243. forduló, 245. forduló, Little Green Snake összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 27. 12h:08'
EZ A 439. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
440. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2891
SZÁMLA : XXXX

LITTLE GREEN SNAKE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,98] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+34 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+195 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 514.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a helytartói jogart, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 252. tárgyat a 820. tárggyal a 230. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a smaragd koszorút. [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 509.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 504.]

kf 1117 1530 1578 kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1530. tárggyal az 1578. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a smaragd koszorút, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 499.]

h 1602 27 30 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 13 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 pular kristályt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 496.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg bal oldalát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy díszes rézpajzs, egy bronzpenge és egy rövid íj. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg támad rád.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal oldalát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar íjász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal oldalát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász varkaudar. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 76 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a halálhozó fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Illúziópalota, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 617 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 42 darab aranyérmét.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). 617 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Gronkh-kal. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy hegyi szamár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Daisyvel. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy törpemammut cipeli. Egy vörösbegy piheg a vállán. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int.

(Továbbmész...) [107,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Pszinapszis. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Pszinapszis jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Kvazár karddal alaposan megvágod a Pszinapszis testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a Pszinapszis jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Pszinapszis csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a Pszinapszis testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal párszor kilyukasztod a Pszinapszis ködlő zsumókját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [124 pontot használtál fel, van még 372.]

bb 56 814 657 beraksz a bankba az 56. tárgyat (814 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 46 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[106,101] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,100] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar bajnok lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 360.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[104,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,101] Még mindig füves síkságon vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk sűrű sörényét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Kvazár karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+33 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,102] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 322.]

h 1133 1534 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy kdole elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 302.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,100) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 49. jellempróba, varkaudar (#64)
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, varkaudar bajnok (#190)
(105,101) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290)
(106,101) 33. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(106,102) alpesi tehén (#91), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Elenios oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(107,99) vadász varkaudar (#108), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, ragyás burástya (#111), halálhozó (#419), Gronkh (4280. kalandozó), Daisy (4938. kalandozó)
(107,100) Pszinapszis (#974), patak, régészeti lelőhely (#1208)

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]

fa 213 2618 1 feladod a 213. tárgyat a 2618. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Eleven Pokolkirály részére szánod. Átadsz 1 xirnox szivet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

fa 32 2136 1 feladod a 32. tárgyat a 2136. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Earthquake részére szánod. Átadsz 1 szeksztánst. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 286.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,47] Folytatod sétádat a házak közt.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 5 ubuk tüskét 5 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 5 varkaudar csontot 20 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [7 pontot használtál fel, van még 279.]

ve 32 2 megveszed a 32. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kf 692 709 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 273.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 270.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 20, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 585 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Little Green Snake, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 21 (25) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 158 cm
IQ: 32 (53) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 338/197 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (37) Varázspont: 815/18 Pénz: 4663 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/17 Pszi pont: 94/46 EFejl: 41
Eddig összesen 1569 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10954 TP-t kaptál. Jelenleg 975467 TP-d van. A következő szinthez még 24533 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, Brod, Rodrig. A 240. fordulódban 7100 arany került a bankszámládra. 7242 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 70 (+1) 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 53 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 9 (+1) 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 23 11. taumaturgia: 40 (+1) 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 15 (+1) 14. zene: 3 (+1) 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 9 17. zárnyitás: 14 18. vadászat: 10
19. bányászat: 8 20. főzés: 11 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
mérges pók (#20) (csak egyszer), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ragyás burástya (#111) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
ZerOg DarksaiD (#1810), Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> tormikus egér (#218) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 1 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 aranygyűrű (#193) 2 borostyán függő (#162)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst kulcs (#184) 2 fekete gyöngy (#99)
5 isteni könnycsepp (#260) 39 mákrózsa virág (#56) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mocsári penke (#148) 37 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 szeksztáns (#32) 4 varkaudar csont (#1113) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 borkonyó bibe (#312)
7 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 6 madártoll (#112)
4 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,47) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,48) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek