246. forduló, 248. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 28. 11h:01'
EZ A 258. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
259. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,64] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 5. napján összefutsz egy kopasz, zöld szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy taposó tappancsot, egy torz fülkarikát, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Skinhead. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 5. napon találkozol Brandonnal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy ogre övet, egy optiri agysisakot, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+398 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 639. hetének nyerőszámai: 22, 8, 25. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 4. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 594.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 599.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 604.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kb 268 327 500 kiveszel a bankból a 268. tárgyat (327 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 gromak bőrt. [ezüstshuriken ládikóba-> 96 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 12 ezüstshurikent. Kiveszel a bank széfjéből 5 manakristályt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 609.]

tps 999 TVP spórolása: 609 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 609 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [609 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 600 TVP elővétele: 600 pontért
Felszabadítottunk neked 600 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vadászat. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! 3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! [30 pontot használtál fel, van még 570.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 20 gromak bőrt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hatalomvarázs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 2.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot! 3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! [30 pontot használtál fel, van még 540.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] A befejezéshez még 2929 TU szükséges. [150 pontot használtál fel, van még 390.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+473 varázspont, -947 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +960 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]

kf 897 kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 192 224 182 elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 388.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 1105 1 kézbeveszed/felveszed az 1105. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Thór pörölyét, majd a jobb kezedbe veszed a törpe szekercét. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[366,63] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Látsz egy mópat bolyt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy albinó küklopsz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 179, gyógyulás: 4, összesen: -175 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,62] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tollaskígyó közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó jobb oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével megvagdalod a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a tollaskígyó lapos fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Törpe szekercével végigvagdosod a tollaskígyó fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tollaskígyó testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A tollaskígyó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 336, gyógyulás: 6, összesen: -330 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +519 életerő.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,61] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (84 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az albinó küklopsz testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az albinó küklopsz bal lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az albinó küklopsz bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 67 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 204, gyógyulás: 4, összesen: -200 ÉP}

Észreveszel egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Látsz egy elpusztított krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított amniosz-fát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [28 pontot használtál fel, van még 346.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,61) albinó küklopsz (#338), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)
(365,62) tollaskígyó (#635)
(366,63) mópat boly (#583), oltár, albinó küklopsz (#338)

[188,31] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 4183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 78, gyógyulás: 4, összesen: -74 ÉP}


Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 960 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a woorgard bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 73 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 311.]

v 96 185 31 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, olvasztókemence (#86), korinthai amőba (#420), érclelőhely, woorgard (#231)

[185,31] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívei emelték. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő sérült őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 1515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 301.]

be 630 4 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 175 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 251.]

kf 1283 1 kézbeveszed/felveszed az 1283. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a törpe szekercét, majd a jobb kezedbe veszed a teriád pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 8 mozogsz északra
[185,30] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sérült őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 mocsári penke. 1515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}

Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 245.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágikus gyorsítás. (ld. enc.) A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 210.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[184,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12000 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 8 arkog követ 8 aranyért, 3 dentor bőrt 105 aranyért, 1 ezüsthegyű nyilat 4 aranyért, 1 hoarián bőrzekét 16 aranyért, 2 királyi koronát 250 aranyért, 2 kvazár kardot 280 aranyért, 1 kvazár páncélt 250 aranyért, 1 mágusköpenyt 200 aranyért, 1 mithril láncinget 370 aranyért, 1 moa zafírt 40 aranyért, 1 Pusztítás Botját 180 aranyért, 14 tolmokov-koktélt 112 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 108 20 megveszed a 108. tárgyat 20
Vásároltál 20 nyílvesszőt. 40 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 170 80 megveszed a 170. tárgyat 80
Vásároltál 80 spirituszt. 160 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 128 15 megveszed a 128. tárgyat 15
Vásároltál 15 sallank karmot. 60 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 83 150 megveszed a 83. tárgyat 150
Vásároltál 150 ragasztót. 300 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[182,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Jó lenne valami kaját keresni. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
[12 pontot használtál fel, van még 186.]

v 198 193 11 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, olvasztókemence (#86), korinthai amőba (#420), érclelőhely, woorgard (#231)

[193,11] Továbbra is dombság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manóodút. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Veronel előtt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171.]
Beizzik a turbómágia. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 166.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve agyburok. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! 2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! 3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! [30 pontot használtál fel, van még 136.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
KF 466 820 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

tf 4 60 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 96.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 95.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 94.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 93.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 92.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 91.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 90.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 89.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 88.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 87.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 86.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 85.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 84.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 83.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 82.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 81.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 80.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 79.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 78.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 77.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 76.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 72.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 69.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 69.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT)
A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia (ilyen a csatamezőkön található) kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt.

HATALOMVARÁZS (220. VARÁZSLAT)
Egy egyszerű, de igencsak praktikus varázslat: elmondásakor minden tulajdonságod megnő kettővel! A varázslat hatása egészen a kör végéig tart, de hogy ne okozzon problémát, pl. tulajdonság fejlesztéskor, egy második V 220 paranccsal TVP és VP költség nélkül kikapcsolhatod bármikor. A hatalomvarázs elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs.

MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT)
A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni.
Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell.
Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette.
A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók.

AGYBUROK (90. VARÁZSLAT)
Az agyburok a hadiszerencse varázslatok egyik specifikus formája. Szerencsédet kizárólag a mentális támadásokkal szemben növeli meg, de azt nagyon - +5-öt kapsz az ilyen típusú mentődobásokra. A varázslat egészen a következő kör elejéig tart, így védettebb leszel az esetleges bűvölések ellen is. Elmondása 11 VP-be kerül, és anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal (de a pszi mentális pajzzsal nem).

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 46 (62) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 32 (37) Támadás: 46 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 63/156 év
Egészség: 34 (51) Életpont: 991/681 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 43 (65) Varázspont: 1093/47 Pénz: 3190 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/13 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 2131 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14579 TP-t kaptál. Jelenleg 3112490 TP-d van. A következő szinthez még 387510 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5910 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/44 (+10%) ütőfegyverek: 35/0 (-1%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 29/75 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/39 2. nyomkövetés: 57/99 (+20%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 17/54 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/41 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 20/94 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 78/44 (+19%) 11. taumaturgia: 67/7 (+45%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/65 (+14%) 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 29/66 17. vadászat: 5/75 (+10%) 18. vitalitás: 1/39
19. bányászat: 31/44 (+3%) 20. úszás: 6/75 21. főzés: 12/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), háló (#186), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arkog kő (#632) 3 dentor bőr (#551) 2 deus ex machina (#1)
2 dlathog kőzet (#829) 1 ében dobónyíl (#849) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
3 fiatalság itala (#473) 1 hoarián bőrzeke (#1342) 4 kaja (#2)
2 királyi korona (#338) 1 küklopsz szem (#643) 2 kvazár kard (#297)
1 kvazár páncél (#251) 1 mágusköpeny (#453) 1 mithril láncing (#457)
1 moa zafír (#381) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 quwarg tojás (#360)
4 sáfránypor (#211) 14 tolmokov-koktél (#351) 18 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
785 arany (#50) 2 amniosz (#203) 2 fokhagyma (#403)
1 korinthai talizmán (#814) 1 madártoll (#112) 5 manakristály (#500)
2 mocsári penke (#148) 20 nyílvessző (#108) 150 ragasztó (#83)
14 sallank karom (#128) 80 spiritusz (#170) 96 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,11) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Elenios oltár, manóodú (#698), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek