TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2017. nov. 7. 12h:07'
EZ A 1087. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
1088. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX
|
TOLLASFÜLŰ KALANDJAI
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr presbitere. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy quwarg gigász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy sivatagi doareg. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sir John Kite. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon összefutsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight harcosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy nefil-rin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsekockát, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Handastye gyermeke trófea, egy kyorg átlényegülő trófea és egy lhinami fagyszellem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Holmiját egy eszement trappoló cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Storm Master. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Az 1. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Bőre teljesen fehér! Leah kisebb papja. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy nekromanta övcsatot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy Thargodan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah kisebb papja. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy füst övet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kőkés szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy Dhouga kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Berogurgi Szíriusz (2572) ellopott tőled 588 aranyat.
Az 1. napon összeakadsz Yalanna Dorsonnal. Ő Viza EtDran felesége! Dornodon elöljárója. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy ében talizmánt, egy felleggyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy nefil-rin medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpia kvazármedált, egy óriások övét, egy örökkéval. éjkövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar ékkövet visel. Ruházatát egy sikolyféreg trófea, egy ködsárkány trófea és egy füstherceg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy moa ravatalozót, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Az 1. napon összefutsz egy fekete hajú, zöld szemű elf férfival. Sheran kisebb papja. Egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy drakolder gyűrűt, egy füst övet, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. kristályát, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Felszerelését egy kyorg szolgasárkány trófea, egy bámulatos zombi trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Larel Anorien. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
A 2. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy Krough fejdíszét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy nozar-thin medált, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tervezői ötödrendet, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tökéletesség érmét, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy védőtalizmánt, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy orkánúr trófea, egy gránitúr trófea és egy viharúr trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 9 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy moa csatapajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy haragvó pegazus! Málhásállata egy mutáns hegyitroll.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vincent. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte.
A 2. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű drow férfival. Fairlight hittérítője. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy sapkát, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fattylord derékövet, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot és egy vívónadrágot visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy ködsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lauzit Mae'ana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Fejet hajtasz a rangsorban feletted álló drow előtt. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Ezüst Hajnal elszívott tőled 50 varázspontot a táborozásod 5. napján.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+84 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+197 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1257. hetének nyerőszámai: 23, 29, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 592.]
* 1. KP: v 12 0 0 |
elmormolod a 12. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587.]
* 2. KP: v 24 0 0 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]
* 3. KP: v 26 0 0 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 577.]
* 4. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]
* 5. KP: p 73 0 0 |
használod a 73. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 562.]
* 6. KP: v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
* 7. KP: h 507 0 0 |
használod az 507. tárgyat |
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 562.]
* 8. KP: h 1618 0 0 |
használod az 1618. tárgyat |
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 554.]
be 706 |
bemész a 706. épületbe |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, |
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, |
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, |
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, |
varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
városi teleport II (#181) 220 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, |
háló (#186) 5600 aranyért, |
állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
villámmágia (#227) 462 aranyért, |
kalmárszem (#228) 77 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, |
emléktörlés (#338) 800 aranyért, |
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, |
oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, |
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, |
gázpajzs (#467) 75 aranyért, |
savmágia (#477) 500 aranyért, |
méregmágia (#480) 500 aranyért. |
|
|
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 549.]
vtn 182 |
varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Symulf rúnája. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 514.]
be 710 165 147 |
bemész a 710. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött.] és egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Ügyességed TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 509.]
m 8 6 4 |
mozogsz északra, nyugatra, délre |
[144,60] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bávatag golombár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (32 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Ököllel párszor súrolva eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [143,60] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi őselementál. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [143,61] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy pusztulás sírjait. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 474.]
ve 568 1 |
megveszed az 568. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 biami kvazárlándzsát. 560 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
ve 532 1 |
megveszed az 532. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 zafír védőgyűrűt. 1200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
kf 568 532 |
kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat az 532. tárggyal |
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Az ujjadra húzod a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 434.]
h 2320 |
használod a 2320. tárgyat |
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 424.]
