Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 29. 12h:31' EZ A 255. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 256. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
d 280 1 | eldobod a 280. tárgyat (1 darabot) |
d 37 76 | eldobod a 37. tárgyat (76 darabot) |
d 317 1 | eldobod a 317. tárgyat (1 darabot) |
d 72 2 | eldobod a 72. tárgyat (2 darabot) |
d 123 3 | eldobod a 123. tárgyat (3 darabot) |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [120,74] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Painkiller, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [120,73] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {támadása: 91.}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. {GYD:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 156, gyógyulás: 26, összesen: -130 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,71] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 151-166.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [120,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag " Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [120,68] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.} Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 magszim belet. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [120,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 141-150.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 15 516 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 29 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 38 (57) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 37 (45) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 41 (46) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 30 (40) | Életpont: | 580/580 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (28) | Varázspont: | 742/400 | Pénz: | 34086 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 46/1 | Pszi pont: | 189/224 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/54 | szúrófegyverek: | 29/5 (+5%) | vágófegyverek: | 25/54 |
ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | *24/100 (+5%) | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
120,98 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 463 időszaki: 417 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/92 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 52/80 (+15%) | 3. mászás: | 7/85 |
4. csapdakészítés: | 12/75 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 62/55 (+12%) |
7. titkosírás: | 4/20 | 8. felderítés: | 9/75 | 9. szörnyidomítás: | 14/38 |
10. teológia: | 21/7 (+3%) | 11. taumaturgia: | 35/38 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 13/93 (+18%) | 14. harcművészetek: | 24/9 | 15. zene: | 22/56 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 5/2 | 17. pszi: | 25/87 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 24/89 (+12%) | 20. bányászat: | 31/43 | 21. úszás: | 6/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1266, az összesen kapott pontszám: 126990. (összesen ölhető: 1266 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6570 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
10 | rézgolyó (#343) | 4 | sallank nyíl (#129) | 2 | tüske (#22) | |||
71 | ubuk tüske (#131) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 3 | nyu-shuriken (#157) | 23 | tolmokov-koktél (#351) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | ritualista öv (#709) | 3 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
6 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | obszidián függő (#195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | * | gólem talizmán (#811) | ||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 7 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
3 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | |
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
32 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 72] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 127 csepp spiritusz (#170), fér még: 53] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
14 | uzbány csőr (#169) | [bennük 119 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 9 korty víz (#27), fér még: 51] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
3 | aenouth ködkürt (#1554) | 18 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 13 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 4 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 6 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
4 | gernim balzsam (#1894) | 19 | gyógykenőcs (#313) | 93 | kaja (#2) | |||
6 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | |||
2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | 5 | krónika (#1725) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 3 | manakristály (#500) | 10 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | morf esszencia (#2452) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | 21 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | 2 | sáfránykristály (#675) | |||
8 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 4 | titanitdukát (#1480) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
80 | álompor (#396) | 124 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
130 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | csuklyavirág (#133) | 14 | dorony tüdő (#212) | |||
40 | drótszőr (#37) | 4 | eknozol (#540) | 12 | elkarog szőr (#665) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 117 | fehér morfplazma (#2445) | 28 | fekete gyöngy (#99) | |||
127 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
4 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | |||
61 | gyöngymangó (#135) | 12 | hattyútoll (#1222) | 5 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 56 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | 109 | kék morfplazma (#2442) | |||
4 | kék orchidea (#68) | 4 | lapkorong (#80) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
144 | lila morfplazma (#2448) | 7 | magszim bél (#103) | 27 | mákrózsa virág (#56) | |||
7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | móri gyümölcs (#116) | 121 | narancs morfplazma (#2449) | |||
4 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | óndarab (#85) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
25 | pirkit (#153) | 4 | pular kristály (#239) | 12 | purifikátor háj (#269) | |||
$3 | quwarg tojás ($360) | 5 | ramit kő (#226) | 7 | raptor karom (#281) | |||
5 | remák szív (#264) | 17 | rézdarab (#70) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
6 | sallank karom (#128) | 131 | sárga morfplazma (#2447) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
17 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | varányszem (#30) | |||
11 | vasérc (#152) | 14 | vízionár szem (#102) | 128 | vörös morfplazma (#2443) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 125 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 171.65 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
76 | drótszőr (#37) | 3 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | rézsisak (#72) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
87 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 12 | ugh méreg (#166) |
119 | 120 | 121 | |
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|