24. forduló, 26. forduló, Váratlan Fordulat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 27. 12h:08'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat legkorábban a 26. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4749
SZÁMLA : XXXX

VÁRATLAN FORDULAT KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-21] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

m 5 mozogsz délnyugatra
[24,-20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 162.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[25,-19] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sünmedve közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve jobb karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy surranó kígyó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a surranó kígyó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Teleeszed magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [25,-18] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-17] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sünmedve fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy surranó kígyó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a surranó kígyó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a surranó kígyó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [35 pontot használtál fel, van még 87.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+17 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 67.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[25,-16] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő csodabogár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csodabogár kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csodabogár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [25,-15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).


(Továbbmész...) [26,-14] Dombos terepre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kastély (528. épület.). [29 pontot használtál fel, van még 38.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+10 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 18.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Természetesen a vár ura most már azonnal fogad, és hosszasan rázogatja a kezedet. A gyermeket ölelgetik, csókolgatják. Aztán a lord hozzád fordul: - Szeretném megköszönni, amit értem tett. Egy nagy kincseskamra helyét jelölő térképhez jutottam nemrégiben. Ezt szívesen Önnek adom. - boldogan teszed el a térképet. A lord még megjegyzi, hogy látogasd meg, ha van lehetőséged, a kincs megszerzése után, mert kíváncsi, hogy hogyan boldogultál.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 12, délre 18 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[26,-13] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY)
Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem?

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.
(Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.)

KARAKTERLAP

Váratlan Fordulat, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 12 Életpont: 94/58 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 66 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 237 TP-t kaptál. Jelenleg 1399 TP-d van. A következő szinthez még 601 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 6
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. gyógyítás: 15 5. felderítés: 1 6. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )

Összsúly: 34.02 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 6 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(24,-20) 23. jellempróba
(25,-21) tanya (#507)
(25,-19) Sheran oltár, sünmedve (#33), surranó kígyó (#30)
(25,-18) oltár, 15. jellempróba
(25,-17) Sheran oltár, sünmedve (#33), surranó kígyó (#30)
(25,-16) oltár, csodabogár (#755)
(25,-15) mély kút (#93), oltár, 13. jellempróba
(26,-14) kastély (#528), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155)
(26,-13) 25. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek