245. forduló, 247. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 28. 15h:26'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
Visszadátumoztunk 10 játékhéttel.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 566. Kapsz 2 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 546. Kapsz 4 VP-t.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541. Kapsz 2 VP-t.]

d 152 12 eldobod a 152. tárgyat (12 darabot)
Elhajítasz 12 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ef 10 516 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 28 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat egyszerű: egy epokitféreg legyőzése. {max. életpontja: 115-124.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shintrin. A feladatod a következő. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép ezüstshurikent 630 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gránitvállú Throfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 12 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy fpi formázó minta. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 431. Kapsz 4 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy kőhegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes kőhegyű lándzsát 210 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimbraktriplopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 411. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[115,82] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trollfa. {támadása: 11.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 55 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bandita közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+3.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bandita bal oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bandita fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 14 aranyat. 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [114,82] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő nyakát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 1 587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 70, gyógyulás: 10, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [113,82] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 24.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd. {támadása: 91.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 3 782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 148, gyógyulás: 24, összesen: -124 ÉP}


Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 882 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 376. Kapsz 14 VP-t.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[113,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 171-190.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [114,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. {max. életpontja: 99-108.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy phua-kúpot. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 361. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 1 6 mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra
[116,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [117,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár! {egyik sebzési módja: 2x 3d3.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
112 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [116,82] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. [29 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 11 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[115,82] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 2 VP-t.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szőrös bozsó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 34 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös bozsó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a szőrös bozsó bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mancsával a szőrös bozsó végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 16 VP-t.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 24 arany vérdíjat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 587 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 38 (57) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 36 (44) Támadás: 43 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 (40) Életpont: 580/580 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 16 (28) Varázspont: 736/491 Pénz: 33864 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 42/7 Pszi pont: 189/172 EFejl: 18
Eddig összesen 3086 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 466 TP-t kaptál. Jelenleg 2 340 030 TP-d van. A következő szinthez még 259 970 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, hordóagyú mameluk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/54 szúrófegyverek: 28/95 (+4%) vágófegyverek: 25/50 (+2%)
ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 24/90 (+6%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
115,114 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 453 időszaki: 407

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/75 2. nyomkövetés: 52/65 3. mászás: 7/81 (+4%)
4. csapdakészítés: 12/57 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/65 6. gyógyítás: 62/6
7. titkosírás: 4/20 (+10%) 8. felderítés: 9/45 9. szörnyidomítás: 12/38
10. teológia: 20/86 (+22%) 11. taumaturgia: 34/78 (+16%) 12. szerencsejáték: 3/73 (+10%)
13. versengés: 13/57 (+18%) 14. harcművészetek: 23/9 15. zene: 21/28 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/2 17. pszi: 25/70 (+9%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 24/65 20. bányászat: 31/43 21. úszás: 4/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1260, az összesen kapott pontszám: 126360. (összesen ölhető: 1260 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6660 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 7 nyílvessző (#108)
10 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129) 2 tüske (#22)
71 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 3 nyu-shuriken (#157) 23 tolmokov-koktél (#351)
8 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 2 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 ritualista öv (#709) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
6 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
1 gyöngysor (#192) 1 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 7 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 5 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
2 ezüst karkötő (#158) 1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 72]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 124 csepp spiritusz (#170), fér még: 56]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 100 csepp ugh méreg (#166), fér még: 56]
3 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 34]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
3 aenouth ködkürt (#1554) 18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő erszény (#819) 13 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 4 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 6 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
4 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313) 80 kaja (#2)
6 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92) 5 krónika (#1725)
5 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500) 10 megsemmisítő (#1540)
1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 21 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
8 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
80 álompor (#396) 124 átlátszó morfplazma (#2451) 1 berzerker tüske (#713)
130 bíbor morfplazma (#2450) 1 csuklyavirág (#133) 13 dorony tüdő (#212)
116 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540) 10 elkarog szőr (#665)
4 ezüstdarab (#326) 116 fehér morfplazma (#2445) 28 fekete gyöngy (#99)
127 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563) 4 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 57 gyöngymangó (#135)
12 hattyútoll (#1222) 5 hibátlan tűzopál (#1642) 5 ilkin érc (#232)
56 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205)
109 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 143 lila morfplazma (#2448) 5 magszim bél (#103)
27 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 móri gyümölcs (#116)
121 narancs morfplazma (#2449) 4 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85)
5 ovimon-bogyó (#207) 25 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239)
12 purifikátor háj (#269) $3 quwarg tojás ($360) 5 ramit kő (#226)
6 raptor karom (#281) 5 remák szív (#264) 17 rézdarab (#70)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128) 130 sárga morfplazma (#2447)
3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 1 teknősesszencia (#702) 1 Thargodan esszencia (#328)
5 varányszem (#30) 11 vasérc (#152) 14 vízionár szem (#102)
127 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213) 123 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 179.45 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 2 kerek kő (#19) 12 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

112 113 114 115 116 117 118
81
82
83
84
(113,82) ryuku légiós (#361), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 32. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(113,83) 49. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(114,82) 35. jellempróba, Tharr oltár, varkaudar felderítő (#7133)
(114,83) arató csattanat (#144), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, nekrofun (#173)
(115,82) trollfák (#80), bandita (#758), mutáns pók (#117), szőrös bozsó (#149)
(115,83) phua-kúp (#372), epokitféreg (#147)
(116,82) epokitféreg (#147), kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), oltár, 255. jellempróba
(116,83) nukleáris cickány (#155), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 45. jellempróba
(117,82) mély kút (#93), oltár, 42. jellempróba, mérges nyukmár (#95)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.08.28 15:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 50 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (10 ford. lemaradT#s 1526-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek