24. forduló, 26. forduló, Elfroppantó Lice összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 6. 15h:38'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2981
SZÁMLA : XXXX

ELFROPPANTÓ LICE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-48] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

flh 5 10 1 felt. lőfegyver haszn. 5 a 10. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 5 10 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

flh 9 10 felt. lőfegyver haszn. 9 a 10. tárggyal
Ok, FLH 9 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 1 mozogsz 1
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 145.]

f 21 kísérletezel a 21. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [12 pontot használtál fel, van még 133.]

go 14 gonoszkodsz: 14
Egy kendőt kötsz a szájad elé, és egyenletesen adagolod tovább a bogyókat. Van bőven, úgyhogy még két máglyát raksz valamivel távolabb. Elégedetten szemléled a mészárlást, ami a faunában bekövetkezik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 mozogsz északkeletre
[42,-49] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 88.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bolhakutya közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bolhakutya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a bolhakutya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 48.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[43,-48] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-47] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy technokolin. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 3 fabontó úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a technokolin kemény csáprágóját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a technokolin testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (ld. enc.) 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 18.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 2 bot készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 2.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Elfroppantó Lice, egy copfos ősz hajú, félszemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 25. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 257 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 496 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 122/118 Jellem: gonosz (5) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 12 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 128 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 319 TP-t kaptál. Jelenleg 6 200 TP-d van. A következő szinthez még 800 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, varkaudar kölyök. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 (+1) dobófegyverek: 4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -8.); dárda (#10) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 1 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 17, 18.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 2 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
5 bot (#4) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126)
1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
4 csontszablya (#64) 1 * kőkalapács (#13) 3 kőkés (#6)
1 nyu-shuriken (#157) 1 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 10 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
17 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 3 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130)
3 királygyík bőr (#44) 4 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239) 3 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 88.81 kg Megterheltség: 193%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fabontó (#106) 2 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 2 bot (#4) 1 evaporőr háj (#105)
3 ragasztó (#83) 5 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45
-50
-49
-48
-47
-46
(41,-48) az 5. labirintus bejárata
(42,-49) tintacsiga (#74), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, 19. jellempróba, bolhakutya (#17)
(43,-48) evaporőr (#69), gumifa (#38), Tharr oltár
(44,-47) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), technokolin (#50)

Üzenet küldése a karakternek