24. forduló, 26. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 16. 12h:07'
EZ A 1142. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
1143. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,82] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+91 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+4 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy garokk nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 220.]

kno 8 1 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 220.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,81] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Moloch lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a halálmadár fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 10 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a halálmadár testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a halálmadár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Morgan kristálya. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,80] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sir Bedzsik formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah felszentelt papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy Nateilena úrnő trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Elenios ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kőkés szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [80 pontot használtál fel, van még 140.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[100,78] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manifesztátor lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a manifesztátor jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a sullár farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sullár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [100,76] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. Itt csata lesz.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [130 pontot használtál fel, van még 10.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[100,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász tatu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 16, 3.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 25. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 11 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 12 (18) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 9 (15) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 287/191 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 226/61 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 6/1
Eddig összesen 79 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 770 TP-t kaptál. Jelenleg 18 246 TP-d van. A következő szinthez még 6 754 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, Mallon, liumbe. A 24. fordulódban 37050 arany került a bankszámládra. 37050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 10 dobófegyverek: 6

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,75 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 12 (+1) 9. zene: 4
10. szörnyismeret: 2 11. pszi: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 4 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 4 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 Morgan kristálya (#659) 15 szárnyas hernyó (#69) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(100,75) oltár, 42. jellempróba, vadász tatuk (#10)
(100,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tintacsiga (#74)
(100,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, manaelementál (#290)
(100,78) oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátor (#124), sullár (#101)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114), egy kobudera nő, egy elf nő
(101,80) ragyás burástya (#111), Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(101,81) művészi porolit (#720), halálmadár (#351)

Üzenet küldése a karakternek