245. forduló, 247. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 1. 13h:40'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 39 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Minden varázserőd visszatért. (+279 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+166 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 590.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-34 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 585.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-26 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 8. KP: kf 1530 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

ek 273 2 36 t. energia kisütése: 273 2 36
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 36 VP-nél kevesebb, 36 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+36 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 535.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 495.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+28 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 455.]

bpb bef. parancs berakása:

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
[A parancs tárolásra került.]

fkt 2371 felt. készítesz a 2371. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 455.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve elme dominanciája. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-26 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 450.]

v 6 9999 15 elmormolod a 6. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-14 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-26 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 260 100 518 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 100 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 733 20 kiveszel a bankból a 733. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 bunthar bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 1222 34 518 beraksz a bankba az 1222. tárgyat (34 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 34 hattyútollat. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 975 269 651 beraksz a bankba a 975. tárgyat (269 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tapasztalatkövet. Beraksz a bank széfjébe 2 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 1 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 2 56 979 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 47 kaját. Beraksz a bank széfjébe 5 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 sáfránykövet. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

ee 164 229 148 eladod a 164. tárgyat a 229. tárgyat a 148. tárgyat
Eladtál 1 vasvértet. 82 aranyat kaptál.
Eladtál 3 obszidián karkötőt. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 10 mocsári penkét. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 74 1 megveszed a 74. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontkulcsot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 76 4 megveszed a 76. tárgyat 4
Vásároltál 4 bronzkulcsot. 52 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Vásároltál 1 vaskulcsot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 184 1 megveszed a 184. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst kulcsot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 185 3 megveszed a 185. tárgyat 3
Vásároltál 3 nagy bronzkulcsot. 63 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

fkt 434 1 felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bunthar zsákot. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [80 pontot használtál fel, van még 360.]

fkt 273 1 felt. készítesz a 273. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

fkt 735 1 felt. készítesz a 735. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Hozzálátsz a mélységi grittang neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 51 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 340.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy csontváz lord!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megérinted a csontváz lord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 673 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 36, gyógyulás: 22, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 2 grifftojást. Morgan hatalma gyengült.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1742 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134495.
[10 pontot használtál fel, van még 330.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy 1! Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+rejtőzködés #). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy láplidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

be 697 5 bemész a 697. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 6020 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit?
Elmondod, hogy 5 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 26 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

m 7 2 1 mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Abdul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt sullár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sámánkunyhó (767. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [98,69] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 10, gyógyulás: 31, összesen: +21 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Sorvadsz (-3 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 3, gyógyulás: 31, összesen: +28 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[100,68] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a lajhárlord testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 954 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 28, gyógyulás: 37, összesen: +9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [101,67] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ryuku szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 8, gyógyulás: 176, összesen: +168 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,66] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy khór darázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a khór darázs testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 30, összesen: +24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 284.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. IQ-d TF-elődött. (+559 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[103,66] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis bal hátsó lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 965 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Aritma varázsgömbjét. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kőevő Hansy lábát masszírozza. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lajhárlord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a lajhárlord bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöföd a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 983 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 29, gyógyulás: 30, összesen: +1 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 mágikus hátizsákot. 206 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [104,65] Fák, mindenütt csak fák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [105,66] Fák, mindenütt csak fák.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Sorvadsz (-3 életerő). [23 pontot használtál fel, van még 256.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[106,65] Az erdőt dombvidék váltja fel. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...) [107,65] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy dermesztő lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 244.]

kt 203 100 elkészíted a 203. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 61 amniosz készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 61 amnioszt. IQ-d TF-elődött. [244 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 346 369 351 keresed a 346. szörnyet a 369. szörnyet a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szürke rinocéroszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 28, 6.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 382 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME DOMINANCIÁJA (247. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Hatalmának még tovább fejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -15-öt mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 20 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével és az Elme Hatalmával.

NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY)
Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 31 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 30 (33) Támadás: 36 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 35 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 38/90 év
Egészség: 32 (33) Életpont: 569/785 Jellem: gonosz (288) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 1118/678 Pénz: 1280 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 85/17 Pszi pont: 303/149 EFejl: 15
Eddig összesen 4557 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 365 TP-t kaptál. Jelenleg 3 675 015 TP-d van. A következő szinthez még 324 985 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ében halálhajcsár, acélkolosszus. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 6020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/2 szúrófegyverek: 25/30 (+2%) vágófegyverek: 33/68 (+2%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 32/20 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
107,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60, 64

