51/79 (+43%) 3. mászás: 8/12
4. csapdakészítés: 17/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/106 6. gyógyítás: 53/76
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 17/3 (+11%) 9. szörnyidomítás: 8/104
10. teológia: 37/22 (+24%) 11. taumaturgia: 28/12 (+26%) 12. szerencsejáték: 1/78
13. versengés: 10/10 14. harcművészetek: 20/30 15. zene: 28/50 (+172%)
16. szörnyismeret: 21/96 (+34%) 17. pszi: 22/5 (+3%) 18. zárnyitás: 9/17
19. vadászat: 12/21 20. bányászat: 25/27 21. főzés: 10/81 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 31 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 méregtagadó (#1531) 27 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ezüsttőr (#322) 2 fülemüle agyar (#267) 1 grifftojás (#179)
1 kazmár gyökér (#205) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157) 1 rézkulcs (#75)
1 sallank nyíl (#129) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 ubuk tüske (#131) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,4) kardfogú fülemüle (#146)
(134,3) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, ryuku légiósok (#361)
(135,3) Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), művészi porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360), Antilla (1844. kalandozó)
(136,3) ryuku ostromteknősök (#362), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), quwarg harcos (#201), Verona (4765. kalandozó)
(136,4) zombi (#49), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(136,5) tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(138,5) ősi csatamező (#263), Raia oltár, művészi porolit (#720), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175)
(138,7) friss csatamező (#262), Sheran oltár, zombi (#49), tetemember (#123), élőholt mágus (#175)
(139,6) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), malom (#1204)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.05.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek