TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2017. nov. 13. 12h:34'
EZ A 1087. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
1088. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX
|
TOLLASFÜLŰ KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Vincent. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy Krough fejdíszét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy nozar-thin medált, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tervezői ötödrendet, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tökéletesség érmét, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy védőtalizmánt, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy orkánúr trófea, egy gránitúr trófea és egy viharúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 9 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy árnypengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi.
Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Ezüst Hajnal elszívott tőled 10 varázspontot a táborozásod 1. napján.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia eljövendő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy q. demoralizátort, egy ryuku ökölgyolcsot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Dühöngő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Raia első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy A Végzet karkötőjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy akvamarin függőt, egy Arany napkorongot, egy aranytornyot, egy arénamesteri medált, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Elenios fülbevalóját, egy Erdauin metagyűrűt, egy fejvadász medált, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gyémánt sámánfétist, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy gyógyító szimbólumot, egy Halálcsizmát, egy hártyakesztyűt, egy hártyaköpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy intarzit palástot, egy Istenek fülbevalóját, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kígyószemet, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy Kragoru okuláréját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy napfény karkötőt, egy naso-thin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy óelf talizmánt, egy olimpiai rubinmedált, egy olimpiai vasmedált, egy ősi emblémát, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy rakshallion ékszert, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy szirén övcsatot, egy Sztázisköpenyt, egy taalrugyalázó éremet, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy térhasító kesztyűt, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vízisten koronáját, egy Vízisten vállvédőjét, egy Yuin gyöngysorát, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy Őstaurusz trófea, egy Ferwagor trófea és egy Daes Mo'ran trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Morzsolót, bal kezében egy Zúzót tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd haragvó pegazus. Málhásállata egy púpnélküli dromedár. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, barna szemű alakváltó férfival. Kíséretét alkotja egy északi tűzsárkány szellem, egy drakolich csontváz. Egy Amélia nyakláncát, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy ezüst noterm. éremet, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mind. kristályát, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő medált, egy q. pusztító éremet, egy rémbőr tarkóvédőt, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy Thargodan karkötőt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy élőholt sullár! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Draconis. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol Sir John Kite-tel. Ő Tatina férje! Tharr presbitere. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy quwarg gigász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti.
Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Yalanna Dorsonnal. Ő Viza EtDran felesége! Dornodon elöljárója. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy ében talizmánt, egy felleggyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy nefil-rin medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpia kvazármedált, egy óriások övét, egy örökkéval. éjkövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar ékkövet visel. Ruházatát egy sikolyféreg trófea, egy Handastye gyermeke trófea és egy füstherceg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy moa ravatalozót, bal kezében egy sárkánypengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr presbitere. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy gárdista övcsatot, egy hókeresztet, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai aranymedált, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy taalrugyalázó éremet, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy sikolyféreg trófea, egy Handastye gyermeke trófea és egy délceg árnylény trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve TAKA MURIR. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mind. topázát, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai aranymedált, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet és egy Virotac gyűrűjét visel. Felszerelését egy sikolyféreg trófea, egy ködsárkány trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Viza EtDran. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Tharr érseke. Egy bársony övsálat, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hűbéresi gyűrűt, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy örök. csillagkövét, egy ősi nyakláncot, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réz varkaudar éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsekockát, egy Thargodan amulettet, egy tolvaj klánjelvényt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy dűneelf zombi trófea, egy haragvó pegazus trófea és egy Handastye gyermeke trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt tart. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Selindek. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked.
A 2. napon összeakadsz Lauzit Mae'anával. Fairlight hittérítője. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy sapkát, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fattylord derékövet, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot és egy vívónadrágot visel. Ruházatát egy Zt'tuzzarxn trófea, egy ködsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Fejet hajtasz a rangsorban feletted álló drow előtt. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+267 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+305 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1259. hetének nyerőszámai: 3, 25, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 546.]
* 1. KP: v 12 0 0 |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]
* 2. KP: v 24 0 0 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]
* 3. KP: v 26 0 0 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]
* 4. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526.]
* 5. KP: p 73 0 0 |
használod a 73. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 516.]
* 6. KP: v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
* 7. KP: h 507 0 0 |
használod az 507. tárgyat |
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 516.]
* 8. KP: h 1618 0 0 |
használod az 1618. tárgyat |
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 508.]
kb 360 58 |
kiveszel a bankból a 360. tárgyat (58 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 58 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 508.]
bb 2 135 214 |
beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 85 kaját. Beraksz a bank széfjébe 3 gyöngymangót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 508.]
vtn 181 |
varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 473.]
v 182 |
elmormolod a 182. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 468.]
be 497 6 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében halálhajcsár. (ld. enc.)
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 10 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Mosolyogva kidobod a nevetséges orbitális mackósajt trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ében halálhajcsár trófeát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
[45 pontot használtál fel, van még 411.]
