Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 10h:22' EZ A 255. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 256. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | átadod az 535. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
hu 83 161 148 | hulladék: 83 161 148 |
ve 268 15 | megveszed a 268. tárgyat 15 |
ve 83 25 | megveszed a 83. tárgyat 25 |
ve 148 4 | megveszed a 148. tárgyat 4 |
ve 170 50 | megveszed a 170. tárgyat 50 |
bb 268 813 813 | beraksz a bankba a 268. tárgyat (813 darabot) |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
t 3708 1 | támadod a 3708. kalandozót |
le 189 | leveszed/lerakod a 189. tárgyat |
vps 25 | VP spórolása: 25 |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba bal oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A korinthai amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 34 életpontot vesztettél. Thór pörölyével többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A korinthai amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 88, gyógyulás: 138, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [184,29] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod Mocskos Buddha testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Mocskos Buddha testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Mocskos Buddha nem talált el! A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 119, összesen: +119 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 16, gyógyulás: 44, összesen: +28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 96, gyógyulás: 38, összesen: -58 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével többször eltalálod a ryuku gólem bal karját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével párszor keményen megütöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 117, gyógyulás: 78, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [189,93] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy kazmárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Továbbmész...) [189,92] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csápos otagi került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi farkát. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 97 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával többször eltalálod a csápos otagi testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 31 életpontot vesztettél. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a csápos otagi testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3504 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 193, gyógyulás: 139, összesen: -54 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
v 198 164 55 | elmormolod a 198. varázslatot |
[164,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arany Macska irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 20, gyógyulás: 48, összesen: +28 ÉP}
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
t 135 1 | támadod a 135. szörnyet |
t 177 1 | támadod a 177. szörnyet |
vpf 25 | VP elővétele: 25 |
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
lm 2 5 11 | mozogsz 2 5 11 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
lm 25 34 47 | mozogsz 25 34 47 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A csontváz lord fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A csontváz lord fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 1490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A csontváz lord vágása nem talált el. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 49 | mozogsz 49 |
kpcs 2 | kapcsoló 2 |
lm 79 3 40 | mozogsz 79 3 40 |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 103 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a zombi mester jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr köpenyét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 44 | mozogsz 44 |
kpcs 2 | kapcsoló 2 |
lm 29 31 27 | mozogsz 29 31 27 |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
lm 47 48 20 | mozogsz 47 48 20 |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal vállát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír nyakát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem jobb vállát. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a noth szellem testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem nyakát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a noth szellem bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 42 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A noth szellem egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 16 | mozogsz 16 |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
v 21 14 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 14 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 14 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 14 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY) A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. |
![]() Az alkímia a bölcsek köve nélkül valósítja meg az alkimisták ősi vágyát, az aranycsinálást. Második paraméterként meg kell adnod, hogy melyik, nálad levő tárgyból akarsz aranyat csinálni, harmadikként, hogy hányból (ha egynél több tárgyra varázsolsz). Fairlight, a varázslat kreálója sajnos nem direkt súly-mennyiség alapon alkotta meg ezt a trükköt: egy tárgyból pontosan annyi arany lesz, amennyiért a boltban el tudnád adni. Tehát gyakorlatilag csak a boltig való elcaplatást takarítod meg - azonban ha túl vagy terhelve felesleges tárgyakkal, amelyeket a legközelebbi boltig úgysem cipelnél el, így extra profitra tehetsz szert... A varázslat elmondása 7 VP-be kerül. |
![]() A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
![]() A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. |
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY) Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését. Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
Erő: | 40 (57) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 29 (40) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/162 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 624/491 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 40 (67) | Varázspont: | 1034/734 | Pénz: | 2235 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 28/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 26/34 | ütőfegyverek: | 34/44 (+40%) | lőfegyverek: | 7/22 |
dobófegyverek: | 29/43 (+17%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 56/34 (+4%) | 3. mászás: | 19/30 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 17/29 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 5/31 (+45%) | 6. gyógyítás: | 30/17 |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 25/79 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 85/19 (+55%) | 11. taumaturgia: | 74/88 (+33%) | 12. szerencsejáték: | 2/20 |
13. versengés: | 14/51 (+14%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/15 (+10%) |
16. szörnyismeret: | 29/0 (+18%) | 17. vadászat: | 5/65 (+10%) | 18. vitalitás: | 1/39 (+139%) |
19. bányászat: | 31/0 (+1%) | 20. úszás: | 6/75 | 21. főzés: | 12/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
udvarolsz az 1639. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 30. szintű lényekre | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | dlathog kőzet (#829) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
11 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | küklopsz szem (#643) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 31 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1059 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 5 | fiatalság itala (#473) | 3 | fokhagyma (#403) | |||
1 | galachmit (#310) | 15 | grifftojás (#179) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | kholden kulcs (#470) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
2 | kvazár kard (#297) | 1 | kvazár páncél (#251) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | moa zafír (#381) | 3 | mocsári penke (#148) | 4 | norgat kulcs (#471) | |||
4 | pirkit (#153) | 25 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
50 | spiritusz (#170) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | 3 | tükör (#43) | |||
8 | varázskő (#305) |