243. forduló, 245. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 15h:05'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,67] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Dornodon első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy fűzött kagylósort, egy hókeresztet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy királyi őrjáratos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy gyermek van vele. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás). Ellenfeled fúvócsővel beléd ereszt néhány lövedéket. Feléd repül 3 Kaldor varázspora. A varázspor beteríti testedet, alig látsz valamit. (-9 támadás, -9 védekezés.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd az alakváltó bal lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az alakváltó fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ököllel az alakváltó gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (10 támadástól 681 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzkéz varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. 13 pontot sebződsz a pestisaurától. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 771, gyógyulás: 56, összesen: -715 ÉP}


Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy dűneszellem trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Gandar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 3. napon találkozol Darlannal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Ő Ababo felesége! Elenios személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 3. napon találkozol Quek Der-Garral. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran kisebb avatárja. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy drakolder gyűrűt, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy Urgod fétisét és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kr'uagon pusztító trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sötét Láng. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elköszöntök egymástól.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+663 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy Mnebolath nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 587.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 577.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 577.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. Már érzed is a hatást. ( +498 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 577.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+322 varázspont, -645 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 577.]
Behörpintesz egy adag Huddens elixírjét. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +645 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 577.]

vv 161 188 elmormolod a 161. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 573.]

v 198 369 60 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[369,60] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Észreveszel egy gejzírt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Főnix lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! (ld. enc.)

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Legyártottál 2 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [32 pontot használtál fel, van még 541.]

h 578 5 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 5 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [25 pontot használtál fel, van még 516.]

m 3 3 6 mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra
[370,61] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy Banyapók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével néhányszor megcsapod a Banyapók fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 84 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Banyapók nyolcszemű fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 47, gyógyulás: 60, összesen: +13 ÉP}

Észreveszel egy áldozati oltárt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [371,62] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az albinó küklopsz testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével csak érinted az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 138, gyógyulás: 72, összesen: -66 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Banyapók lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével néhányszor megcsapod a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Banyapók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször eltalálod a Banyapók egyik lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a Banyapók egyik lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 69, gyógyulás: 73, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [370,62] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy viharóriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Din cséphadarójával többször eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 175, gyógyulás: 93, összesen: -82 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 486.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[369,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kaqxar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Banyapók közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével néhányszor megcsapod a Banyapók testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a Banyapók testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször eltalálod a Banyapók nyolcszemű fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 44 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 61, gyógyulás: 55, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sotydo remo Tokdo vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy skarlátdémon. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,63] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében halálhajcsár lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 21, gyógyulás: 89, összesen: +68 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 468.]

m 6 mozogsz nyugatra
[366,63] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy smaragd sárkány. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy mópat bolyt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted az albinó küklopsz jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 168, gyógyulás: 106, összesen: -62 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 462.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 460.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy eknozol. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 458.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 454.]

m 4 mozogsz délre
[366,64] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.

Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 448.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 21, gyógyulás: 85, összesen: +64 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 418.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg póklábát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával többször eltalálod a taalru herceg egyik lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy királyi korona és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 51, gyógyulás: 95, összesen: +44 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 388.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru herceg egyik lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 37 arany, 2 vas dobónyíl, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 121, gyógyulás: 129, összesen: +8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 358.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[365,64] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Látsz egy lovagi tábort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt.


Találkozol egy kopasz, piros szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dzsoki a gonosz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 346.]

szk 237 keresed a 237. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Mnebolathot. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
KF 453 531 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

hu 316 457 477 hulladék: 316 457 477
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Pusztítás Botját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

hu 381 43 29 hulladék: 381 43 29
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa zafírt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tükröt. El is dobod a birtokodban levő 3 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smirglilevelet. El is dobod a birtokodban levő 7 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 150 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 29, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 585 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

ARKOG KŐ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

BANYAPÓK (305. SZÖRNY)
Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY)
Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak!

SKARLÁTDÉMON (790. SZÖRNY)
Ez a többnyire vörös fellegekben úszó szörnyeteg egy másik világból idézett bestia, mely a Thargodan mágusok kísérletezgetésének hála pottyant a Sötét Földre. Az idéző rituálé milyenségéről nem sok ismeretünk lehet, mint ahogy a skarlátdémon szülőhazájának sajátságairól sem. Mindenesetre nagyon valószínűnek tűnik, hogy a fenevad legjobban a magaslati levegőt kedveli, épp ezért az idéző mágusok béklyóját lerázva a Sötét Föld legmagasabb hegységeibe húzódott vissza. A Thargodan mágusok ezen ténykedése utólag igen komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a skarlátdémon - mágikus betegséghordozó lévén - olyan ragályt szabadított a Thargodanokra, amelyhez foghatóról előtte még nem is hallottak. A betegség neve skarlátia, és aki nem ismeri a módját, hogyan kúrálhatná ki magát belőle, előbb-utóbb éhen fog halni. Csak reménykedhetsz, hogy te nem fertőződsz meg, és nem hordozol be valami vírust Ghallára, miután a Sötét Föld hegységeit járva egy skarlátdémonba botlasz.

SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY)
Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni.

MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.)

MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY)
Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg?

EKNOZOL (540. TÁRGY)
Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb.

TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY)
A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levő taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyőzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 41 (58) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 29 (40) Védekezés: 101 Menekülés: 30 % Életkor: 63/162 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 656/651 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (68) Varázspont: 1038/4 Pénz: 2458 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/20 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2103 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35945 TP-t kaptál. Jelenleg 2998290 TP-d van. A következő szinthez még 1710 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/34 ütőfegyverek: 34/75 (+13%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 29/57 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/9 (+20%) 2. nyomkövetés: 56/98 (+40%) 3. mászás: 19/30
4. csapdakészítés: 17/39 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/41 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 25/94 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 87/35 (+41%) 11. taumaturgia: 75/80 (+43%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/51 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 29/18 (+218%) 17. vadászat: 5/65 (+200%) 18. vitalitás: 1/39
19. bányászat: 31/16 (+12%) 20. úszás: 6/75 21. főzés: 12/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1)
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csalánvirág (#582) 2 dlathog kőzet (#829) 5 ében toboz (#578)
3 kaja (#2) 1 küklopsz szem (#643) 1 quwarg tojás (#360)
8 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 16 spiritusz (#170) 3 tükör (#43)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
226 arany (#50) 1 amniosz (#203) 5 arkog kő (#632)
1 borkonyó bibe (#312) 1 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
24 isteni könnycsepp (#260) 1 királyi korona (#338) 16 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 3 mópat token (#585) 4 Thargodan esszencia (#328)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), Dzsoki a gonosz (2279. kalandozó)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587)
(366,63) smaragd sárkány (#326), mópat boly (#583), oltár, albinó küklopsz (#338)
(366,64) Tharr oltár, törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295), taalru herceg (#307)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), szopógödör (#177), világítótorony (#156), ében halálhajcsár (#295)
(368,63) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, skarlátdémon (#790)
(369,60) gejzír (#576), Elenios oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(369,63) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Banyapók (#305)
(370,61) Banyapók (#305), áldozati oltár (#586), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(370,62) viharóriás (#278), törpe bánya (#435), érclelőhely
(371,62) törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, albinó küklopszok (#338), Banyapók (#305)

Üzenet küldése a karakternek