[143,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy ork bérgyilász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Találkozol egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dalb.kristálycsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy umbatari bromag trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Camel a Calandor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 401.]
be 702 1 |
bemész a 702. épületbe |
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 351.]
be 702 5 |
bemész a 702. épületbe |
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 346.]
ee 126 8 57 |
eladod a 126. tárgyat a 8. tárgyat az 57. tárgyat |
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 346.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[144,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített quwarg királynő került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 610 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [145,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. (ld. enc.) A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy krómkaktuszt. Északnyugatra nézve látsz egy főutcát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [146,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 316.]
m 1 2 2 |
mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
[147,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy krómkaktuszt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [148,61] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy varkaudar bajnok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [149,61] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 286.]
kf 176 |
kézbeveszed/felveszed a 176. tárgyat |
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]
h 2320 |
használod a 2320. tárgyat |
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 236.]
lm 7 70 16 |
mozogsz 7 70 16 |
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 44 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 64. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [67. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [68. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [69. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [70. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [10. PONTON vagy.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [13. PONT.] Folytatod az utat. Újabb kanyar! [14. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy éltető morf van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf bal hátsó lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az éltető morf karmával. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az éltető morf karmával. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Az éltető morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az éltető morf farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az éltető morf bal szárnyát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az éltető morf jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az éltető morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [51 pontot használtál fel, van még 185.]
lm 18 36 45 |
mozogsz 18 36 45 |
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [18. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [46. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[18 pontot használtál fel, van még 167.]
lm 63 34 43 |
mozogsz 63 34 43 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 167.]
lm 61 54 34 |
mozogsz 61 54 34 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [54. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 161.]
lm 43 61 36 |
mozogsz 43 61 36 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 161.]
kt 2323 |
elkészíted a 2323. tárgyat |
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
* 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 156.]
* 2. BP: ef 3 504 0 |
energia fejlesztése 3 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 135.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 16, 6.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 135 pontod maradt, ebből a következő körre 135 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 527 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
KARAKTERLAP
Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.
Erő: |
33 (45) |
Szint: |
27 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
156 cm |
IQ: |
26 (31) |
Támadás: |
42 (44) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
47 kg |
Ügyesség: |
32 (41) |
Védekezés: |
45 (50) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
158/158 év |
Egészség: |
32 (39) |
Életpont: |
596/480 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
20 (44) |
Varázspont: |
672/271 |
Pénz: |
4161 arany |
Kép. pont: |
16 |
Tudatpont: |
36/11 |
Pszi pont: |
186/109 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 2036 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
10 621 TP-t kaptál. Jelenleg
2 086 298 TP-d van. A következő szinthez még
213 702 TP szükséges. Trófeáid:
bűbájlidérc,
ében halálhajcsár,
ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 69 az új rendszer szerint. A 248. fordulódban 35534 arany került a bankszámládra. 36067 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
4/40 |
ökölvívás: |
22/10 (+8%) |
szúrófegyverek: |
29/51 (+1%) |
vágófegyverek: |
22/14 |
ütőfegyverek: |
2/4 |
lőfegyverek: |
*26/100 (+4%) |
dobófegyverek: |
24/76 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
149,61 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 11. szinten, 54. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 149 |
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 1361 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11/57 (+12%) |
2. nyomkövetés: |
68/89 (+12%) |
3. lopás: |
2/7 |
4. mászás: |
12/63 |
5. csapdakészítés: |
27/67 (+15%) |
6. csapdaészlelés: |
7/36 (+6%) |
7. gyógyítás: |
51/86 |
8. titkosírás: |
7/41 |
9. felderítés: |
20/0 (+12%) |
10. szörnyidomítás: |
5/64 |
11. teológia: |
23/72 (+8%) |
12. taumaturgia: |
41/26 (+5%) |
13. szerencsejáték: |
2/79 |
14. versengés: |
18/28 |
15. harcművészetek: |
8/89 |
16. zene: |
11/36 |
17. szörnyismeret: |
20/52 (+22%) |
18. pszi: |
20/96 (+15%) |
19. vadászat: |
26/56 |
20. bányászat: |
30/87 |
21. úszás: |
1/83 |
22. főzés: |
8/43 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
142 |
143 |
144 |
145 |
146 |
147 |
148 |
149 |
150 |
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(143,61) ork bérgyilász (#781), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), Camel a Calandor (3025. kalandozó)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), varkaudar (#64), ében halálhajcsár (#295), varkaudar mágus (#128), kronotapír (#286)
(144,62) művészi porolit (#720), Leah oltár, quwarg királynők (#153)
(145,62) Raia szent lovagja (#239), művészi porolit (#720), oltár, 36. jellempróba
(146,62) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, művészi porolit (#720), 38. jellempróba, élőholt tigris (#766)
(147,61) Tharr rúnaköve, művészi porolit (#720), 48. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(148,61) varkaudar bajnok (#190)
(149,61) élőholt quwarg (#202), oltár, quwarg harcosok (#201), éltető morf (#7625)