243. forduló, 245. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 19. 9h:03'
EZ A 259. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
260. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,56] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+318 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 1081. hetének nyerőszámai: 28, 5, 18. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 436.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 436.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

ft 158 támadod a 158. szörnyet
FT 158 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 396.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {támadása: 8.} Rettegve, sikoltozva menekülsz. [20 pontot használtál fel, van még 376.]

sze 102 elengeded a 102. szörnyet
Elengeded az uzbányt: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

sze 355 elengeded a 355. szörnyet
Elengeded a nektorafot: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

sze 768 elengeded a 768. szörnyet
Elengeded az ekharion bébit: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

sze 362 elengeded a 362. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a ryuku ostromteknőst. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

fog 146 217 elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

fog 112 219 elfogod a 112. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

fog 43 219 elfogod a 43. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[140,55] A síkságot ritka erdő váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy kardfogú fülemüle jelenlétét jelzi. A hurokcsapda elkészítése bonyolult mutatvány, de azért sikerül megcsinálni. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Hopp, a hurok megfeszül, és már fel is rántja a kardfogú fülemüle lábát! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [14 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar behemót. {támadása: 30.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar felderítő.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 86, gyógyulás: 14, összesen: -72 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 drótszőr.

(Továbbmész...) [139,55] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 71 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy templomot. Elenios híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hókusz-pók a Mágus. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy varkaudar hírnök.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar felderítő. {max. életpontja: 116-155.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 92, gyógyulás: 14, összesen: -78 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 drótszőr.

(Továbbmész...) [138,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: sóhajtó dorony szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez a sóhajtó dorony - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar behemót száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar íjász.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 72 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 80, gyógyulás: 12, összesen: -68 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. [64 pontot használtál fel, van még 312.]

sze 146 elengeded a 146. szörnyet
Szabadon engeded a kardfogú fülemülét. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

sze 112 elengeded a 112. szörnyet
Útjára bocsádot a sóhajtó doronyt, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 6 mozogsz nyugatra
[137,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 24.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 32, gyógyulás: 6, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy varkaudar íjász száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 66 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 85, gyógyulás: 13, összesen: -72 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Mnebolath.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 2426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 116, gyógyulás: 12, összesen: -104 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 14 arany. [9 pontot használtál fel, van még 303.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tigroszlán fog). [0 pontot használtál fel, van még 303.]

sze 43 elengeded a 43. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

fog 99 219 elfogod a 99. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

fog 33 219 elfogod a 33. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

v 84 99 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy piromenyétet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: piromenyét szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Teljes a siker - a piromenyét belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [+7% teo] [33 pontot használtál fel, van még 270.]

sze 99 elengeded a 99. szörnyet
Elengeded a piromenyétet: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 84 33 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sünmedvét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sünmedve nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a sünmedve belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [33 pontot használtál fel, van még 237.]

sze 33 elengeded a 33. szörnyet
Elengeded a sünmedvét: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[136,56] Dombos terepre érkeztél.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anathera Tsung egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy Tguarkhan.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 72 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan bal oldalát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 124, gyógyulás: 14, összesen: -110 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Mnebolath. {max. életpontja: 186-215.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (43 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+83 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [39 pontot használtál fel, van még 198.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 178.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 128.]

im 0 8 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ekharion bébit. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 4, 28.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 508 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 40 (49) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 186 cm
IQ: 28 (37) Támadás: 32 (34) Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 32 (39) Életpont: 470/243 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 6
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 720/402 Pénz: 5732 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 18/2 Pszi pont: 102/55 EFejl: 30
Eddig összesen 1762 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 450 TP-t kaptál. Jelenleg 1 339 349 TP-d van. A következő szinthez még 60 651 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Mnebolath, varkaudar varázsló. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 11116 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/96 ökölvívás: 19/36 (+20%) szúrófegyverek: 27/32 (+6%)
vágófegyverek: 17/50 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 12/39
dobófegyverek: 24/15

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,56 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/13 2. nyomkövetés: 29/35 3. mászás: 13/10
4. csapdakészítés: 29/40 (+30%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 51/16 (+23%)
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 11/98 (+34%) 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 24/6 (+14%) 11. taumaturgia: 36/84 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 17/28 14. harcművészetek: 10/67 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 28/20 (+20%) 17. pszi: 10/86 (+13%) 18. zárnyitás: 8/56
19. vadászat: 7/14 (-1500%) 20. bányászat: 30/61 21. úszás: 15/1
22. főzés: 10/53 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! (teljesítve)
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 227 (limit: 750), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 24 240.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 910 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 265 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 438 ugh méreg (#166) 6 polip szívóka (#391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
20 áldott kő (#642) 48 extra takarmány (#1360) 1 moa varázsdoboz (#1133)
10 esszenciakristály (#350) 53 jégszilánk (#1128) 1137 tükör (#43)
5 nyomkereső talizmán (#671) 367 sárkánypikkely (#292) 179 gyógykenőcs (#313)
180 katonai kötszer (#1508) 3519 ugh méreg (#166) 2 trikornis nyereg (#1536)
20 mágusszelence (#1076) 14 térhajlító kavics (#1539) 24 őskristály-szilánk (#1525)
168 szent jogar (#150) 1041 kaktuszbogyó (#429) 2 Eldereth szilánk (#512)
17371 kaja (#2) 4 ryuku köpeny (#693) 4 ryuku nadrág (#691)
4 ryuku kesztyű (#690) 2 Xanathal karkötője (#956) 4 ryuku sisak (#688)
4 ryuku mellvért (#689) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 4 ryuku csizma (#692)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 4 ryuku karvédő (#687) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttőr (#322) 1 pirkit (#153) 1 sünmedve tüske (#14)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 álompor (#396) 14 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 inváziós trófea (#2166) 2 kaja (#2)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 ramit kő (#226) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138 139 140 141
54
55
56
57
(136,56) Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237)
(137,55) élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 24. jellempróba, varkaudar íjász (#687), Mnebolath (#237), piromenyét (#99), sünmedve (#33)
(138,55) sóhajtó dornyok (#112), varkaudar behemót (#189), varkaudar íjász (#687), kardfogú fülemüle (#146)
(139,55) manaelementál (#290), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Dornodon oltár, erszényes elkarog (#354), varkaudar hírnök (#686), varkaudar felderítő (#7133)
(140,55) kardfogú fülemülék (#146), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), varkaudar behemót (#189), varkaudar felderítő (#7133)
(140,56) uzbány (#102), nektoraf (#355), ekharion bébi (#768), ryuku ostromteknős (#362)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Felkerültek a térképre a Kiégett Földek tájegységeinek nevei.
* - Korlátoztuk a rejtőzködés után kapott harci bónuszokat. 400-as szakértelemig 20 szakértelmenként ad +1-et, ahogy eddig is. 400 és 700 között már csak 30. szintenként, 700 és 1200 között 50 szintenként. 1200 fölött nem ad további bónuszt.
* - Ha a KF parancs 2. paramétere a bekészítés helyét adja meg (jobb/bal kéz/őrzés), akkor most már nem hagyja figyelmen kívül a 3. paramétert, hanem végrehajtja azt, ahogy a normál több paraméteres KF tenné. Tehát most már le lehet cserélni mindkét fegyvert egy parancsból.

Üzenet küldése a karakternek