244. forduló, 246. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 17. 9h:28'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 umbatari karkötőt (45 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 rókafarkat (50 arany), 1 rövid kardot (25 arany).
Bizsergető érzés fut szét a tagjaidban. Alig mered hinni az eszeddel, hogy a mágia mesteri tudójává váltál, de a szíved mást súg! Felemeled a kezedet, és kántálni kezdesz a titkos nyelven. Szivárvány szökken elő a földből, kapaszkodót nyújtva az égbe! Boldogan indulsz felfelé. A világosság egyre nagyobb, egyre kevésbé kibírható. Kinyitod a szemedet... Igen, már világos van, itt a reggel! Halványan emlékszel csak a kellemes és ígéretes álomra. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+144 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2222 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

kf 814 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat
A nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

ve 51 1 megveszed az 51. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrpáncélt. 10 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 345.]

ve 45 1 megveszed a 45. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis bőrpajzsot. 10 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 345.]

ve 57 1 megveszed az 57. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrsisakot. 10 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 345.]

ve 112 10 megveszed a 112. tárgyat 10
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 madártollat. 6 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 345.]

ea 225 5 eladod a 225. tárgyat 5
Eladtál 5 orgyilkos tőrt. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

ee 87 9 188 eladod a 87. tárgyat a 9. tárgyat a 188. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mérg. ubuk dobónyilat. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 345.]

ee 72 351 96 eladod a 72. tárgyat a 351. tárgyat a 96. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tolmokov-koktélt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 345.]

ee 410 49 140 eladod a 410. tárgyat a 49. tárgyat a 140. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 345.]

ee 396 203 733 eladod a 396. tárgyat a 203. tárgyat a 733. tárgyat
Eladtál 9 álomport. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 3 amnioszt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunthar bőrt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,36] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 332.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony orgyilkos tőrt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna! (ld. enc.)

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 312.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony orgyilkos tőrt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 292.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[126,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,38] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lao-Ce előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [21 pontot használtál fel, van még 271.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 231.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 191.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[125,39] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [124,40] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,41] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy templomot. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 152.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[123,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Látsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jander S.Mcload hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Utad során felfedezed Alaria Volerdi táborát. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Ő Radul Renier felesége! Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[47 pontot használtál fel, van még 105.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedből hiányzó nedvességet. De jó! (+3 életerő.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 50.]

* 4. BP: keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 245. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 300/149 Jellem: jó (397) Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 415/366 Pénz: 164 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 8/4 Pszi pont: 68/14 EFejl: 16
Eddig összesen 1237 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2423 TP-t kaptál. Jelenleg 603657 TP-d van. A következő szinthez még 196343 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, áeratikus hasnyák. A 238. fordulódban 321 arany került a bankszámládra. 349 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/5 (+48%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/41 (+2%)
vágófegyverek: 22/52 (+4%) ütőfegyverek: 24/28 lőfegyverek: 21/94 (+4%)
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/26 2. nyomkövetés: 40/7 (+30%) 3. mászás: 6/23
4. csapdakészítés: 11/76 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/45 6. gyógyítás: 75/57
7. titkosírás: 3/37 8. felderítés: 19/56 (+23%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 25/88 (+12%) 11. taumaturgia: 24/0 (-7%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 6/92 14. zene: 24/62 (+34%) 15. szörnyismeret: 9/73
16. pszi: 8/88 (+17%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 23/56 20. úszás: 7/1 (+76%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
kék rothasztó (#421), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
fabontó szójer (#71), troll ritualista (#365), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), vízionár (#66), Illúzió Mesterei (#9129), purifikátor (#157), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,10)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 109.64 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 bakkura csizma (#96)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bunkósbot (#9) 1 bunthar bőr (#733)
5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fáklya (#36) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nyílvessző (#108) 5 orgyilkos tőr (#225) 1 rézsisak (#72)
1 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
74 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326) 1 gromak bőr (#268)
5 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 polip szívóka (#391) 1 rézdarab (#70) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,44) erszényes elkarog (#354), Fairlight rúnaköve, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), szent tölgyfa (#393), oltár, Alaria Volerdi (1264. kalandozó)
(122,43) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484)
(123,41) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, szent tölgyfa (#393)
(123,42) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156)
(124,40) gumifa (#38), oltár
(125,39) nekrofun (#173), Tharr oltár
(126,37) márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,38) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), opati polip (#195), hínárevő piranha (#194)
(127,36) márványtorony (#175), tavacska, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192)

Üzenet küldése a karakternek