242. forduló, 244. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 10. 9h:09'
EZ A 258. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
259. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,60] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 1080. hetének nyerőszámai: 15, 10, 5. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 387.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

ek 7 19 15 t. energia kisütése: 7 19 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 vadászat.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 377.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 377.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+6 kaja.) Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Istened ennek örülni fog. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 297.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Vadászzsákmány: két jól megtermett zsáktatu. (+7 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 257.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc jön feléd. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 61 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 72 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy göcsörtös bunkó, egy bőrsisak és 2 nyílvessző. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 237.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 237.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 227.]

bb 2166 2 beraksz a bankba a 2166. tárgyat (2 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[137,59] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Elsőnek egy Mnebolath száll szembe veled. {támadása: 42.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 91, gyógyulás: 10, összesen: -81 ÉP}

Második ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 78 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 40, gyógyulás: 7, összesen: -33 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 quwarg tojás.

(Továbbmész...) [137,58] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Al'thang egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar bajnok.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar varázsló.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 2088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy esszenciakristály (ld. enc.).

(Továbbmész...) [136,57] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 71-76.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 66 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar varázsló. {max. életpontja: 201-220.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2088 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar íjász. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 80 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 85, gyógyulás: 13, összesen: -72 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy ork csodaszer. [24 pontot használtál fel, van még 203.]

m 1 mozogsz északkeletre
[137,56] Továbbra is síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű támad rád. {támadása: 26.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 76 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 ubuk tüske. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dark Angel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 175.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 170.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[138,56] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy varkaudar hírnök. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Második ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 50, gyógyulás: 9, összesen: -41 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trikornis szarv.

(Továbbmész...) [139,56] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy Tguarkhan.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz. 79 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tguarkhan testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel eltalálod a Tguarkhan bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 133, gyógyulás: 21, összesen: -112 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar bajnok.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 tinta.

(Továbbmész...) [140,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bea Melindre egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 21 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 2477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 114, gyógyulás: 18, összesen: -96 ÉP}


Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 108.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! [30 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 rézdarabot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 43.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 22, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ekharion bébi. 8 kaját fal föl a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a nektoraf. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 43 pontod maradt, ebből a következő körre 43 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 427 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik.

TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 40 (49) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 186 cm
IQ: 28 (37) Támadás: 32 (34) Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 32 (39) Életpont: 470/308 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 720/268 Pénz: 5694 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 18/1 Pszi pont: 102/38 EFejl: 25
Eddig összesen 1751 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 660 TP-t kaptál. Jelenleg 1 321 899 TP-d van. A következő szinthez még 78 101 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Mnebolath, varkaudar varázsló. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 11066 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/96 ökölvívás: 19/16 (+38%) szúrófegyverek: 27/26 (+6%)
vágófegyverek: 17/50 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 12/39 (+8%)
dobófegyverek: 24/15

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,56 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/13 2. nyomkövetés: 29/35 3. mászás: 13/10
4. csapdakészítés: 29/10 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 50/93
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 11/64 (+22%) 9. szörnyidomítás: 9/39 (+100%)
10. teológia: 23/92 (+3%) 11. taumaturgia: 36/79 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 17/28 (+8%) 14. harcművészetek: 10/67 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 28/0 (+20%) 17. pszi: 10/73 (+31%) 18. zárnyitás: 8/56
19. vadászat: 22/14 (+1638%) 20. bányászat: 30/61 (+3%) 21. úszás: 15/1
22. főzés: 10/53 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
ryuku ostromteknős (#362) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 218 (limit: 705), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 23 330.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1215 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 265 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 438 ugh méreg (#166) 6 polip szívóka (#391)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
20 áldott kő (#642) 48 extra takarmány (#1360) 1 moa varázsdoboz (#1133)
10 esszenciakristály (#350) 28 jégszilánk (#1128) 1137 tükör (#43)
5 nyomkereső talizmán (#671) 376 sárkánypikkely (#292) 179 gyógykenőcs (#313)
176 katonai kötszer (#1508) 3519 ugh méreg (#166) 2 trikornis nyereg (#1536)
20 mágusszelence (#1076) 14 térhajlító kavics (#1539) 24 őskristály-szilánk (#1525)
168 szent jogar (#150) 1041 kaktuszbogyó (#429) 2 Eldereth szilánk (#512)
17186 kaja (#2) 2 Xanathal karkötője (#956) 7 quwarg teleportgömb (#1534)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 Korrissh sisakja (#1658) 1 Fókuszpenge (#639)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 esszenciakristály (#350) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 halcsont (#390) 25 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814)
8 madártoll (#112) 1 ork csodaszer (#1228) 3 quwarg tojás (#360)
1 sallank nyíl (#129) 8 tinta (#101) 1 trikornis szarv (#198)
6 ubuk tüske (#131) 58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138 139 140 141
55
56
57
58
59
60
61
(136,57) vérszomjas csüldők (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), varkaudar varázsló (#271), varkaudar íjász (#687)
(136,60) sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(137,56) dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár
(137,58) Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, varkaudar bajnok (#190), varkaudar varázsló (#271)
(137,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, Mnebolath (#237), borzalmas varkaudar (#166)
(138,56) Fairlight oltár, varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166)
(139,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), 33. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Tguarkhan (#212), varkaudar bajnok (#190)
(140,56) friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), korinthai amőba (#420)

Üzenet küldése a karakternek