245. forduló, 247. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 9h:43'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 díszes tunikát (666 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 15 grifftojást.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve a mágia szeretete. (ld. enc.) A táborozás 1. napján összefutsz Norbertinával. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy albinó küklopsz trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó sárgarigó kíséri. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+5 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Enrico Caravadallo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon összeakadsz Lanice Lamarttal. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy pikkelyes ptog trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Nem tűnik túl barátságosnak. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+450 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy Mnebolath fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 589.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 583.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 583.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 583.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 897 1488 kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 1488. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 574.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a díszes tunikát. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 188 57 161 elmormolod a 188. varázslatot az 57. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 570.]

v 198 369 60 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[369,60] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Észreveszel egy gejzírt. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Főnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 548.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+335 varázspont, -670 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. A hatás rögtön érezhető! ( +977 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 548.]

h 578 7 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 7 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [35 pontot használtál fel, van még 513.]

tv 33 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

hu 351 1342 632 hulladék: 351 1342 632
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hoarián bőrzekét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

hu 551 56 323 hulladék: 551 56 323
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 85 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

f 551 kísérletezel az 551. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz dentor vértet. (ld. enc.) 540 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 503.]

kt 590 2 elkészíted az 590. tárgyat (2 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[370,61] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy áldozati oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Banyapók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod a Banyapók nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Banyapók jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 72, gyógyulás: 84, összesen: +12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [371,62] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (66 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az albinó küklopsz bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 114, gyógyulás: 86, összesen: -28 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [370,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (61 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 103, gyógyulás: 60, összesen: -43 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Arbedark előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár nyakát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 28, gyógyulás: 89, összesen: +61 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször eltalálod a smaragd drakón csontos pofáját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd drakón testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 95, gyógyulás: 99, összesen: +4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy pillanatra megdöbbensz: hiszen ez Ylgoroth, a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege! Fején a mesés lidérckoronát viseli. (ld. enc.) Már előre köszörülve a torkodat a halálüvöltéshez, menekülsz kifelé. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Thalios Severinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol gyűrűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet és egy rogalhal csuklópántot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy quwarg széltáncos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[75 pontot használtál fel, van még 428.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[369,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kaqxar. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sárkányfajzat közeledik. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. Kritikus ütés! (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával megütöd a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 34, gyógyulás: 64, összesen: +30 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sotydo remo Tokdo. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy skarlátdémon. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,63] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 29, gyógyulás: 104, összesen: +75 ÉP}

Észreveszel egy gejzírt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Látsz egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 398.]

m 6 mozogsz nyugatra
[366,63] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Látsz egy mópat bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 392.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 390.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 388.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[365,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elendil lábát masszírozza. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,64] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lovagi tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy albinó küklopsz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (84 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az albinó küklopsz testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 208, gyógyulás: 82, összesen: -126 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Night Busterrel. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy kreiton jótündér trófea, egy kreiton lich trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a versengés szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [366,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ében halálhajcsár. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 23, gyógyulás: 88, összesen: +65 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 370.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg bal oldalát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru herceg testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 10 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], 9 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 72, gyógyulás: 98, összesen: +26 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 340.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 310.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy küklopsz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (78 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a küklopsz bal oldalát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a küklopsz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 280.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
VV 192 224 182 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 211 3 kézbeveszed/felveszed a 211. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 4 37 fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 4, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 587 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA SZERETETE (393. TUDATI KÉPESSÉG)
Ennek a képességnek a segítségével, különösebb fizikai energiák elpazarlása nélkül megy végbe a varázslatok létrehozása. Magyarán, a V, P és VV parancs a TVP mennyiséget befejleszti az egyik tulajdonságba. Ez egy ősi, Chara-din idejéből származó technika. Már csak az egy és egyetlen isten ismeri ezt a formulát, nem csoda, hogy a Káosz Lordjai közös tudat fedezte fel elsőként.

DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY)
Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad.

DENTOR VÉRT (573. TÁRGY)
"Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod.

YLGOROTH (332. THARGODAN)
A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá.

SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY)
Ezeket az óriási, repülő gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, ősi gyíkokkal. Ezek a bőrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levő méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedő kalandozónak valószínűleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illető jártas a vágófegyver forgatásának tudományában.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 41 (58) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 46 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 29 (40) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 63/162 év
Egészség: 31 (48) Életpont: 988/912 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 41 (63) Varázspont: 1063/7 Pénz: 2405 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/28 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2126 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59303 TP-t kaptál. Jelenleg 3097911 TP-d van. A következő szinthez még 402089 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/34 ütőfegyverek: *34/101 (+13%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 29/70 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 57/79 (+44%) 3. mászás: 19/48 (+9%)
4. csapdakészítés: 17/49 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/41 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 20/94 (-500%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 78/25 (-953%) 11. taumaturgia: 66/62 (-967%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/51 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 29/66 (+18%) 17. vadászat: 5/65 18. vitalitás: 1/39
19. bányászat: 31/41 (+16%) 20. úszás: 6/75 21. főzés: 12/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), háló (#186), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csalánvirág (#582) 1 dlathog kőzet (#829) 1 ében dobónyíl (#849)
7 ében toboz (#578) 3 kaja (#2) 85 mákrózsa virág (#56)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 1 arkog kő (#632) 2 borkonyó bibe (#312)
2 isteni könnycsepp (#260) 2 küklopsz szem (#643) 1 lótuszvirág (#447)
2 mópat token (#585) 1 móri gyümölcs (#116) 1 sárkányfog (#617)
1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(365,63) művészi porolit (#720)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), albinó küklopsz (#338), Night Buster (3704. kalandozó)
(366,63) mópat boly (#583), oltár
(366,64) ében halálhajcsár (#295), Tharr oltár, törpe bánya (#435), taalru herceg (#307), küklopsz (#337)
(367,63) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(368,63) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, skarlátdémon (#790)
(369,60) gejzír (#576), Elenios oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(369,63) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(370,61) áldozati oltár (#586), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Banyapók (#305)
(370,63) albinó küklopsz (#338), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), érclelőhely, Thalios Severin (2391. kalandozó)
(371,62) törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, albinó küklopszok (#338)

Üzenet küldése a karakternek