24. forduló, 26. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 25. 9h:05'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+3 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 162.]

ba 58 nem támadod az 58. szörnyet
BA 58 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

t 74 támadod a 74. szörnyet
FT 74 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tintacsiga! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


t 58 támadod az 58. szörnyet
FT 58 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy rájanyék! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[50,10] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Sűrű szárnycsattogtatással egy sérült proteinfecske távolodik. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [49,10] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sakál. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a sakál jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,10] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy süvítő rája. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 138.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[47,9] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy rát-fát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,8] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [47,7] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Találsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tazunkaróka. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a tazunkaróka jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[47,6] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült garokk nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a garokk testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [47,5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a piromenyét fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A piromenyét a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, piros szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Egy mászókarmot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy gyilkos sallank trófea és egy tintacsiga trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Praclee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [46,5] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 80.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy acéldarázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd az acéldarázs bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csontszablyával kicsit megvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az acéldarázs testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő mérges pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 72.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 52.]

f 152 153 51 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal az 51. tárggyal
Sajnos nincs nálad bőrpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

f 152 153 15 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 15. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vas fejpántot. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 22.]

k 1 1 7 követed az 1. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss nem felismerhető nyomok vezetnek délre. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

k 2 1 7 követed a 2. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

k 3 1 7 követed a 3. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

k 4 1 7 követed a 4. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

k 5 1 7 követed az 5. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

k 6 1 7 követed a 6. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

k 7 1 7 követed a 7. fajúakat 1 lépésig északnyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 13 Szint: 9 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 121/89 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 31/22 Pénz: 33 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 128 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 149 TP-t kaptál. Jelenleg 7 384 TP-d van. A következő szinthez még 4 616 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 9 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,102 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. zárnyitás: 4
10. vadászat: 1 11. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11) 5 * csontszablya (#64)
2 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
4 nyu-shuriken (#157) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 10 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 6]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 11 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19]
2 vizestömlő (#3) [bennük 10 korty víz (#27), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 bordacsont (#16) 3 dözmöng szív (#122)
19 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 5 fekete gyöngy (#99)
4 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
1 rákpáncél (#97) 1 rókafarok (#124) 11 sallank karom (#128)
2 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69) 16 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 14 varányszem (#30)
9 + vasérc (#152)

Összsúly: 44.47 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 5 gyenge méreg (#26) 4 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
10 tinta (#101) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52
4
5
6
7
8
9
10
11
(45,5) mínosz-kúp (#178), oltár, 2. jellempróba, acéldarázs (#140), mérges pók (#20)
(46,5) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Sheran oltár
(47,5) tintacsigák (#74), 11. jellempróba, oltár, piromenyét (#99), Praclee (5759. kalandozó)
(47,6) Dornodon oltár, 11. jellempróba, garokkok (#73)
(47,7) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, tazunkaróka (#81)
(47,8) evaporőr (#69)
(47,9) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 14. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(48,10) 20. jellempróba, süvítő rája (#113)
(49,10) 13. jellempróba, sakál (#28)
(50,10) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 33. jellempróba, proteinfecske (#139)
(51,9) tintacsigák (#74), rájanyék (#58)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.

Üzenet küldése a karakternek