lm 9 34 43 |
mozogsz 9 34 43 |
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 61 25 16 |
mozogsz 61 25 16 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 36 54 63 |
mozogsz 36 54 63 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 72 45 27 |
mozogsz 72 45 27 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 18 52 34 |
mozogsz 18 52 34 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 43 61 25 |
mozogsz 43 61 25 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 9 27 45 |
mozogsz 9 27 45 |
Egyhelyben toporogsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 52 18 16 |
mozogsz 52 18 16 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
lm 72 63 27 |
mozogsz 72 63 27 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
kt 2323 |
elkészíted a 2323. tárgyat |
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]
* 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 413.]
* 2. BP: ef 3 504 0 |
energia fejlesztése 3 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 392.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 352.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 312.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 272.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 232.]
tf 3 32 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért |
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 18, 26.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 590 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
KARAKTERLAP
Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.
Erő: |
33 (45) |
Szint: |
27 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
156 cm |
IQ: |
26 (31) |
Támadás: |
42 (44) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
47 kg |
Ügyesség: |
32 (41) |
Védekezés: |
45 (50) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
158/158 év |
Egészség: |
32 (39) |
Életpont: |
594/593 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
20 (44) |
Varázspont: |
672/557 |
Pénz: |
4024 arany |
Kép. pont: |
16 |
Tudatpont: |
36/8 |
Pszi pont: |
186/93 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 2006 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
7 472 TP-t kaptál. Jelenleg
2 035 963 TP-d van. A következő szinthez még
264 037 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar iszákos,
orbitális mackósajt,
ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 72 az új rendszer szerint. A 248. fordulódban 35534 arany került a bankszámládra. 35711 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
4/40 |
ökölvívás: |
*21/102 (+12%) |
szúrófegyverek: |
29/32 (+1%) |
vágófegyverek: |
22/14 |
ütőfegyverek: |
2/4 |
lőfegyverek: |
26/76 (+5%) |
dobófegyverek: |
24/76 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 11. szinten, 9. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 145 |
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 1361 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11/45 (+12%) |
2. nyomkövetés: |
68/65 (+12%) |
3. lopás: |
2/7 |
4. mászás: |
12/63 |
5. csapdakészítés: |
27/37 (+15%) |
6. csapdaészlelés: |
7/18 |
7. gyógyítás: |
51/86 |
8. titkosírás: |
7/41 |
9. felderítés: |
19/27 |
10. szörnyidomítás: |
5/64 |
11. teológia: |
23/29 (+8%) |
12. taumaturgia: |
41/13 (+1%) |
13. szerencsejáték: |
2/79 |
14. versengés: |
18/1 |
15. harcművészetek: |
8/89 |
16. zene: |
11/36 |
17. szörnyismeret: |
20/30 (+37%) |
18. pszi: |
20/68 (+15%) |
19. vadászat: |
26/44 |
20. bányászat: |
30/87 |
21. úszás: |
1/83 |
22. főzés: |
8/43 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
142 |
143 |
144 |
145 |
59 |
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
(143,60) Tharr oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247), pszi őselementál (#258)
(143,61) részeg kalandozó (#187), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(144,60) bávatag golombár (#165), kronokukac (#285)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), ork bérgyilász (#781)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A düh vérvörös köde (289. és 541. KT-képesség) nem növeli a temporális sztázis szörnyképesség esélyét.
* - A szörnypiacokon átveszik a létsíkos szörnyeket, de ezentúl nem adják tovább, tehát venni nem lehet őket.
* - A Levegő síkján mostantól minden tereptípuson működik a szörnyek éles látás képessége (azaz 10% eséllyel két szörny jön mozgáskor).
* - A nagyobb kulcskarika (2231) nem helyettesíti a ztrax kulcsot (1217) és Kyeli kulcsát (1293).
* - A cirkuszi fősátor küldetésében leadott 6000 arany ezentúl 50 helyett 10 jóságot ad. Figyelem! A karakter automatikusan leadja az aranyat, ha van nála ennyi, amikor megkapja a küldetést!