241. forduló, 243. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 19. 9h:10'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,114] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 tatu ködmönt (1 arany kikiáltási áron), 1 koponya szimbólumot (1 arany kikiáltási áron), 1 molluszk házat (1 arany kikiáltási áron), 1 aranytűt (1 arany kikiáltási áron), 2 fémrudat (2 arany kikiáltási áron), 12 rézdarabot (12 arany kikiáltási áron), 2 gyíkfüvet (2 arany kikiáltási áron), 4 szvó-ektoplazmát (4 arany kikiáltási áron), 50 quwarg tojást (500 arany kikiáltási áron), 3 mutáns csontot (750 arany kikiáltási áron), 2 purifikátor hájat (100 arany kikiáltási áron), 10 kaktusztüskét (10 arany kikiáltási áron), 5 cirkuszi pergament (6000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku kesztyűt (2590 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 dorony tüdő (eladási ár: 7 arany), 1 illatos rózsaszál (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 láncinget.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 12 varkaudar pálinkát (200 arany kikiáltási áron), 5 remák szivet (1500 arany kikiáltási áron), 1 fiatalság italát (200 arany kikiáltási áron), 1 ezüsttollú nyilat (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 kvazár páncélt (1850 arany), 10 vámpírfogat (1050 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 purifikátor háj (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 aurach fog (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 dobóháló (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 aranytű (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 téfea-agy (eladási ár: 7 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ében sárkány (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bűvös lantot (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ).
A táborozásod alatt igen kellemes álomban volt részed. Fajtársaid egy csoportja vetődött erre, és rengeteget mulattatok. Az egész éjszaka zenével, tánccal telt el, nagyon jól érezted magad. S az a csodálatos lant, amelyet kaptál! Hiába, az istenek duplán merítettek a bőségszaruból, mikor az elfeken volt a sor. Mert a művészetekhez más szinte semmit se konyít. A buta törpék is csak a földet túrják, s nem látják a fától az erdőt. Önmagaddal eltelve ébredsz, s veszed észre a körülötted horkoló törpöket. Azt nem lehet, hogy velük mulattál tegnap, az egész csak álom lett volna? Gyorsan eloldalogsz.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 799. hetének nyerőszámai: 16, 21, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

hu 70 104 119 hulladék: 70 104 119
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz púderkövet. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

kf 1659 kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

lm 8 1 mozogsz 8 1
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [30 pontot használtál fel, van még 431.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 411.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 293 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 408.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

le 1659 leveszed/lerakod az 1659. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

kf 223 1171 138 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal a 138. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 403.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 403.]
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

m 4 mozogsz délre
[122,115] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szőrös bozsó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a szőrös bozsó jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mielőtt észbe kapnál, a szőrös bozsó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Összefutsz Abdullal. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Fegyverzetét egy Toodrok Din trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi palotaőr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított csataremák. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Sendiel, a dalnok kal . Felszerelésében egy lant található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy karmazsin huhogó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: négyes. Ellenfeled egy kettest gurít. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Aztán büszkén kihúzva magát, átnyújt egy mákrózsa virágot. (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) Elbűvölten hallgatod, szemed, fejtartásod, szájad mind-mind arról árulkodik, hogy kedveled. A kézfogás, a szemezés után jön az első, tétova csók, majd a következő, az őrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítő útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelől még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlősen elfordulnak... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[13 pontot használtál fel, van még 390.]

a 251 4848 1 átadod a 251. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár páncélt Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

bb 153 56 2 beraksz a bankba a 153. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 2 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 28 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,115) szőrös bozsók (#149), Abdul (2669. kalandozó), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Utad során felfedezel egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

be 497 9 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 11 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+22 varázspont). 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és egy borostyán függő. Jutalmad nem marad el (+22 varázspont). 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Varázserőd töltődik (+4 varázspont). 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [85 pontot használtál fel, van még 295.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 295.]

m 7 3 5 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,115] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

(Továbbmész...) [123,116] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár farkát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 12 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

(Továbbmész...) [122,117] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). [40 pontot használtál fel, van még 255.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[122,118] Dombos terepre érkeztél. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,119] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.

Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [124,120] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[124,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [125,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [126,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 187.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 147.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 12 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 6 pirkit. [3 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 140.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 136.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 135.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 215 5
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 135.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Egy kaját töm magába a karmazsin huhogó. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 135 pontod maradt, ebből a következő körre 135 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY)
A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is.

BŰVÖS LANT (509. TÁRGY)
A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda, hogy a legsikeresebb bárdok a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki." Ha a H 509 paranccsal, a bűvös lanttal muzsikálsz, zene szakértelmed 25%-al jobban fejlődik, és ha az előadást a városban tartod, sokkal nagyobb sikerre számíthatsz, mint egyébként. A bűvös lant használatához min. 10-es zene szakértelem szükséges.

VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 141. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 20 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 38 (46) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 149/156 év
Egészség: 27 (30) Életpont: 354/270 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: -6
Szerencse: 35 (42) Varázspont: 570/9 Pénz: 158 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 157/153 EFejl: 47
Eddig összesen 1555 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14904 TP-t kaptál. Jelenleg 467556 TP-d van. A következő szinthez még 132444 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, quwarg nagymester, Brod. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 10279 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 69 3. lopás: 1
4. mászás: 12 5. csapdakészítés: 18 6. csapdaészlelés: 4 (+1)
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 35 (+1) 12. taumaturgia: 35
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 19 15. zene: 21
16. szörnyismeret: 20 17. pszi: 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 31 21. főzés: 10
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz a 4848. karakternek
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kvazár páncél (#251) 3 drótszőr (#37)
4 gyógykenőcs (#313) 11 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 mákrózsa virág (#56) 1 ovimon-bogyó (#207) 1 púderkő (#119)
21 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
1 borostyán függő (#162) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
5 kaktusztüske (#114) 2 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 rakolits por (#669) 1 rövid íj (#107)
1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,115) szőrös bozsók (#149), Abdul (2669. kalandozó), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó)
(122,117) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 43. jellempróba
(122,118) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 25. jellempróba, érclelőhely, pattanóbödék (#145)
(123,116) grok-képződmény (#149), Elenios oltár, 42. jellempróba, légirozmár (#94)
(123,119) érclelőhely
(124,120) Sheran oltár, vortexmágus (#418), érclelőhely
(124,121) nekrofun (#173)
(125,121) nekrofun (#173), Erina (1794. kalandozó)
(126,122) nekrofun (#173), quwarg nagymester (#214)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét

Üzenet küldése a karakternek