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/4 Max életkor 181 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 187/37 (+144%) 2. nyomkövetés: 95/5 (+40%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 31/49 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/29
7. gyógyítás: 37/86 (+150%) 8. titkosírás: 3/47 9. felderítés: 7/58
10. szörnyidomítás: 14/34 (+25%) 11. teológia: 73/63 (+56%) 12. taumaturgia: 105/99 (+71%)
13. szerencsejáték: 4/59 14. versengés: 21/75 15. zene: 17/2
16. szörnyismeret: 54/95 (+22%) 17. pszi: 51/2 (+194%) 18. zárnyitás: 15/47
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 5/49 21. bányászat: 30/20 (+1%)
22. úszás: 1/0 23. főzés: 18/45 24. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 36 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
sorvasztás (#102) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) (9991,10) áldomás (#6) (9997,15) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 175, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1742 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134495.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 204 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 11 szögletes kő (#17)
4 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
19 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108)
8 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131) 37 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 8 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351)
9 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 1 kvazár sisak (#266)
2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 alligátorbőr cipő (#662) 2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 8 gólem talizmán (#811)
3 hősiesítő medál (#1558) 2 + nap szimbólum (#141) 2 * nekrofun medál (#253)
2 rothasztó talizmán (#815) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * mentát karkötő (#1551) 2 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
40 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 64]
6 éjurna (#2368) [bennük 28 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 32]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
2 molluszk ház (#353) [bennük 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 9]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 555]
13 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 30]
29 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 348]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 229 korty víz (#27), fér még: 171]
7 zöld üveg (#82) [bennük 54 csepp ragasztó (#83), fér még: 86]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 16 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 2 bőrkantár (#1125) 4 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 destabilizátor (#1275) 12 ¤ deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 esszenciafókusz (#2373) 1 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313)
5 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 3 Korrum pálcája (#1545)
1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265) 3 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
9 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 36 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224) 14 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tudati fétis (#1151)
1 vaskulcs (#183) 8 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 2 alligátorfog (#663)
74 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 1 bunthar bőr (#733)
3 csillezsályalevél (#1253) 30 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
$2 darázsszárny ($652) $1 dorony tüdő ($212) 4 dözmöng szív (#122)
2 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 1 fekete gyöngy (#99)
10 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) $2 fülemüle agyar ($267)
9 galachmit (#310) 9 grifftojás (#179) 5 halálvirág (#2371)
22 halcsont (#390) 60 hattyútoll (#1222) 2 jégszív (#282)
$9 kaktusztüske ($114) 2 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 7 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 45 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
6 mákrózsa virág (#56) 1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 17 nektoraf faggyú (#667) 2 pirkit (#153)
11 púderkő (#119) 60 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
3 remák szív (#264) 8 sallank karom (#128) 2 sáska amulett (#668)
24 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
7 téfea-agy (#172) 4 teknősesszencia (#702) 5 Thargodan esszencia (#328)
$1 Tiume batyuja ($660) 24 trikornis szarv (#198) 44 varányszem (#30)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 195.51 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 259 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (21 db, BANKSZÉF MÉRETE: 26)
27 amniosz (#203) 4 esszenciakristály (#350) 4 halálhozó talizmán (#813)
872 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 98 mákrózsa virág (#56)
9 manakristály (#500) 12 mutáns csont (#331) 15 pszi kő (#248)
144 purifikátor háj (#269) 17 rakolits por (#669) 4 rinóbőr (#651)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 48 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 6 tapasztalatkő (#975) 20 titanitdukát (#1480)
8 tudás gyöngye (#522) 7 varkaudar csont (#1113) 5 vortexvessző (#2331)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 34 hattyútoll (#1222)
10 Huddens elixírje (#830) 4277 isteni könnycsepp (#260) 2 ryuku mellvért (#689)
39 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731) 145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
985 csontkulcs (#74) 2104 csuklyavirág (#133) 950 dözmöng szív (#122)
$870 ezüstdarab ($326) 6 fejsze (#1240) 18 féregbél (#1071)
2226 gyógykenőcs (#313) $891 gyöngymangó ($135) 7 halálfej szimbólum (#1417)
237 Huddens elixírje (#830) 906 isteni könnycsepp (#260) 192 jégpasztilla (#1566)
32 jégszilánk (#1128) 1373 kábító nyilacska (#1590) 2450 kaja (#2)
3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56) 69 megsemmisítő (#1540)
6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108) 18 ogwawa kulcs (#1376)
4 olló (#335) 1371 pirkit (#153) 591 purifikátor háj (#269)
10321 quwarg tojás (#360) 521 rókafarok (#124) 686 sallank karom (#128)
3 Sheran cserepe (#1271) 80 sötét ital (#284) $589 szent jogar ($150)
18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351) 1117 vas dobónyíl (#189)
$1832 vasérc ($152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5014 arany (#50) 1 berzerker tüske (#713) 1 éjkő (#2369)
1 etra hályog (#712) 1 halálkristály (#2372) 34 hattyútoll (#1222)
40 kaja (#2) 9 mocsári penke (#148) 3 obszidián karkötő (#229)
2 purifikátor háj (#269) 1 rinóbőr (#651) 1 sáfránykő (#979)
1 tapasztalatkő (#975) 1 vasvért (#164) 38 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 amniosz (#203) 4 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst kulcs (#184) 2 fülemüle agyar (#267) 2 grifftojás (#179)
95 isteni könnycsepp (#260) 1 kis aranykulcs (#240) 4 lajhár csont (#236)
1 mágikus hátizsák (#735) 1 mákrózsa virág (#56) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 trikornis szarv (#198) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
64
65
66
67
68
69
70
(98,69) kardfogú fülemüle (#146)
(99,68) Fairlight oltár, sóhajtó dorony (#112)
(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), lajhárlord (#757)
(101,67) manaelementál (#290)
(102,66) khór darázs (#348)
(103,66) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), lajhárlord (#757)
(104,65) Dornodon rúnaköve
(106,65) Raia oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(107,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek