242. forduló, 244. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 16. 9h:17'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 16. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 arany pikkelyvértet (500 arany kikiáltási áron), 15 grifftojást (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 csontkulcsot (580 arany).
A táborozás 3. napján találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre sárga. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tankány karmot, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy rozmár sámán trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ishio Hacuka. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
N.C. Brave, amikor összefutottatok, adott neked egy törp sisakot, 8 csalánvirágot, 15 ében tobozt és 3 vas dobónyilat.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+300 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 390.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 388.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 386.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 384.]

* 5. KP: átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad sötét tekercs. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 382.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 382.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

ftv 146 30 felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 30. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

hu 251 297 139 hulladék: 251 297 139
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 22 23 9 mozogsz 22 23 9
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [22. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a zombi mester bal oldalát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Egy lidércurat veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 7, gyógyulás: 74, összesen: +67 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [36 pontot használtál fel, van még 341.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 8 mozogsz 8
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [6 pontot használtál fel, van még 335.]

v 188 elmormolod a 188. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

lm 6 mozogsz 6
Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lidércúr! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 9, gyógyulás: 71, összesen: +62 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 21 3 mozogsz 21 3
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-6 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy lidércúr lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A lidércúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 3, gyógyulás: 59, összesen: +56 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [12 pontot használtál fel, van még 315.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ftv 134 179 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 24 mozogsz 24
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [24. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt ősmágus. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 447 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 82, gyógyulás: 75, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 mithril láncinget (ld. enc.), 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót és 1 Morgan szilánkját (ld. enc.). Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben:
- Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.)
Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal.

36 34 32 30 28 23
35 33 31 29
27 22
37 38 39 42 41
26
40
25
20
19
15 24 21
17
10 12 14
16
11 13
18 9
3
2 7
5 8
4
1 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
39: 2. térkép 17. pont
26 27
14
28
25 13
24
17
18 23
12 11
20 15
1 10
2
9 8
19 21 22 16
3
4 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont
16: 3. térkép 1. pont
17: 1. térkép 39. pont
6 12
9
8 10
11
5 17
4 13 14
2
1
3 16 15
7
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont

Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található.

[15 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 273 2 241 t. energia kisütése: 273 2 241
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 41 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 273 9 220 t. energia kisütése: 273 9 220
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 25 26 mozogsz 25 26
Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 era formázó minta [era formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Egy nagyobb terembe érkezel. [24. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [9 pontot használtál fel, van még 291.]

bb 500 10 beraksz a bankba az 500. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,55) a 80. labirintus bejárata, zombi mester (#251), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179)

[190,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült drakolich került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb vállát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy Fortuna szentélyét. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 281.]

tv 186 33 támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: háló. 33. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) drakolich (#760), Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna szentélye (#645), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

[364,64] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy lidérckirály. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Thór pörölyével néhányszor megcsapod a lidérckirály bal lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lidérckirály bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 57, gyógyulás: 131, összesen: +74 ÉP}

[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 266.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[364,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Találsz egy Chara-din monolitját. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy árnylord. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az árnylord testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő áldott okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 107 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Kitines ollójával az áldott okerón bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elendil előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,64] Ritka erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy smaragd drakón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón bal oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével többször eltalálod a smaragd drakón nyakát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Thór pörölyével többször eltalálod a smaragd drakón farkát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lovagi tábort. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Egy ezüstsólyom piheg a vállán. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Trog A. Lien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[18 pontot használtál fel, van még 248.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+445 varázspont, -890 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +583 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[365,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy küklopsz. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a küklopsz bal lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a küklopsz testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a küklopsz bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 34, gyógyulás: 58, összesen: +24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Legyártottál 1 Huddens elixírjét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy káoszbajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszbajnok testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a káoszbajnok jobb karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok bal oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 89 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a káoszbajnok bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 104, gyógyulás: 115, összesen: +11 ÉP}

Találsz egy ősvortexet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Látsz egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy jégelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál bal karját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a jégelementál fagyos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a jégelementál fejét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 27, gyógyulás: 116, összesen: +89 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 213.]

szk 237 keresed a 237. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Mnebolathot. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ek 273 2 241 t. energia kisütése: 273 2 241
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 41 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ek 273 9 220 t. energia kisütése: 273 9 220
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 10, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 584 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY)
A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel.

MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY)
Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is.

FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja.
Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY)
A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni.

LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY)
Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged.

KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 41 (58) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 29 (40) Védekezés: 105 Menekülés: 30 % Életkor: 63/162 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 655/805 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (62) Varázspont: 1038/247 Pénz: 2232 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/16 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2097 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52336 TP-t kaptál. Jelenleg 2962345 TP-d van. A következő szinthez még 37655 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/34 ütőfegyverek: 34/60 (+16%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 29/53 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/89 2. nyomkövetés: 56/58 (+24%) 3. mászás: 19/30
4. csapdakészítés: 17/34 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/41 (+10%) 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 25/94 (+15%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 86/90 (+171%) 11. taumaturgia: 75/36 (+48%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/51 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 27/0 (-200%) 17. vadászat: 3/65 (-200%) 18. vitalitás: 1/39
19. bányászat: 31/4 (+4%) 20. úszás: 6/75 21. főzés: 12/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dlathog kőzet (#829) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 küklopsz szem (#643) 1 quwarg tojás (#360) 6 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)
21 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
607 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 amniosz (#203)
2 borkonyó bibe (#312) 3 deus ex machina (#1) 1 esszenciakristály (#350)
1 Fairlight botja (#476) 1 királyi korona (#338) 1 lótuszvirág (#447)
1 mágusköpeny (#453) 17 mákrózsa virág (#56) 1 mithril láncing (#457)
1 Morgan szilánkja (#508) 2 norgat kulcs (#471) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 sárkányfog (#617) 1 szent kehely (#257) 1 Thargodan esszencia (#328)
6 tudás gyöngye (#522) 1 zafír fülbevaló (#477)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), árnylord (#342)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), lidérckirály (#316)
(364,66) káoszbajnok (#293), ősvortex (#587), művészi porolit (#720)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), jégelementál (#277)
(365,63) áldott okerón (#336), művészi porolit (#720)
(365,64) smaragd drakón (#321), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), Trog A. Lien (4936. kalandozó)
(365,65) küklopsz (#337), vaskohó (#155), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek