Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 2. 15h:13' EZ A 26. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 27. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
l | lopsz parancsok törlése |
fl | lopsz parancsok törlése |
v 2 5 40 |
fgy 40 40 | felt. gyógyítás 40 40 |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [1,1] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 537 | bemész az 537. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, |
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, |
hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, |
vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, |
rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bányászcsákány (#434) 46 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | ryuku csizma (#692) 170 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, |
rubin fejék (#729) 280 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, |
teriád kard (#1284) 600 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, |
csontkés (#11) 2 ap /db, | csontszurony (#12) 2 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 15 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 10 ap /db, |
szöges páncél (#65) 24 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db áron. |
be 538 | bemész az 538. épületbe |
kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, |
vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, |
lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | acéltű (#334) 2 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, |
aranytoll (#572) 80 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, |
cápazsír (#932) 8 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
féregbél (#1071) 8 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
antilopbőr (#48) 3 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 3 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | halcsont (#390) 2 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | moa rubin (#379) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pular kristály (#239) 8 ap /db, | rákpáncél (#97) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rókafarok (#124) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db áron. |
ve 16 | megveszed a 16. tárgyat |
ea 84 2 | eladod a 84. tárgyat 2 |
ea 45 | eladod a 45. tárgyat |
ea 97 3 | eladod a 97. tárgyat 3 |
ea 128 10 | eladod a 128. tárgyat 10 |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges mélységi grittang trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [1,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
al 16 99 133 | áldozol: a 16. tárgyat a 99. tárgyat a 133. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
jlk 2317 | jelszó kimondása 2317 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza teknőcpáncélját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a massza duzzadt orrát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a massza duzzadt orrát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a massza testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a woor-antilop testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [4,2] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [5,1] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Látsz egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié.
m 2 | mozogsz keletre |
A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vízionár fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vízionár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vízionár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 47 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 24 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért |
![]() Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
![]() Leah követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Hosszú vasláncon lóg, amely segítségével a nyakadba akaszthatod. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál... Amíg viseled, néggyel jobb a hideg és haláltámadások elleni védettséged. A koponya szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
![]() Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
![]() Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY) Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik. |
![]() A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 13 | Szint: | 9 | Merészség: | 2/4 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 125/125 | Jellem: | gonosz (2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 77 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 (+1) | ütőfegyverek: | 5 | lőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -); |
47,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 15 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | ||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 11 | ubuk tüske (#131) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | fáklya (#36) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
5 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | 6 | halcsont (#390) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
16 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 6 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 8 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 43.91 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mérgezett tüske (#23) | 3 | rákpáncél (#97) | |||
10 | sallank karom (#128) | 8 | tüske (#22) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | lapockacsont (#33) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
-1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|