244. forduló, 246. forduló, Amos Trask összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 9. 9h:18'
EZ A 294. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
295. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5911
SZÁMLA : XXXX

AMOS TRASK KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Twang to Whittel. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zárnyitás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arrakis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 4. napon összeakadsz Antares. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csillogó fülbevalót, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy Hantas karperecét, egy inváziós amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összeakadsz Zanthiával. Ő Daemon felesége! Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy csápos otagi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Motyogni kezd: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 8. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy vezérfarkas trófea és egy mouthlan trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött harcművészetek szakértelmed, míg te őt a pszi szakértelemre oktattad.
A 8. napon találkozol Arrakisszal. Fairlight kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy árnytündér messiás trófea, egy kereszteslovag trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorgölő kést tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Tenogi Cloagun. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 11. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy rubin góliát trófea, egy Shengoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gort Grán. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " A győzelem előfeltétele a győzelembe vetett hit."
A 11. napon összeakadsz Gor Findalasszal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+252 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 529.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 524.]

v 22 323 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsthegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ezüstdarab, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 515.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 515.]

m 1 1 5 mozogsz északkeletre, északkeletre, délnyugatra
[189,105] Még mindig a városban vagy.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,116] Dombos terepre érkeztél. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,117] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 31, gyógyulás: 80, összesen: +49 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 479.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy csontváz lord feltrancsírozása a feladat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontváz lord vágása nem talált el. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 20, összesen: -8 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamlóptripmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy árnyéksár. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 459.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamkuloncérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a lakat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy szutykos remák legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy kígyóbőr kesztyűt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes kígyóbőr kesztyűt 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 419.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy varkaudar behemót életének!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy smaragd kulcs. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy Szent Kulacs. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkkulgárbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-36 életerő.)
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 389.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[196,118] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Látsz egy gránátkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 377.]

kt 259 13 elkészíted a 259. tárgyat (13 darabot)
Legyártottál 13 szopókövet. [39 pontot használtál fel, van még 338.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,118) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(197,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), kputtyintó csalán (#247), csontváz lord (#177), szutykos remák (#191), varkaudar behemót (#189)
(198,116) 46. jellempróba, érclelőhely, vark. kardtáncos (#693)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-100 TP.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 328.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 13 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókőpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! [30 pontot használtál fel, van még 298.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 268.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +51 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[189,105] Folytatod sétádat a házak közt.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,118] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [197,118] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 7, gyógyulás: 44, összesen: +37 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a légirozmár nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 10 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 216.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[198,118] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy vark. kardtáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [199,119] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 21, gyógyulás: 26, összesen: +5 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy göcsörtös bunkó és egy mérgezett vasnyíl. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 22, gyógyulás: 24, összesen: +2 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Óriásölővel végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 60, gyógyulás: 67, összesen: +7 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, egy fekete bőrcsizma és 3 rézgolyó. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bíborgörény előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felfedeztél egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy varkaudar hadúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr jobb lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 10 arany és egy fűszertartó. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 32, gyógyulás: 32, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mösze uralkodó trófea és egy ősöreg góliát trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Cuchalainnal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Érzékeled auráját: ő is semleges. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Huncut Karwendellel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Amin Nagat felesége! Dornodon félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod fétisét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mammutóriás trófea, egy varkaudar katona trófea és egy aranyfecske trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[69 pontot használtál fel, van még 144.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 141.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 250 arany fejpénzt kaptál. Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a fürkésző szemek hatása.
Ebben a körben 141 pontod maradt, ebből a következő körre 141 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következő körben tehát 527 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

KARAKTERLAP

Amos Trask, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (116). Ez a 245. fordulód.

Erő: 26 (35) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 84 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 492/576 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 629/361 Pénz: 2639 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 165/172 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 53
Eddig összesen 1705 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19584 TP-t kaptál. Jelenleg 1470408 TP-d van. A következő szinthez még 229592 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ősmágus, Blounther apó, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 24
vágófegyverek: 25 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 7
dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << szívkereső (#423) << óriásölő (#528)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 (+1) 2. nyomkövetés: 55 3. mászás: 20
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 28
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 20 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 42 11. taumaturgia: 41 (+1) 12. versengés: 12
13. harcművészetek: 3 14. zene: 4 15. szörnyismeret: 16
16. pszi: * 26 17. zárnyitás: 13 18. vadászat: 8
19. bányászat: 28 (+1) 20. úszás: 6 21. főzés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67.

Összsúly: 152.34 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gyíkfű (#201) 4 gyógykenőcs (#313)
13 kerek kő (#19) 6 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
297 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fűszertartó (#210) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 madártoll (#112)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 remák szív (#264)
3 rézgolyó (#343) 1 varányszem (#30) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,118) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(197,118) quwarg nagymesterek (#214), grok-képződmény (#149), légirozmár (#94)
(198,118) vark. kardtáncos (#693), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 35. jellempróba, Tharr oltár
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar hadúr (#270), Falcon Castagir (1316. kalandozó), Cuchalain (2456. kalandozó), Huncut Karwendel (2639. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek